دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

با سنگ مرمر به درآمد دلاری رسیدم

  • آرش احمدی
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۱
  • ۰

سنگ مرمر به دلیل محبوبیت بالایی که دارد در خیلی از کشور های خارجی نیز مورد توجه قرار گرفته است و از آن در ساخت بناهای مختلفی استفاده می شود به همین علت نیز بنده با وارد شدن به عرصه تولید و عرضه این محصول توانستم به راحتی به درآمد دلاری دست یابم که موجب ثروتمند شدنم شد.

سنگ مرمر طبیعی

همچنین سنگ مرمر طبیعی به دلیل ساختار آهکی که دارند می توانند آب را به خوبی جذب کنند پس بهتر است از آنها در مکانهایی که رطوبت و شست و شوی بالایی دارند استفاده شود. سنگ مرمریتی که از منطقه ی آباده اسخراج می شود معمولا در رنگهای کرمی رنگ هستند و استقامت بالایی دارند و از آنها معمولا برای قسمت‌های داخلی و پر رفت و آمد مانند پله ها استفاده می شود.

برای آشنایی بیشتر شما با معایب سنگ مرمریت این مطلب را تا انتها دنبال نمایید.

برای هر کاری که می خواهید انجام دهید معمولا باید وزن مخصوص سنگ مرمریت را در نظر داشته باشید تا برای کارتان مناسب باشند و بعدها دچار مشکل نشوید اما در نظر داشته باشید که سنگها معمولا  سنگین وزن هستند و سبک نمی باشند.

با سنگ مرمر به درآمد دلاری رسیدم

سنگ مرمر صادراتی

برای پاسخ به سوال بسیاری از افراد که می پرسند سنگ چینی و سنگ مرمر صادراتی چیست باید به طور مختصر و ساده پاسخ داد که سنگ مرمریت یک نوع سنگ آهکی است که بسیار زیاد شبیه به سنگ مرمر می باشد و آن را به نوعی شبه مرمر می نامند. از ویژگیهای بارز سنگهای مرمر می توان به این موارد اشاره کرد که از آنها اغلب برای کاربردهای زیبایی و نما، عایق کردن حرارت و حفظ انرژی، ضد گرما بودن و باعث خنکی محیط شدن استفاده می شود.

معمولاً از سنگهای مرمر در مصنوعات سنگی، ساخت و سازهای ساختمانی، مصارف خوراکی و یا حتی صنایع تولیدی استفاده می شود و برای نمای ساختمان سنگهای مرمرها از محبوب ترین سنگها به حساب می آیند. زیرا که کیفیت بسیار بالایی دارند و زیبایی محیط را دو چندان می کنند.

موارد استفاده از سنگهای مرمر را می توان این گونه ذکر کرد که از آنها برای نمای بیرونی، کف پوشها، کانتر، دیوار، بین کابینتیها، راه ‌پله ها، دیوار پوش داخلی، طراحی سرویسهای بهداشتی و غیره می توان استفاده کرد همچنین از سنگ مرمر مصنوعات سنگی بسیاری نیز می سازند از جمله پایه آیفونهای سنگی، مجسمه ها، یا موارد تزئینی دیگر مانند لامپهای تزئینی، میز عسلی، میزهای قهوه خوری، میزهای ناهار خوری و غیره می توان استفاده کرد.

با سنگ مرمر به درآمد دلاری رسیدم

سنگ مرمریت هرسین

اما شاید برای شما هم جالب باشد که سنگ مرمریت هرسین استفاده های دارویی نیز دارد، برای افرادی که مبتلا به رفلاکس معده یا همان اسید معده و سوء هاضمه می باشند، از پودر سنگ مرمر در داروهای شان استفاده می شود، همچنین پودر سنگ مرمر به عنوان ماده اصلی برای ساختن برخی از رنگها، دوغاب، برخی از مواد شیمیایی و آرایشی و غیره به کار می روند. سنگ مرمریتها به صورت مصنوعی هم تولید می شوند که تفاوت مرمریتهای اصلی و مصنوعی در میزان استحکام و وزن آنها است.

با سنگ مرمر به درآمد دلاری رسیدم

معمولا سنگ مرمریتهای مصنوعی وزنشان نصف سنگهای طبیعی می باشد و امکان جا به جایی و نصب آسانی نیز دارند. میزان جذب آب سنگ مرمریت مصنوعی خیلی کم تر از سنگ طبیعی آن است و در مرمریتهای مصنوعی امکان تولید با طرح‌ها و رنگ‌های دلخواه و سفارشی مشتریان وجود دارد که این امکان در سنگهای طبیعی ممکن نمی باشد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *