دسته ها
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

بهترین ایده تزیینات کیک شب یلدا ۱۴۰۱

  • منصوره رمضان زاده
  • ۲۴ آذر ۱۴۰۱
  • ۰

شب یلدا خوراکی ها و تنقلات ویژه و مخصوص به خود را داشته که هر کدام جزء نمادی از این شب به حساب آمده و وجود آن ها بر روی سفره یا میز شب یلدا ضروری می باشد. کیک یکی از این موارد بوده که شما می توانید از طریق آشنایی با مدل های متنوع کیک شب یلدا ۱۴۰۱ برای جشن شب چله خود مدل جذابی از آن را تدارک ببینید.

یکی از سنت های دیرینه و مهم ایرانیان که هر ساله در هر منطقه و شهری طبق آداب و فرهنگ مختص به خودشان برگزار می گردد مراسم شب یلدا بوده که با توجه به این که طولانی ترین شب سال به حساب آمده در نتیجه خانواده ها و آشنایان به مناسبت این رخداد زیبا در کنار هم جمع شده و به جشن و شادی سپری می کنند. در همین راستا سعی داریم در این مطلب برای ایده گرفتن شما عزیزان انواع جذابی از کیک شب یلدا ۱۴۰۱ را به نمایش بگذاریم.

مدل های جالب کیک شب یلدا ۱۴۰۱

کیک و شیرینی در واقع از جمله خوراکی های ثابت و محبوب برای همه جشن ها و یکی از ملزومات شب چله می باشد که امروزه با توجه به هنر و خلاقیت قنادها در طرح های جذابی تهیه می شوند. کیک شب یلدا ۱۴۰۱ نیز مدل ها و سبک های جذابی را شامل شده که می توانید بر حسب سلیقه و سفره شب چله خود مدل خاصی از آن را انتخاب و برای جشن خود سفارش دهید یا این که در صورت مهارت داشتن با الگوبرداری از ایده های موجود در منزل یک مدل دلخواه آن را تهیه نمایید.

انواع متفاوت کیک شب چله 1401

خوراکی ها و تنقلاتی همچون هندوانه، آجیل، انار، کیک و … همگی از سنت هایی بوده که در شب چله تدارک دیده شده و خانواده های ایرانی را در این شب به یاد ماندنی گرد هم جمع می کند. به منظور جشن گرفتن در این شب معمولا سفره شب یلدا یا میز مخصوصی می چینند و انواع خوراکی های مخصوص این شب را طبق سلیقه خود به زیبایی قرار داده و سفره آرایی خود را به سبک خاصی و طبق خلاقیتی که دارند انجام می دهند.

امروزه به غیر از انواع خوراکی های نام برده کیک و کاپ کیک نیز به سفره شب یلدا اضافه شده و با توجه به محبوب بودن این خوراکی در مدل های متنوعی طراحی و دیزاین شده که می توانید در هر سبکی که می خواهید یکی از انواع آن را تهیه نمایید. بنابراین می توانید برای تزیین کیک شب یلدا به طور معمول از نمادهای شب چله یعنی انار و هندوانه بهره بگیرید. در صورتی که تمایل دارید خودتان در منزل به درست کردن یک کیک یلدای زیبا بپردازید می توانید از ایده های موجود در این زمینه کمک گرفته و مدل کیک جذابی را با این المان ها برای سفره یلدای خود آماده کنید.

مدل های خاص کیک شب یلدا

ایده های خلاقانه دیزاین کیک شب چله

اغلب قنادی ها به منظور طراحی و تزیین کیک برای شب یلدا از نمادهای مختص این شب الهام گرفته و کیک های مختلفی با تزیین دانه های انار و یا به رنگ های قرمز و سبز تهیه کرده، همین طور به دلیل استقبال مردم از این مدل کیک ها طرح های جذاب و خلاقانه تری اجرا شده و مدل های کیک به صورت انار، هندوانه، گل رز، دیوان حافظ و … تزیین و طراحی می شوند. در ادامه نمونه های جالبی از انواع کیک شب یلدا با جدیدترین طرح ها را به نمایش گذاشته ایم.

  •  آرون گروپس

 کیک شب چله زیباانواع متفاوت کیک شب یلدامدل های متفاوت کیک شب چله 1401طرح جدید کیک شب یلدا 1401کیک شب چله جدید 1401انواع شیک کیک شب یلداکیک شب چله زیباانواع کیک شب یلدا خاصانواع کیک شب یلدا خاصمدل های متنوع کیک شب یلدا 1401طرح های زیبا کیک شب چله 1401مدل های شیک کیک شب چله 1401کیک شب چله متفاوتانواع کیک شب یلدا جالبمدل جذاب کیک شب یلدامدل خاص کیک شب یلدا 1401انواع کیک جذاب برای شب یلدامدل شیک کیک شب چله 1401کیک شب چله به شکل هندوانهانواع کیک شیک یلدامدل متفاوت کیک شب یلدامدل متفاوت کیک شب یلدا 1401مدل های زیبا کیک شب چله 1401کیک شب چله خاص 1401کیک شب چله جالبمدل شیک کیک شب یلدامدل زیبا کیک شب چله 1401مدل های جالب کیک شب یلدا 1401

تصاویری که ملاحظه نمودید مدل هایی شیک و جذاب از انواع کیک شب یلدا ۱۴۰۱ بود که امیدواریم مورد توجه و پسندتان قرار گرفته باشد و نهایت استفاده را از آن برده باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *