دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تجهیزات پزشکی من را از فقر نجات داد

  • آرش احمدی
  • ۹ آذر ۱۴۰۱
  • ۰

بعد از کلی بررسی بازار کالای مختلف برای شروع حرفه تجارت به این نتیجه رسیدم که تجهیزات پزشکی از جمله محصولاتی می باشد که به عنوان کالای صادراتی ناشناخته می باشد و بر همین اساس بازار ثبت سفارش این محصول برای کشور های مختلف بالا می باشد. با این اوصاف فعالیت خود را شروع کردم و توانستم سود بسیار بالایی را بدست بیاورم.

تجهیزات پزشکی تبریز

تجهیزات پزشکی از جمله تجهیزاتی هستند که بدون وجود آنها جان بسیاری از بیماران به خطر خواهد افتاد و برای همین است که اهمیت زیادی در علم پزشکی دارند.

تجهیزات پزشکی تبریز ممکن است برای معاینه، تشخیص و یا درمان بیماری ها مورد استفاده قرار گیرند و شاید خود شما هم تا به حال شاهد استفاده از بسیاری از آنها بوده اید

تجهیزات پزشکی به همه وسایل، ابزار و لوازمی گفته می شود که در علم پزشکی کاربرد دارند. این لوازم می توانند سخت افزاری و یا حتی نرم افزاری باشند و در قالب سامانه هایی در دسترس پزشک و یا بیمار قرار گیرند. برای همین است که می توان بسیاری از ابزار و ماشین آلات مورد استفاده در پزشکی (که در گروه داروها قرار نمی گیرند) را جزو تجهیزات پزشکی دانست.

تجهیزات پزشکی من را از فقر نجات داد

تجهیزات پزشکی دندانپزشکی

یکی از مهم ترین و آشنا ترین تجهیزات پزشکی دندانپزشکی برای شما عزیزان آینه دندان پزشکی می باشد که به طور قطع به یقین با ان برخورد کرده اید، این ابزار برای دیدن دندان های عقبی به کار می رود و برای انجام فعالیت های گوناگون بسیار کاربرد دارد.

انبر ها نیز در دندان پزشکی بسیار مهم بوده و از اهمیت بالایی برخوردار هستند این ابزار بیشتر برای کشیدن دندان های پوسیده و دندان عقل مورد استفاده قرار می گیرد.

بهداشتی بودن و استریل کردن لوازم دندانپزشکی از اهمیت بسیار بالایی بر خوردار است از این رو داشتن یک دستگاه اتوکلاو درجه یک می تواند بسیار مهم و کمک کننده باشد؛ این ابزار به وسیله بخار اب لوازم مد نظر را استریل می کند.

در هنگام پر کردن دندان یا کشیدن آن ممکن است خون ریزی در دهان صورت گیرد در این هنگام استفاده از دستگاه مکنده با قدرت مکش مناسب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و می تواند به سهولت انجان کار کمک شایانی نماید.

تجهیزات پزشکی من را از فقر نجات داد

تجهیزات پزشکی خانگی

در یک دسته بندی بسیار کلی می توان انواع تجهیزات پزشکی را به چند گروه محصولات پزشکی تخصصی، وسایل پزشکی مصرفی، تجهیزات پزشکی خانگی و تجهیزات پزشکی ارتوپدی تقسیم نمود.

هر کدام از اینها به نوبه خود گستردگی زیادی داشته و اقسام گوناگون محصولات را در بر می گیرند، به عنوان مثال  انواع ماسک بهداشتی، لوازم تزریقات، دستکش پزشکی، روپوش، لباس بیمارستانی، الکل، باند، پنبه و وسایلی از این قبیل در طبقه کالاهای پزشکی مصرفی قرار می گیرند.

بدیهی است که مثلاً قیمت دستکش یکبار مصرف معمولی بیمارستانی با قیمت دستکش جراحی لاتکس متفاوت می باشد.

تجهیزات پزشکی من را از فقر نجات داد

خبر خوب این است که در حال حاضر بسیاری از تجهیزات و لوازم پزشکی با کیفیت بسیار خوبی در داخل کشور تولید می شوند و نه تنها از نمونه های خارجی مشابه خود چیزی کم ندارند بلکه نسبت به برخی از آنها برتر می باشند اما همان طور که گفتیم، قیمت ارزان تری دارند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *