دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

با کسب و کار در زمینه سبزی های آماده پولدار شوید

  • آرش احمدی
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۱
  • ۰

سبزی تنوع بسیار و خاص خیلی زیادی دارد. افرادی که در این زمینه کسب و کار میکنند کم نیستند اما افرادی که این محصول را برای خرید فروش عمده انتخاب میکنند نسبتا کم هستند. به همین دلیل این حوزه بسیار مناسب برای تجارت و کسب سود میباشد. البته برای این کار لازم است انواع سبزی ها و خواص آنها را بدانید تا بهتر بتوانید با مشتری هایتان صحبت کنید.با ما همراه باشید تا با چند نمونه از این محصول آشنا شویم.

سبزی خرفه

یکی از گیاهان بسیار مفیدی که ساقه، برگ، گل و دانه های آن خوراکی است، سبزی خرفه است که این محصول در بین مردم به صورت تازه ارگانیک درجه یک و به صورت سبزی خرفه خشک بسیار پر طرفدار می باشد. آیا با خواص خرفه آشنا هستید؟ ما در این مقاله، می خواهیم به ۹ خاصیت درمانی این سبزی سرشار از ویتامین A بپردازیم. خرفه یک گیاه علفی خوراکی و بسیار مفید است.
با کسب و کار در زمینه سبزی های آماده پولدار شوید

سبزی رزماری

پس از کشت، برگ‌ها، شاخه‌ها و گل‌های گلدار جهت استفاده استخراج می‌شود. ازسبزی رزماری به عنوان گیاه تزئینی در باغ‌ها استفاده می‌شود. از برگ‌ها برای طعم دادن به غذاهای مختلف، مانند قیمه و گوشت سوخاری استفاده می‌شود. سبزی رزماری در آشپزی های خانگی سبزی خشک رزماری تهیه شده از مراکز خرید معتبر که به روش های صنعتی و علمی اقدام به خشک نمودن آن کرده باشند. رزماری حاوی تعدادی از مواد شیمیایی گیاهی از جمله اسید رزمارینیک، کافور، اسید کافئیک، اسید اورسولیک، اسید بتولینیک، اسید کارنوزیک و کارنوزول است. اسانس رزماری حاوی ۱۰–۲۰٪ کافور است.
با کسب و کار در زمینه سبزی های آماده پولدار شوید

سبزی منجمد

از وقتی که سبزیها را می توان منجمد کرد بسیاری از خانواده ها می توانند در فصولی که آن سبزیها یافت نمی شوند را در غذا استفاده کنند. سبزی منجمد مانند شوید خشک دارای مقدار بسیار زیادی از ویتامین C بوده که می تواند از سرماخوردگی و ضعف در سیستم دفاعی بدن افراد کمک زیادی کند. باید گفت انسان در طول روز باید حداقل ۲۰۰ گرم از انواع سبزیجات استفاده کند تا نیاز بدن از آن تامین شود. قبل از آنکه منجمد کردن این دسته از مواد غذایی را انجام دهید، لازم است بر روی آنها عملیاتی انجام شود. اولین قدم تمیز کردن و شستن سبزیجات برای برطرف کردن هرگونه آلودگی و کثافات از روی سبزیجات است. پس از تمیز کردن سبزیجات، می توان آنها را در تونل انجماد قرار داده و با بالاترین کیفیت منجمد کرد.

با کسب و کار در زمینه سبزی های آماده پولدار شوید

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *