دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

دکوراسیون سبک کاستال و بهره گیری از عناصر طبیعی

  • منصوره رمضان زاده
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۱
  • ۰

دکوراسیون سبک کاستال با توجه به اصول منحصر به فردی که دارد در افزایش جذابیت فضای داخلی منزل موثر بوده و به دلیل بکارگیری عناصر طبیعی در اجرای آن فضایی آرام بخش و سرشار از انرژی های خوب را در محیط ایجاد می کند.

یکی از انواع سبک های خاص طراحی داخلی که در اجرای آن از سه رنگ سفید، آبی و طلایی بهره گرفته شده سبک کاستال بوده که تنوع بسیار بالایی داشته و به دلیل ویژگی هایی که دارد تداعی کننده فضای ساحل و دریا بوده و حسی لذت بخش در محیط القا می کند. در همین راستا تصمیم داریم در این مطلب به معرفی و نمایش انواع مختلفی از مدل های دکوراسیون سبک کاستال بپردازیم.

ایده های طراحی دیزاین سبک کاستال

آشنایی با دکوراسیون سبک کاستال

سبک کاستال یا ساحلی دارای خصوصیات بارز و متفاوتی نسبت به دیگر سبک ها بوده و معمولا از رنگ های خنثی و طبیعی در اجرای آن بکار گرفته شده است. در اجرای دکوراسیون سبک کاستال اصل سادگی در نظر گرفته شده و پایبند به آن بوده به طوری که از هر گونه به هم ریختگی و آشفتگی صرف نظر شده و احساس آرامش و انرژی مثبت در محیط جریان دارد.

سبک کاستال در واقع سبکی مدرن و معاصر بوده که به خاطر کاربرد فراوانی که داشته خیلی طرفدار دارد. کسانی که از قدم زدن بر روی شن های ساحل لذت می برند و یا به شنیدن صدای موج های دریا علاقه دارند مسلما از طرفداران این سبک خواهند بود. این سبک از دیزاین داخلی را می توان در فضاهایی که احتیاج به آرامش و نبود استرس داشته اجرا نمود. محیط هایی همچون سالن پذیرایی، آشپزخانه، اتاق خواب، حمام و سرویس بهداشتی با طیف و تم رنگی آبی و سفید خیلی زیبا و آرامش بخش خواهند شد.

دکوراسیون خاص سبک ساحلی

از دیگر خصوصیات این سبک می توان به وجود خطوط راه راه اشاره کرد. همچنین باید گفت دو فاکتور آرامش و زیبایی از مهمترین اهداف در طراحی منازل با سبک های گوناگون بوده و در واقع یک نوع تفاهم و اشتراک بین کل سبک ها جدا از سبک کلاسیک و مدرن می باشد. سبک کاستال به خاطر برخوردار بودن از خصوصیات مثبت و دلنشین از جمله سبک های دوست داشتنی در دیزاین داخلی به حساب آمده که به منظور اجرای آن بایستی با یک سری اصول و نکات آشنا بوده و رعایت نمایید.

ایده های متنوع اجرای سبک کاستال

مهمترین ویژگی و مزیتی که سبک کاستال دارد منتقل کردن احساس آرامش و راحتی است. در صورتی که از آن دسته افرادی هستید که به محیط های شلوغ و به هم ریخته علاقه ای ندارید و با حضور داشتن در چنین فضاهایی دچار آشفتگی می شوید توصیه می شود دیزاین منزل خود را به سبک کاستال اجرا نمایید چرا که این سبک حس آرامش را در وجود شما القا کرده و کمک می کند تا ذهنی آرام و خیالی آسوده داشته باشید. در ادامه نمونه های جالبی از انواع دیزاین سبک کاستال را برای مشاهده در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

  •  آرون گروپس

مدل های زیبا دیزاین سبک کاستال مدل های زیبا دیزاین سبک ساحلی مدل های جدید دکوراسیون سبک ساحلی مدل های متفاوت دکوراسیون سبک کاستال انواع جدید دیزاین سبک کاستال طراحی دیزاین سبک کاستال ایده های جالب طراحی دیزاین سبک ساحلی دیزاین جذاب سبک کاستال دکوراسیون سبک ساحلی جذاب مدل های جذاب دکوراسیون سبک کاستال انواع دیزاین شیک سبک کاستال انواع دیزاین سبک کاستال مدل های خاص دیزاین سبک ساحلی مدل های جالب دیزاین سبک کاستال طراحی دکوراسیون سبک ساحلی مدل های مدرن دکوراسیون سبک کاستال  مدل های جالب دیزاین سبک کاستال مدل های جذاب دیزاین سبک ساحلی انواع دکوراسیون شیک سبک ساحلی ایده های جالب طراحی دیزاین سبک کاستال مدل های شیک دکوراسیون سبک کاستال انواع دیزاین خاص سبک کاستال مدل های جدید دیزاین سبک کاستال مدل های متنوع دیزاین سبک ساحلی مدل های متنوع دیزاین سبک کاستال مدل های شیک دیزاین سبک کاستال مدل های جذاب دکوراسیون سبک کاستال

تصاویری که ملاحظه نمودید مدل هایی جدید و خاص از انواع دکوراسیون سبک کاستال بود که امیدواریم مورد توجه و پسندتان قرار گرفته باشد و نهایت بهره را از آن برده باشید و همچنین بتوانید با ایده گرفتن از هر مدلی که می خواهید دیزاینی شیک با فضایی آرام و دنج در منزل خود ایجاد نمایید. به منظور مشاهده دکوراسیون سبک کیج و دکوراسیون سبک بوهو پیشنهاد می کنیم بر روی این لینک ها کلیک نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *