دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

آموزش خط انداختن ابرو و نکات مهمی که باید بدانید

  • شقایق ایران دوست
  • ۲۶ آبان ۱۴۰۱
  • ۰

برای این که بتوانید ابرو های خود را خط بیندازید بهتر است روش این کار را بلد باشید در غیر این صورت نمی توانید نتیجه بسیار خوبی را از این مورد بدست آورید. در این مطلب شما را با آموزش خط انداختن ابرو آشنا می کنیم و بهتر است این مطلب را از دست ندهید.

خط انداختن ابرو یکی از کار های بسیار پرطرفدار می باشد و شما می توانید با استفاده از ساده ترین مراحل این کار را انجام داده و شبیه به سایرین شوید. این کار در کیان جوانان بسیار رایج می باشد و این نوع آرایش ابرو به دوران قدیم یا همان دهه هفتاد بر می گردد. این آرایش از همان زمان تا کنون دارای طرفدارانی بوده ست و تا کنون نیز بسیاری از جوانان هستند که این کار را انجام می دهند. آموزش خط انداختن ابرو را در ادامه برای شما بررسی خواهیم کرد و مراحل آن را توضیح می دهیم.

 خط انداختن ابرو

آموزش خط انداختن ابرو در خانه

یکی از کار هایی که بسیاری از جوانان به آن علاقه دارند خط انداختن ابرو می باشد. این کمار می تواند منجر به ایجاد یک ظاهر متفاوت برای افراد شود و جالب است بدانید که این کار هیچ ربطی به زن و مرد بودن ندارد و هر دو جنس می توانند به راحتی این کار را انجام داده و افرادی که دارای مو های پر پشت تری هستند و ابرو های پری دارند در این زمان زیبا تر دیده می شوند.

تاریخچه این کار

خط انداختن ابرو یکی از کار هایی می باشد که بسیاری از افراد مشهور نیز در حال انجام دادن آن هستند از این رو همین مورد به تنهایی می تواند تاثیرات بسیار زیادی بر روی جوانان بگذارد و آن ها نیز دوست دارند این کار را انجام دهند. این مدل ابرو برای اولین بار توسط خواننده هیپ هاپ به نام Big Daddy Kane رونمایی شد و این کار در دهه نود میلادی صورت گرفت.

یک سری دیگر از افرادی که در این زمینه به مشهور شدن این مدل از آرایش ابرو کمک کرده اند شامل کلوئه نورگاد، زین مالک و تام هاردی می باشند. باید بدانید که مدل های زیادی برای این کار وجود دارد و هر فرد بنا به سلیقه ای که دارد مدل خود را انتخاب می نماید.

مراحل خط انداختن در ابرو

اگر شما نیز یکی از افرادی هستید که به خط انداختن ابرو علاقه دارید و دوست دارید این کار را در خانه انجام دهید نیاز است تا مراحل این کار را بدانید تا بتوانید بدون این که ابرو های خود را خراب کنید آن ها را خط بیندازید. وسایلی که برای این کار نیاز دارید یک عدد تیغ، نوار چسب و موچین می باشد. در ادامه باید مراحلی که بیان می کنیم را به ترتیب طی کنید تا بتوانید این کار را به درستی انجام دهید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

روش های خط انداختن ابرو

نشانه گذاری کردن

قبل از این که برای این کار اقدام کنید نیاز است تا علامت گذاری را انجام دهید و مطمئن شوید که کدام بخش از ابرو های خود را می خواهید خط بیندازید. برای این کار می توانید از یک مداد سفید استفاده کنید و جا هایی که دوست دارید خط بیفتد را با مداد علامت گذاری نمایید. این کار را باید با خط های عمودی انجام دهید. این کار از مهم ترین کار ها در خط انداختن ابرو ها می باشد و کمک می کند تا دقت و تمرکز شما در حین کار افزایش پیدا نماید.

استفاده از چسب

در آموزش خط انداختن ابرو برای این که بتوانید راحت تر این کار را انجام دهید و سایر بخش های ابرو را دست نزنید از چسب کمک گرفته شده است. باید در مرحله دوم مقداری از چسب نواری را جدا کنید و در دو طرف خطوط کشیده شده این چسب ها را بچسبانید. در نظر داشته باشید که یک فاصله بین دو بخش نوار چسب ها ایجاد می شود بخشی است که باید اصلاح شود. در نظر داشته باشید که این کار می تواند جلوی هرگونه خطا را در حین کار بگیرد.

چگونه ابرو ها را خط بیندازیم؟

اصلاح کردن با تیغ

بعد از این که دو مرحله قبل را طی کردید می توانید به راحتی با استفاده از تیغ و داشتن دقت فراوان این کار را انجام دهید. توصیه بسیاری از افراد این است که این تراشیدن را تنها به صورت عمودی انجام دهید و در حین انجام کار بهتر است فشار بسیار زیادی به پوست وارد نکنید زیرا امکان بریدن پوست با تیغ وجود دارد. سعی کنید در حین انجام این کار نهایت دقت و توجه خود را به کار بگیرید تا از خطوطی که مشخص کرده اید خارج نشوید.

در انتها می توانید چسب ها را از روی ابرو های خود برداشته و باید این کار را با آرامش تمام انجام دهید تا سایر مو های ابرو هایتان کنده نشود. برای این که محل کار شما تمیز تر شود و بتوانید کار خود را مشاهده کنید نیاز است تا از یک دستمال مرطوب کمک گرفته و محل ابرو های خود را تمیز کنید.

نکات مهم در حین خط انداختن ابرو

حال که با آموزش خط انداختن ابرو به صورت کامل آشنا شدید به شما توصیه می کنیم نکاتی که مرتبط با این مورد می باشد را نیز مشاهده کنید تا بتوانید این کار را بهتر و بدون خرابی انجام دهید.

  • باید در انجام این کار احتیاط های لازم را انجام دهید در غیر این صورت امکان دارد دچار مشکلات رشدی در ابرو ها شوید.
  • اگر نمی خواهید ابرو های خود را تیغ بزنید می توانید با آرایش نیز این کار را انجام دهید و برای این کار نیاز به مقداری کانسیلر دارید.
  • در حین انجام کار نباید عجله داشته باشید در غیر این صورت امکان آسیب رساندن به خودتان وجود دارد.
  • در صورتی که مقداری از ابرو های خود را به اشتباه تراشیدید می توانید با مداد بخش های اشتباه تراشیده شده را پنهان نمایید.

آموزش خط انداختن ابرو

تراشیدن ابرو ها می تواند منجر به کاهش رشد در ابرو ها شده و حتی آسیب های دیگری را نیز به همراه خواهد داشت. به شما توصیه می کنیم که اگر می خواهید این کار را انجام دهید سعی کنید احتیاط های لازم را در پیش بگیرید در غیر این صورت ممکن است به پوست خود و فولیکول های رشد ابرو ها آسیب های شدیدی وارد نمایید. برای این که بتوانید با آموزش های این مدلی آشنا شوید به شما توصیه می کنیم مطالب دیگری که در این زمینه نوشته شده است را مانند استفاده از سایه ابرو و اکستنشن ابرو مشاهده کنید و برای این کار کافی است از لینک های داده شده استفاده نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *