دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تزیین کیک با قیف بستنی با ایده های جدید و متفاوت

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۶ آبان ۱۴۰۱
  • ۰

تزیین کردن انواع کیک با استفاده از قیف بستنی یک کار ساده و در عین حال کم هزینه برای تزئین می باشد. شما می توانید از این ایده های جذاب برای دیزاین انواع کیک های تولد و … استفاده نمایید.

تزیین کردن انواع کیک ها یک کار خلاقانه است که شما می توانید با ایده های جدید و جذاب کیک های متنوعی داشته باشید. یکی از ایده های جذاب برای این کار تزیین کیک با قیف بستنی است که هم کم هزینه بوده و هم یک دیزاین متفاوت و متنوع برای کیک های مجالس شما خواهد بود.

تزیین کیک با قیف بستنی

تزیین خلاقانه کیک با قیف بستنی

اگر انواع تزئینات کیک را انجام داده اید و به دنبال ایده های جدیدی برای تزئین کیک خود هستید، باید در این بخش با جدیدترین این ایده ها آشنا شوید. شما می توانید با این دیزاین ها یک تزئین کم هزینه و راحت داشته باشید. این ایده ها برای تزئین کیک های تولد و کیک های مهمانی نیز کاربردی می باشند. این ایده ها برای تزیین کیک تولد دخترانه نیز مناسب هستند.

تزیین جذاب کیک با قیف بستنی

تزیین ساده کیک با قیف بستنی

تزینین کیک شکلاتی با قیف بستنی

ایده دیزاین با قیف بستنی

  •  آرون گروپس

تزئین کیک با قیف بستنی

جدیدترین تزیین با قیف بستنی:

ایده های تزیین کیک بسیار متنوع هستند. شما در آرگا می توانید با جدیدترین و به روزترین این ایده ها بیشتر آشنا شوید. ایده های تزیین کیک با ترافل های رنگارنگ نیز از ایده های جذاب و دوست داشتنی بوده که شما می توانید از آن استفاده کنید. ایده تزیین کیک با قیف بستنی نیز از جذاب ترین این ایده ها می باشد.

دیزاین ویژه کیک با قیف بستنی

دیزاین کیک دخترانه با قیف بستنی

دیزاین کیک با قیف بستنی در خانه

خلاقیت در دیزاین کیک با قیف بستنی:

برای اینکه یک دیزاین با استفاده از قیف داشته باشید، ابتدا باید قیف های بستنی را از لوازم قنادی تهیه کنید. شما می توانید، قیف ها را به دو نیم تقسیم کرده و در اطراف کیک با فاصله از یکدیگر قرار دهید. همچنین می توانید قیف را به طور کامل روی سطح کیک قرار دهید و آن را با مقداری شکلات تزئین کنید. در ادامه می توانید، نمونه های تزئین شده این کار را مشاهده نمایید.

مراحل دیزاین کیک با قیف بستنی

الگوی دیزاین کیک با قیف بستنی

مدل دیزاین کیک با قیف بستنی

دیزاین جالب کیک با قیف بستنی

مدل دیزاین کیک با قیف بستنی

شیک ترین دیزاین کیک با قیف بستنی

دیزاین عروسکی کیک با قیف بستنی

شما در این بخش می توانید با ایده تزیین کیک تولد یک سالگی نیز آشنا شوید. شما به راحتی می توانید از نمونه های تزیین شده در این بخش الگوبرداری نمایید و یک دیزاین فوق العاده زیبا و ساده برای کیک های خانگی خود داشته باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *