دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

سفر به موناکو و هزینه های مربوط به اقامت در این کشور

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۲ آبان ۱۴۰۱
  • ۰

موناکو یکی از کشورهای تفریحی و گردشگری در نزدیکی فرانسه بوده که شما گردشگران امکان سفر به این کشور کوچک و پر جاذبه را دارید. این کشور جاذبه های گردشگری زیادی دارد.

موناکو، کشوری در خط مرزی فرانسه که بسیار کوچک و زیبا است. این کشور جاذبه های گردشگری متنوعی داشته و مقصد گردشگران زیادی می باشد. در این کشور به اندازه کافی جاذبه های دیدنی وجود دارد. سفر به موناکو تجربه ای خاص برای شما خواهد بود و با شرایط مناسب برای گردشگران مقصد خوبی است.

سفر به کشور موناکو

راهنمای سفر به موناکو

یکی از مهم ترین ویژگی های سفر به این کشور بازدید از دو کشور توریستی دیگر می شود. از مرکز این کشور تا ایتالیا تنها ۱۶ کیلومتر فاصله دارید، همچنین تا فرانسه نیز ۱۳ کیلومتر راه می باشد. شما با سفر به این کشور می توانید به راحتی از مکان های دیدنی ایتالیا و مکان های دیدنی فرانسه نیز بازدید کنید.

هزینه تفریح در موناکو

موناکو به عنوان دومین کشور کوچک در دنیا شناخته می شود. شبه جزیره موناکو در دریای مدیترانه قرار دارد. مردمان این کشور زبان رسمی فرانسوی دارند. در این منطقه واحد پول رایج در معاملات یورو بوده و شرایط آب و هوایی آن نیز نسبتا معتدل می باشد. این کشور با وجود ویژگی های توریستی و گردشگری خود هر ساله مقصد مسافران و توریستان زیادی است.

هزینه اقامت در موناکو:

هزینه های سفر به این کشور تقریبا بالا بوده زیرا یک کشور با تفریجات و جاذبه های لاکچری می باشد. در صورتی که می خواهید، سفری کم هزینه داشته باشید، باید به منظور بازدید از مکان های دیدنی موناکو در هزینه های خود مقداری صرفه جویی کنید. قیمت های این منطقه نسبتا مقرون به صرفه بوده و برای اقامت در آن می توانید هتل ها و اقامتگاه های مناسب تری را انتخاب کنید.

هزینه های اقامت در موناکو

  •  آرون گروپس

هزینه خوراک در موناکو:

خورد و خوراک در این کشور نیز بستگی به ذائقه شما دارد. در صورتی که غذاهایی با قیمت های مناسب تر انتخاب کنید، هزینه های شما کمتر می شود. تهیه اقلام از سوپرمارکت ها و تهیه غذا در هتل و اقامتگاه یکی از گزینه های مناسبی بوده که هزینه سفر را برای شما کمتر می کند. همچنین باید توجه کنید که در هتل ها و رستوران ها هزینه های غذا بسیار بالا هستند.

بخشی از هزینه های سفر به موناکو خورد و خوراک است که با صرفه جویی می توانید آن را کنترل نمایید. یک وعده غذایی در رستوران ۲۴ یورو، غذای دو نفره در رستوران متوسط ۱۰۰ یورو، منوی مک دونالدی ۱۰ یورو، آب معدنی ۲.۵ یورو، قهوه ۳ یورو و … می باشد. بنابراین شما با خرید اقلام می توانید یک وعده غذایی با قیمت عالی و مناسب داشته باشید.

تجربه مسافرت به موناکو

هزینه حمل و نقل در موناکو:

هزینه بلیط های تک نفره ۲ یورو، هزینه بلیط های ماهانه ۲۷ یورو و هزینه تاکسی ۳ یورو می باشد. شما می توانید برای تردد درون شهری و بازدید از مکان های دیدنی از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید. در سفر به این کشور دیدنی برخی از مقاصد گردشگری نزدیک هتل است که نیاز به کمی پیاده روی دارد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *