دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

برای موفقیت آدم ریالی نباشیم بلکه ذهنی دلاری داشته باشیم

  • آرش احمدی
  • ۲ آبان ۱۴۰۱
  • ۰

تا وقتی فکر و هدفمان کوچک باشد، نمی‌توانیم به درجه انسان هایی برسیم که به موفقیت های بالا رسیده اند. چرا که آنها اهداف بسیار بزرگی داشته و برای آن تلاش کرده اند. به قول معروف ذهنیت “میلیون دلاری” داشته اند. اما فردی با اهداف و ذهنیت “ریالی”، هرگز نمی‌تواند به موفقیت های بزرگی دست پیدا کنند.

بطری پلاستیکی ادویه

نگه داری از ادویه برای افراد بسیار مهم است به همین دلیل بطری پلاستیکی ادویه وسیله ای کاربردی است، این افراد برای نگهداری ادویه در ظرف مورد نظر بسیار وسواس به خرج می دهند تا عطر و طعم قهوه از بین نرود. بطری پلاستیکی قهوه مدرج مسافرتی مایعات، گزینه ای مناسب برای افرادی است که می خواهند به مسافرت بروند و در عین حال از طعم تازه ی قهوه خود نیز لذت ببرند.

برای موفقیت آدم ریالی نباشیم بلکه ذهنی دلاری داشته باشیم

خرمای زاهدی خشک

خرمای زاهدی خشک را می توان در دمای بالا نگهداری کرد بدون اینکه آسیبی به آن وارد شود ولی در فصل گرما معمولا خرما را در جاهای سرد نگهداری می کنند تا حشرات و باکتریها رشد نکنند و باعث خرابی و آفت زدگی نشود، خرمای زاهدی را می توان در یخچال نگهداری کرد.

برای موفقیت آدم ریالی نباشیم بلکه ذهنی دلاری داشته باشیم

پنجره تاشو بالکن

از جمله مواردی که بسیاری از مردم چه در هنگام خرید خانه و آپارتمان و چه در هنگام اجاره آن بسیار توجه می کنند داشتن پنجره تاشو بالکن و یا همان تراس می باشد که باید دارای  شیشه سکوریت بسیار مناسب از جمله تاشو جمع شو سکوریت باشند که علاوه بر زیبایی امنیت بسیار بالا را نیز برای آنها به همراه داشته باشد.

برای موفقیت آدم ریالی نباشیم بلکه ذهنی دلاری داشته باشیم

 

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *