دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی بازیگران سریال بی همگان و مروری کوتاه بر کارنامه هنری آن ها

  • محدثه خاکشور
  • ۱ آبان ۱۴۰۱
  • ۰

در این مطلب شما همراهان آرگایی را با بازیگران سریال بی همگان و بیوگرافی مختصری از آنها آشنا خواهیم کرد. امیدواریم بتواند توجه و پسند شما را به خود جلب نماید.

سریال بی همگان سریالی ۳۷ قسمتی با کارگردانی اصغر هاشمی و بهرنگ توفیقی و نیز تهیه کنندگی مهران مهام می باشد که از ششم مهر ماه سال ۱۴۰۱ از شبکه ۳ سیما پخش شده است. این سریال در مورد پسری به نام امیرعلی و دختری به نام الناز می باشد که تصمیم دارند زندگی جدیدی را آغاز کرده و با یکدیگر ازدواج نمایند. ولی در این راه با مشکل های متفاوت و بزرگی روبرو می گردند. در این مطلب به بیوگرافی بازیگران سریال بی همگان خواهیم پرداخت.

معرفی بازیگران سریال بی همگان

بیوگرافی بازیگران سریال بی همگان

مجموعه تلویزیونی بی همگان یکی زا سریال های در حال پخش تلویزیون می باشد که هنرپیشگان مطرح و کمتر مطرحی در آن ایفای نقش می کنند. در مورد یکی از بازیگران این سریال به نام زهره فکور صبور می توان گفت که به علت نامشخصی درگذشت و در نتیجه برای پیشبرد و ادامه ی سریال کمند امیرسلیمانی به جای او نقش مهشید را بازی می کند. در ادامه به معرفی و بیوگرافی بازیگران سریال بی همگان خواهیم پرداخت.

زهره فکور صبور

مرحوم خانم فکور صبور در نقش مهشید در این سریال مقابل دوربین رفته است. او متولد یکم فروردین سال ۱۳۵۷ در تهران می باشد. مدرک تحصیلی او دیپلم بوده که از ۷۵ با حضور در تئاتر بازیگری خود را آغاز نمود. اما در سال ۷۷ به طور جدی بازیگری را با بازی در سریال باغ کوچک بی بی گل ادامه و در نهایت رد سال ۸۸ با بازی در سریال دلنوازان مشهور گردید. خانم زهره فکور متاهل هستند که با مهران مهام ازدواج نمودند. ایشان هنگام فیلمبرداری در یازدهم اسفندماه سال ۱۴۰۰ فوت کرد.

معرفی هنرپیشگان سریال بی همگان

 بازیگرهای سریال ایرانی در حال پخش بی همگان

کمند امیرسلیمانی

کمند امیرسلیمانی پس از فوت خانم زهره فکور برای بازی نقش مهشید به این سریال اضافه شدند. وی در شانزدهم خرداد ماه سال ۵۲ به دنیا آمد. او فارغ التحصیل رشته ی کارگردانی در مقطع کارشناسی می باشد. شروع بازیگری او به سال ۵۷ در سریال هزار دستان باز می گردد. او رد این زمان تنها ۵ سال داشت. اما فعالیت هنری اش به صورت جدی از سال ۱۳۶۲ و با سریال مخمصه شکل گرفت. با ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی پدر سالار در سال ۷۴ بود که مشهور شد. او از همسر اول خود جدا شده و از این ازدواج صاحب یک فرزند پسر است.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

معرفی بازیگران سریال بی همگان

مهدی سلطانی

این بازیگر در سریال بی همگان در نقش مهرداد یوسفیان مقابل دوربین می رود. او در یکم ماه شهریور سال ۵۰ در شیراز به دنیا آمد. او دارای مدرک دکترای رشته تئاتر از دانشگاه آوینیون فرانسه می باشد که نخستین تجربه بازیگری خود را در سال ۷۳ با رفتن به روی صحنه به دست آورد. در سریال نوروز ۷۳ نیز حضور یافت که بازی او به شکل حرفه ای محسوب می شود. اما با بازی در مجموعه دیوار در سال ۹۳ مشهور گردید. آقای سلطانی ازدواج کرده که ثمره آن یک فرزند دختر است.

معرفی هنرپیشگان سریال بی همگان

سپند امیرسلیمانی

سپند امیرسلیمانی در این سریال بازیگر نقش رضا می باشد. وی در بیست و هشتم سال ۵۶ در تهران متولد شد. او فارغ التحصیل مقطع کارشناسی در رشته ی بازیگری است که در سال ۶۰ وقتی تنها ۴ سال داشت با بازی در تئاتر فعالیت هنری خود را آغاز نمود. او با بازی در مجموعه تلویزیونی «آسمان همیشه ابری نیست» در سال ۸۹ به خوبی مورد توجه قرار گرفت و مشهور شد. این هنرپیشه موفق کشورمان دارای یک بار ازدواج ناموفق با مارال آراسته هستند.

آشنایی با هنرپیشگان سریال بی همگان

نسرین بابایی

خانم بابایی یکی دیگر از بازیگران سریال بی همگان محسوب می شود که در نقش ریحانه مادر امیرعلی مقابل دوربین می رود. او در یکم ماه اسفند ماه سل ۵۸ در گیلان به دنیا آمد. رشته ی تحصیلی او نقاشی است، اما شغل وی بازیگری می باشد. به عنوان اولین تجربه و حضور در سال ۷۳ وقتی ۱۴ سال داشت به روی صحنه رفت. سپس در سال ۹۱ در مجموعه تلویزیونی خانه ای روی تپه ها به صورت جدی بازیگری را ادامه داد. اما با بازی در سریال وارش بود که شناخته شد. وی ازدواج کرده که صاحب این ازدواج یک فرزند دختر است.

آشنایی با هنرپیشگان سریال بی همگان

مهدی ماهانی

مهدی ماهانی در نقش اصلان بازدار مقابل دوربین می رود. وی در بیست و ششم سال ۶۲ در تهران به دنیا آمد. تحصیلات خود را در رشته ی مهندسی عمران در مقطع کارشناسی به پایان رساند و در سال ۸۳ فعالیت هنری خویش در تئاتر آغاز نمود. در سال ۸۶ بود که با رفتن جلوی دوربین برای فیلم سینمایی چهار انگشتی به صورت جدی فعالیت خود را در پیش گرفت. او در سال ۸۸ بود که در مجموعه تلویزیونی دلنوازان بازی نمود و مشهور شد. وی هنوز ازدواج نکرده است.

آشنایی با بیوگرافی بازیگران مجموعه تلویزیونی بی همگان

سمیرا حسن پور

سمیرا خانم در سریال بی همگان در نقش مریم همسر اصلان مقابل دوربین می رود. وی در شانزدهم ماه آذر سال ۶۳ در تهران به دنیا آمد. فعالیت هنری خویش را با حضور در تئاتر آغاز و در سال ۸۸ مجموعه تلویزیونی چاردیواری به صورت حرفه یا قدم رد این مسیر گذاشت. مشهور شدن او به بازی در سریال «پایتخت ۱» در سال ۹۰ بازمی گردد. این خانم هنرمند که علاوه بر بازیگری در زمینه ورزش نیز فعالیت دارند، برنده ی مدال ورزش دو در گذشته می باشند. او با سامان سالور ازدواج نموده و متاهل است.

آشنایی با بازیگرهای مطرح و کمتر مطرح سریال بی همگان

مهسا باقری

مهسا باقری ایفا کننده ی نقش فاطمه همسر رضا است. او متولد هشتم آذر سال ۶۸ در تهران بوده که لیسانس گرفته است. در سال ۹۰ با رفتن به روی صحنه فعالیت هنری خویش را آغاز نمود، و سپس در مجموعه تلویزیونی گاهی به پشت سر نگاه کن در سال ۹۳ رنگ و روی حرفه ای بودن به فعالیت خود بخشید. در سال ۹۶ در سریال علی البدل بازی کرد و مورد توجه قرار گرفت و مشهور شد. او هنوز ازدواج نکرده و علاوه بر بازیگری، مدل نیز هست.

آشنایی با بازیگرهای مطرح و کمتر مطرح سریال بی همگان

کاوه خداشناس

آقای خداشناس در این سریال در نقش عرشیا خسروی مقابل دوربین می رود. او متولد شده ی پنجم آبان ماه سال ۵۹ در تهران است. او مدرک گرفته ی کارشناسی رشته ی نمایش از دانشگاه آزاد است. در سال ۷۷ بود که با رفتن به روی صحنه فعالیت هنری خویش را آغاز کرده و در نهایت در سال ۸۲ در فیلم سینمایی «خداحافظ رفیق» به صورت جدی این حرفه را در پیش گرفت. شهرت او با بازی در مجموعه «معراجی ها» انجام شد. او هنوز مجرد می باشد.

معرفی بازیگران سریال بی همگان

محمد صادقی

آقای صادقی از جمله بازیگران سریال بی همگان هستند که در نقش امیرعلی مسلمی جلوی دوربین می روند. وی در بیست و دوم فروردین ماه سال ۷۲ در تهران به دنیا آمد. او فارغ التحصیل کارشناسی در رشته ی مدیریت اجرایی با گرایش صنایع است که نخستین تجربه بازیگری خود را با حضور در تئاتر دانشجویی به دست آورد. او در سریالی به نام مانکن در سال ۹۷ حضور یافت که تجربه حرفه ای او محسوب می شود. در سال ۱۴۰۰ با مجموعه تلویزیونی افرا مشهور گردید. آقای محمد صادقی ازدواج نکرده است.

آشنایی با بیوگرافی بازیگران مجموعه تلویزیونی بی همگان

کاظم هژبرآزاد

این بازیگر بازیگر نقش قاسم مسلمی در سریال بی همگان است. او در یکم ماه فروردین سال ۱۳۲۹ در تهران به دنیا آمد. از هنرستان صنعتی فارغ التحصیل شد و در سن بیست سالگی (سال ۱۳۴۹) با رفتن به روی صحنه آناهیتا فعالیتش را آغاز کرد. وی در مجموعه تلویزیونی رستم و سهراب در سال ۵۰ به صورت جدی و حرفه ای بازیگری را در پیش گرفت. اما با بازی در سریال «هوای تازه» در سال ۶۴ به شهرت رسید. وی با خانم رویا امامی ازدواج کرده است.

 بازیگرهای سریال ایرانی در حال پخش بی همگان

افسانه ناصری

افسانه ناصری در سال ۱۳۳۹ در تهران متولد شد. او دانشجوی انصرافی زبان خارجه می باشد. او نسبت به بسیاری از بازیگران کار خود را خیلی دیر آغاز کرد, در سال ۷۴ وقتی ۳۵ سال داشت با بازی در مجموعه تلویزیونی گروه نجات این شروع صورت گرفت. وی با بازی در سریال مریم مقدس در سال ۷۸ رنگ و بوی حرفه ای بودن به کار خود بخشید، در نهایت نیز با بازی در سریال هزاران چشم مورد توجه قرار گرفته و شناخته شد. ایشان ازدواج کرده اند.

آشنایی با بیوگرافی بازیگران مجموعه تلویزیونی بی همگان

داریوش سلیمی

آقای سلیمی در نقش حیدری صاحب کارواش مقابل دوربین این سریال می رود. وی متولد شده ی بیست و دوم مرداد ماه سال ۴۷ در تهران است. او فارغ التحصیل دیپلم رشته ی تجربی است که در مجموعه تلویزیونی روز واقعه در سال ۷۳ فعالیت بازیگری خود را آغاز نمود. در سال ۷۳ نیز در سریالی به اسم خانه در آتش جدی تر این مسیر را در پیش گرفت. در نهایت نیز اوج شهرت خود را با نقش آفرینی در سریال معروف مسافری از هند به دست آورد. او ازدواج کرده که حاصل این ازدواج دو فرزند پسر می باشد.

 بازیگران سریال ایرانی در حال پخش بی همگان

میترا رفیع

میترا رفیع در نقش الناز یوسفیان در سریال بی همگان بازی می کند. او متولد شده ی دوازدهم آذر ماه ۷۳ در تهران است. مقطع کارشناسی خود را رد رشته ی بازیگری در دانشگاه هنر تهران به پایان رساند. در سال ۸۷ وقتی تنها ۱۴ سال داشت کار خود را رفتن روی صحنه آغاز کرده و با بازی در فیلم سینمایی کلمبوس در سال ۹۶ تجربه حضور در سینما را نیز چشید و این تجربه او به صورت جدی بود. در سال ۹۸ نیز در مجموعه از سرنوشت نقش آفرینی نمود که به واسطه ی آن به شهرت خوب دست یافت. وی هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

 بازیگران سریال ایرانی در حال پخش بی همگان

سلمان خطی

سلمان خطی در این سریال در نقش ابراهیم ایفاگری می کند. او در بهمن ماه سال ۱۳۴۲ در قائمشهر به دنیا آمد. پس از اخذ مدرک کارشناسی رشته نمایش از دانشگاه تهران، در سال ۵۸ وقتی ۱۶ ساله بود, به روی صحنه رفت و اولین تجربه بازیگری اش را به دست آورد. در سال ۹۲ با سریال پایتخت ۲ جدی تر به این حرفه پرداخت و مورد توجه بیشتری قرار گرفت. البته حرفه ی اصلی وی بازنشسته سپاه است. این بازیگر ازدواج کرده و متاهل می باشد.

 بازیگران سریال ایرانی در حال پخش بی همگان

هادی قمیشی

هادی قمیشی بازیگر نقش دایی امیرعلی و پدر رضا است. او متولد شده ی یکم فروردین ماه سال ۱۳۴۰ در خوزستان می باشد. او لیسانس نقاشی از دانشگاه تهران دارد که فعالیت خود را برای اولین بار در زمینه بازیگری در سال ۶۰ با رفتن به روی صحنه کسب نمود. در فیلم سینمایی دیوانه ای گریخت در سال ۶۴ به صورت جدی و حرفه ای مسیر هنری اش را در پیش گرفت. در سال ۷۸ بود که در مجموعه پس از باران حضور یافت و مشهور گردید. ایشان متاهل هستند.

آشنایی با بیوگرافی بازیگران مجموعه تلویزیونی بی همگان

سایر بازیگران سریال بی همگان

بردیا دیانت در نقش (پویان گوهران)، رستا رحیمیان در نقش (نورا دختر رضا و فاطمه)، علی اصغر رضایی در نقش بازپرس)، یاسین مسعودی در نقش (دوست امیرعلی)، علیرضا نعمت اللهی در نقش (برادر گوهران)، مسعود شریف در نقش (کرامت پدر اصلان)، علیرضا درویش در نقش (نوچه اصلان)، جلیل فرجاد، مهدی رجبی، امیرحسین آصفی، محمد حیدری، علی جلالی، مهدی احدی، مریم اصفهانی، تیارا عسگری، دانیال جعفری، بهنام مومنی از دیگر بازیگران این سریال می باشند.

آشنایی با بازیگرهای مطرح و کمتر مطرح سریال بی همگان

از اینکه تا انتهای مطلب همراه ما بودید از شما قدردان هستیم. ضمن آشنایی با موضوع و خلاصه ی داستان با مختصری از زندگینامه هنرپیشگان حاضر در این اثر نیز آشنا شدید که امید داریم مقبول واقع شده باشد. همچنین در صورت تمایل برای آشنایی با زندگینامه هنرپیشگان سریال های دیگر همچون بیوگرافی بازیگران سریال آتش سرد، بیوگرافی بازیگران سریال آفتاب پرست کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *