دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

انتقال بسته اینترنت به خط دیگر در اپراتور ایرانسل و همراه اول

  • حکیمه فهیمی
  • ۷ آبان ۱۴۰۱
  • ۰

در میان اپراتورهای کشور؛ بسته های اینترنت با حجم های مختلف برای کاربران طراحی شده است تا استفاده به صرفه تری داشته باشند. اگر مایلید تا روش انتقال بسته اینترنت به خط دیگر را فرا بگیرید با ما همراه باشید.

امروزه استفاده از اینترنت بسیار فراگیر شده است و اپراتورهای شبکه در این راستا بسته های مناسب و متنوع زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهند. در این مطلب با روش انتقال بسته اینترنت به خط دیگر آشنا می شوید.

روش انتقال بسته اینترنت به خط دیگر

همانطور که می دانید امروزه استفاده از اینترنت به حدی فراگیر شده است که اکثر ساعات روز به وبگردی و گشت و گذار در شبکه های اجتماعی می گذرد. در این راستا اپراتورهای کشور نیز بسته های مناسب و متنوعی طراحی کرده اند تا صرفه اقتصادی بیشتری داشته باشد.

اگر برای شما هم پیش آمده که می خواهید از خطی به یک خط دیگر بسته اینترنتی انتقال دهید تا هدایای اپراتورها یا حجم بسته اینترنتی خود را به خطی دیگر در اپراتور ایرانسل یا همراه اول ارسال کنید.در صورتی که با روش انجام این کار آشنایی ندارید در ادامه شیوه انجام آن را به راحتی فرا خواهید گرفت.

انتقال بسته اینترنت در اپراتور ایرانسل

قابل ذکر است در کشور هزینه مصرف اینترنت بر اساس کیلوبایت محاسبه می شود. در این بین اپراتورها بسته یا حجم های مختلف یا بسته هایی با حجم مختلف در زمان معین برای کاربران طراحی نموده اند که استفاده به صرفه تر ایجاد شود. یکی از مزایایی که دو اپراتور بزرگ کشور یعنی ایرانسل و همراه اول برای کاربران فراهم کرده اند امکان انتقال حجم و بسته اینترنت از خطی به خط دیگر در همان اپراتور می باشد.

که در این بخش با روش انتقال بسته اینترنت از خط ایرانسل به خط ایرانسل دیگر آشنا می شوید. همانطور که اشاره شد به سادگی می توانید اینترنت روزانه، هفتگی و ماهانه را به خط دیگر انتقال دهید. البته دقت کنید این کار اندکی هزینه به همراه دارد که به طور اتومات مقداری از حجم بسته کم می شود.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

  • برای انتقال بسته اینترنت ایرانسل روزانه ۶۰ مگابایتی کد # شماره مورد نظر برای انتقال*۱*۱*۵*۵۵۵* را شماره گیری شود.
  • برای انتقال بسته اینترنت ایرانسل روزانه++++++++۱۰۰ مگابایتی کد # شماره مورد نظر برای انتقال*۳*۱*۵*۵۵۵*شماره گیری شود.
  • برای انتقال بسته اینترنت ایرانسل روزانه ۲۰۰ مگابایتی کد # شماره مورد نظر برای انتقال*۲*۱*۵*۵۵۵*شماره گیری شود.

همچنین برای انتقال بسته اینترنت هفتگی ایرانسل کد# ۲*۵*۵۵۵*و ماهانه کد# ۳*۵*۵۵۵*را شماره گیری کنید.

انتقال بسته اینترنت در اپراتور همراه اول

قابل ذکر است در سیم کارت های همراه اول توسط نوترینو می توان برای خرید و ارسال بسته اقدام کرد و یا برای انتقال آن از کد USD به صورت #۱* استفاده و گزینه ۵ را انتخاب نمایید. در این جا همه طرح ها و بسته ها نمایش داده می شود . در ادامه طرح خود با توجه به زمان و مکان مدنظر انتخاب نمایید.

در این مرحله می توان گزینه یک را انتخاب و بسته را خریداری کرد در غیر این صورت شماره مخاطب مورد نظر را وارد کنید. دقت کنید که فرد مدنظر شما نباید بسته فعال اینترنت همراه اول داشته باشد. به این ترتیب وی می تواند نسبت به فعالسازی نت اقدام کند.

آیا امکان انتقال بسته اینترنت از اپراتوری به اپراتور دیگر وجود دارد؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که تاکنون هیچ روشی برای انتقال بسته اینترنت یک اپراتور به اپراتور دیگر معرفی نشده و کاربران برای انتقال حجم بسته نت تنها می توانند به کاربری که سیم کارت مشابه آن ها را دارد نت ارسال کنند. به بیان ساده تر هنوز روشی برای انتقال اینترنت از سیم کارت یک اپراتور(مثلا ایرانسل) به سیم کارت اپراتور دیگر(مثلا همراه اول یا رایتل) ارائه نشده است.

روش انتقال حجم بسته اینترنت توسط خرید بسته هدیه

به تازگی روشی آسان برای کاربران در این راستا در دسترس قرار گرفته و آن انتقال حجم بسته نت توسط اپلیکیشن همراه من یا ایرانسل من می باشد. مسلما امروزه بیشتر کاربران برای دریافت آخرین خبرها و خرید انواع بسته های اینترنتی از برنامه های مختص اپراتور خود بهره می گیرند.

از این رو یک روشی که می توان بسته اینترنت را از خطی به خط دیگر در همان اپراتور منتقل کرد استفاده از برنامه مدیریت سیمکارت و بسته نت می باشد. با این کار می توان برای یک سیم کارت دیگر نت خریداری و ارسال کرد. به این ترتیب ابتدا وارد صفحه مورد نظر برای خرید بسته شده و بعد روی بسته مدنظر ضربه زده و گزینه بسته هدیه را انتخاب کنید.

در ادامه شماره تلفن فرد مد نظر را وارد کنید. در مرحله بعد نوع خرید بسته را مشخص نموده که از شارژ شما کم گردد یا توسط درگاه انتقال وجه اینترنتی به خرید و انتقال بسته اینترنتی بپردازید. در نهایت بسته اینترنت هدیه خریداری شده برای فرد مدنظر ارسال می شود.

در پایان از همراهی شما با این مطلب کمال تشکر را داریم و امیدواریم نهایت استفاده را از آن برده باشید. همچنین پیشنهاد می شود در صورت علاقمندی برای آشنایی با نحوه خرید اینترنت نامحدود خانگی و دلیل کند شدن اینترنت با روی لینک ها کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *