دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل کانتر کشویی در طراحی های شیک و کاربردی

  • منصوره رمضان زاده
  • ۱ آبان ۱۴۰۱
  • ۰

مدل کانتر کشویی از جمله طرح های متنوع کانتر آشپزخانه بوده که به منظور نظم و ترتیب بخشیدن به فضا و دسترسی سریع و راحت به لوازم بسیار کاربردی و مفید می باشد و اغلب افراد با توجه به سبک دیزاین آشپزخانه خود و نداشتن فضای کافی ترجیح می دهند از این مدل بهره مند شوند.

یکی از ایده های کاربردی و جالبی که امروزه در طراحی داخلی آشپزخانه اجرا می شود استفاده از کانتر می باشد که در طرح ها و سبک های متنوعی طراحی شده و افراد بر اساس نیاز و سلیقه خود به انتخاب یک مدل از آن می پردازند و از این طریق جلوه ای جذاب و منحصر به فرد به محیط آشپزخانه خود می دهند. در همین راستا سعی داریم در این مطلب برای مشاهده شما عزیزان مجموعه ای زیبا از مدل کانتر کشویی را به نمایش بگذاریم.

مدل کانتر کشویی شیک و جذاب

کانتر آشپزخانه در واقع مکانی برای آشپزی، قرار دادن لوازم کاربردی و دکوری و یا فضایی برای قرار دادن صندلی و نشستن اعضای خانواده در کنار هم است. مدل کانتر کشویی سبکی خاص از این مجموعه بوده که برای کسانی که با کمبود فضا مواجهه هستند و تمایل دارند به محیط آشپزخانه خود نظم خاصی ببخشند و آن را جادار نمایند بسیار مناسب می باشد.

مدل های متنوع کانتر کشویی

دیزاین داخلی آشپزخانه در سبک های گوناگونی قابل طراحی و اجرا می باشد که انتخاب هر کدام به سلیقه و میزان بودجه افراد بستگی دارد. تنوع و گستردگی در تجهیزات، وسایل و کابینت های آشپزخانه فراوان بوده به طوری که به عنوان مثال بعضی افراد تمایل دارند بر روی میز ناهار خوری غذا میل کنند و بعضی دیگر از جزیره در آشپزخانه استفاده می کنند. بعضی دیگر نیز به دلیل محدودیت و کمبود فضا هیچ یک از این دو نوع را در آشپزخانه بکار نمی برند.

در این بین بعضی از افراد هستند که از میز اوپن یا همان کانتر به جای میز غذا خوری استفاده می کنند. این که چه نوع تجهیزات و مبلمانی در محیط آشپزخانه بکار گرفته شود در وهله اول بستگی به مساحت و ابعاد آشپزخانه و در گام دوم به سلیقه افراد بستگی دارد. این کانترها بعضی اغلب جنبه تزیینی و دکوراتیو داشته و برخی هوشمند و کاربردی هستند و بعضی دیگر نیز خلاقانه می باشند و در فضایی محدود از امکانات زیادی پشتیبانی می کنند و هر یک کارایی خاص خود را دارد.

طرح های شیک میز اپن کشویی

کانتر کشویی در واقع قسمتی کاربردی بوده که به شکلی مخفی در محیط آشپزخانه تعبیه شده و باعث می شود که از فضای آشپزخانه استفاده بهینه ای داشته باشید و در مواقع ضروری و موردنیاز از آن استفاده کنید. طراحی آن کاملا سلیقه ای بوده و وابسته به نوع امکانات آشپزخانه شما می باشد. همچنین باید گفت این صفحه کشویی برای کاربرد های مختلفی همچون آماده سازی مواد غذایی مثل خرد کردن، پوست گرفتن و شستن و حتی سرخ کردن مواد قابل استفاده بوده و در صورت نیاز می توان اندازه آن را بزرگتر در نظر گرفت و به عنوان میز غذا خوری از آن بهره مند شد.

  •  آرون گروپس

تصاویری جذاب از انواع کانتر آشپزخانه

کانتر کشویی را می توان با طراحی های هوشمندانه برای قسمت زیر صفحه کابینت یا آشپزخانه جزیره سفارش داد. این نوع میز برای افرادی که دوست دارند آشپزخانه خلوتی داشته باشند ایده مناسبی می باشد. در ادامه سبک های زیبایی از این نوع کانتر را برای الگوبرداری شما عزیزان به نمایش گذاشته ایم.

انواع کانتر کشویی جدید آشپزخانه انواع کانتر کشویی در طرح های متفاوت طرح های متفاوت کانتر کشویی مدل های جذاب کانتر کشویی طرح های زیبا کانتر آشپزخانه سبک های جذاب کانتر کشویی انواع شیک کانتر کشویی کانتر کشویی در سبک های جدید طرح های جالب کانتر کشویی مدل های شیک کانتر کشویی انواع پیشخوان آشپزخانه انواع کانتر شیک آشپزخانه انواع کانتر آشپزخانه زیبا مدل های خاص کانتر آشپزخانه طرح های زیبا کانتر آشپزخانه سبک های زیبا کانتر کشویی کانتر کشویی جدید سبک های جذاب کانتر آشپزخانه انواع میز اپن کشویی جدید مدل های جدید کانتر کشویی طرح های به روز کانتر کشویی کانتر کشویی در سبک های خاص کانتر کشویی با طرح های جذاب مدل های جدید کانتر آشپزخانه مدل های جدید کانتر آشپزخانه مدل های جذاب کانتر کشویی

تصاویری که مشاهده نمودید طرح های جدید و خاصی از مدل کانتر کشویی بود که امیدواریم مورد توجه و پسندتان قرار گرفته باشد و نهایت بهره را از آن برده باشید. برای مشاهده طرح های بیشتری از انواع مدل کانتر و مدل صندلی اپن شما می توانید به این مطالب مراجعه نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *