دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزیره بوراکای فیلیپین و سواحل شنی و ماسه ای زیبای آن

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱ آبان ۱۴۰۱
  • ۰

بوراکای یکی از زیباترین جزیره های فیلیپین بوده که شما می توانید از چشم انداز آن مشاهده کنید. شما می توانید از زیبایی این سواحل بازدید کرده و از تفریحات قایق سواری، ساحلی و … لذت ببرید.

اگر می خواهید تعطیلات خود را در نواحی خاصی از دنیا سپری کنید، می توانید سری به جزیره دیدنی بوراکای در فیلیپین بزنید. این جزایر دارای سواحلی شنی و ماسه ای بوده که مناظر بسیار زیبایی دارند. تفریح و گشت و گزار در این سواحل دارای جذابیت زیادی هستند.

سواحل بوراکای

معرفی جزیره بوراکای

بوراکای از جمله زیباترین جزایری است که با برخورداری از مناظر ویژه خود مورد توجه گردشگران است. شن های سفید و آب های زلال از جمله ویژگی های مهم در این جزایر می باشند. آب های این جزیره فیروزه ای با جذابیت های زیادی است. این جزیره زیبا در استان آکلان و در منطقه ویسایاس قرار دارد. این جزایر از دیدنی های فیلیپین به شمار می آید.

نمایی از بوراکای

این جزیره کوچک دارای ۷ کیلومتر طول بوده و عرض آن نیز به یک کیلومتر می رسد. در این منطقه تفریحی ۳۰۰ هتل وجود داشته که می توانید از امتیازات آن استفاده کنید. گشت و گزار در این جزیره کار بسیار ساده ای است که شما با همراهی یک تور می توانید از آن لذت ببرید. چشم اندازهای این سواحل همانند کارت پستال هایی بوده که بسیار تماشایی هستند.

جاذبه های جزیره:

در آب های این جزیره می توانید از جاذبه های بسیار زیادی بازدید کنید. قایق های بادبانی یک ماجراجویی ویژه برای شما گردشگران هستند. هتل های این اطراف بسیار مجلل و شیک بوده و شما می توانید برای اسکان از آن ها استفاده کنید. محیط زیست و طبیعت این منطقه نیز دارای چشم اندازهای فوق العاده ای هستند.

طبیعت بوراکای

  •  آرون گروپس

این نواحی چشم اندازهای خاصی برای عکاسان و طبیعت گردان می باشند. محبوبیت این جزایر بسیار چشم نواز بوده و با برخورداری از تفریحات ویژه مورد توجه است. این نواحی در صنعت گردشگری و توریستی اهمیت زیادی داشته است. شما در سفر به فیلیپین می توانید از این لذت ها بهره مند شوید. در لینک به معرفی مکان های دیدنی فیلیپین می پردازیم.

مناظر بوراکای

غواصی:

جزیره بوراکای دارای جاذبه های تفریحی زیادی بوده و غواصی یکی از مهم ترین تفریحاتی بوده که می توانید از آن استفاده کنید. با غواصی در آب های این نواحی می توانید از زیستگاه اقیانوسی آن بازدید کنید. در سراسر این جزیره می توانید ۱۵ سایت غواصی را مشاهده کنید. این منطقه گنجینه ای از مرجان ها بوده و یک تونل آبی شگفت انگیز است.

تفریح در بوراکای

ورزش های ساحلی:

این سواحل دارای ورزش های ساحلی متعددی بوده که شامل والیبال ساحلی و فوتبال ساحلی می شود. این بازی های گروهی یک تجربه فوق العاده برای شما خواهد بود. شما می توانید، تفریحات مفرحی را در این نواحی تجربه کنید. در اطراف این ساحل نیز می توانید لذت یک غذای خوشمزه را در رستوران ها تجربه نمایید.

جزیره بوراکای

قایق سواری:

این تفریح لذت بخش نیز تجربه فوق العاده ای دیگر است. شما می توانید محبوب ترین جاذبه های تفریحی را در این نواحی تجربه کنید. شما می توانید از تورهای گردشگری نیز برای تفریح و گردش استفاده نمایید. این قایق ها کرایه ای بوده و به سواحل معروف آن سری بزنید. این نواحی از جمله زیباترین شهرهای ساحلی فیلیپین هستند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *