دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

مهاجرت به رومانی و اخذ ویزای معتبر این کشور

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۱
  • ۰

مهاجرت به رومانی از طریق شیوه های مختلفی امکان پذیر است. ویزای توریستی، کاری، تحصیلی، سرمایه گذاری و … از مهم ترین شیوه های دریافت ویزا و مهاجرتی در این کشور هستند.

رومانی از جمله کشورهای مهم برای مهاجرت می باشد. با توجه به اینکه در سال های اخیر افراد زیادی قصد مهاجرت به کشورهای اروپایی دارند، می توانند این کشور را برای اقامت انتخاب کنند. در این بخش راجع به شیوه های مهاجرت کردن و اقامت در این کشور صحبت می کنیم.

کار در رومانی

شرایط مهاجرت به رومانی

تحصیل و کار کردن در کشورهای اروپایی شرایط و موقعیت های مناسبی را پیش روی مهاجران قرار می دهد. یکی از اساسی ترین تصمیم ها برای مهاجرت کردن به کشورهای دیگر انتخاب شیوه های مناسبی است که می توانید از آن برای مهاجرت استفاده کنید. شیوه های مهاجرت کاری و تحصیلی عموما از شیوه های پرطرفدار برای مهاجرت کردن هستند. شما در این بخش امکان آشنایی با کشور رومانی را خواهید داشت.

مهاجرت به کشور رومانی

مهاجرت تحصیلی:

این کشور دارای مدارس و دانشگاه های مناسبی در زمینه تحصیلی است. بهترین متدهای آموزشی اروپا در این کشور ارائه می شوند. در صورتی که می خواهید، هزینه های تحصیلی شما کمتر شود، می توانید از بورسیه تحصیلی در این زمینه کمک بگیرید. برای این امر باید ابتدا دانشگاه مورد نظر را انتخاب کرده و ارائه درخواست مراحل آن را انجام دهید. بعد از تایید از سوی دانشگاه باید، به سفارتخانه مراجعه کنید.

مهاجرت کاری:

برای مهاجرت کاری به این کشور باید از سوی کارفرمای رومانی دعوت نامه دریافت کنید. در این مرحله می توانید با ارائه دعوت نامه و از سوی سفارتخانه مراحل اقامت خود را انجام دهید. شما ابتدا باید چند سالی در این کشور فعالیت کنید و بعد از آن اقامت دائمی دریافت می کنید.

اخذ ویزای رمانی

  •  آرون گروپس

سرمایه گذاری کردن و ثبت شرکت نیز از دیگر شیوه های مهاجرت کردن به رومانی هستند و شما می توانید از طریق خرید ملک یا راه اندازی یک بیزنس سودآور و درآمدزا در این کشور به راحتی اقامت خود را دریافت کنید. این شیوه ها از ساده ترین شیوه های هستند اما نیاز به سرمایه بالایی دارند.

ویزای رومانی:

یکی از معتبرترین ویزاهای دنیا، ویزای این کشور می باشد. برای مهاجرت به این کشور چند ویزا صادر می شود. ویزای توریستی، ویزای کاری، تحصیلی، سرمایه گذاری و … از مهم ترین ویزاهای این کشور به شمار می آیند.

ویزای رومانی

ویزای گرید A، این ویزا برای ترانزیت در فرودگاه ها صادر می شود. در زمان تعویض پرواز نیز می توانید از این ویزا استفاده کنید. ویزای گرید B، برای ترانزیت های ۵ روزه کاری صادر می شوند. شما با این ویزا می توانید به مدت ۵ روز در این کشور باشید. نوع دیگری از ویزا، ویزای گرید C است. این ویزا حق ۹۰ روز ماندن در رومانی را به شما می دهد. این ویزا قابل تمدید نیست.

با دریافت ویزای گرید D، شما می توانید یک اقامت بلند مدت در این کشور را داشته باشید. شما با این ویزا امکان تمدید نیز دارید. هر یک از این ویزاها برای مقاصد مختلفی استفاده می شوند. شما برای دریافت این ویزاها باید سفارتخانه این کشور مراجعه کنید.

مهاجرت به رومانی کار ساده است و شما می توانید با شیوه های مختلفی اقدام به این کار کنید. ویزای توریستی این کشور برای بازدید از مکان های دیدنی رومانی صادر می شود و یکی از ویزاهای ساده است.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *