دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

صادرات شیلنگ آب ایران یاسا آغاز شد

  • فرهاد هاشمی
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۱
  • ۰

یکی از شاخصه های مهم در تعیین قیمت شیلنگ آب سایا سایز مورد نظر هر فرد است. برای تعیین قیمت شاخص های دیگری نیز اهمیت دارد اعم از کیفیت، مدل آن و برند تولیدی. شما می توانید به صورت غیر حضوری و آنلاین به سایت فروش آراد برندینگ مراجعه و پس از مطالعه اطلاعات آن و اطمینان از محصول مورد نظر خود و برند ایران یاسا خرید خود را انجام دهید.

خرید غیر حضوری و اینترنتی باعث می شود که شما در کوتاه ترین زمان و بدون صرف وقت برای پیدا کردن فروشگاه مورد نظر خرید خود را انجام دهید و گاهی از تخفیف آنلاین نیز می توانید بهره مند شوید.

صادرات شیلنگ آب ایران یاسا آغاز شد

قیمت این گونه از محصولات با توجه به سایز های موجود آن در بازار دارای قیمت های مختلفی می باشد که با توجه به نیاز خود می توانید آن را خریداری نمایید.

متریالی که در تولید این محصول از آن استفاده شده است دارای کیفیت و طول عمر بالایی می باشد که این عامل طول عمر شیلنگ را افزایش می دهد، این محصول دارای انعطاف بالایی به دلیل وجود منجید در آن می باشد.

علاوه بر آبیاری از این محصول در مصارف دیگر نیز استفاده خواهد شد زیرا در برابر نور مستقیم خورشید مقاومت بسیار زیادی دارد. این محصولات قادر هستند در دمای ۱۰۰ تا ۲۵۰ درجه گرما را تحمل کند، این شیلنگ ها مقاومت بسیار بالایی را در برابر پارگی و ترکیدن از خود نشان می دهد همچنین می تواند در برابر اشعه ماورا بنفش مقاوم باشد.

 

این محصولات دارای انعطاف پذیری بالایی هستند که تحت هیچ شرایطی حالت شکنندگی پیدا نخواهند کرد علاوه بر این شعاع خمشی آن نمونه از محصولات نیز بسیار بالا است.

 

شیلنگ آب پی وی سی

در هنگام خرید نمونه های شیلنگ آب پی وی سی باید به چند نکته دقت نمایید، مورد اول مقاومت این نمونه ها در برابر گرما می باشد زیرا در تولید این محصولات به دلیل اینکه از نفت استفاده شده است در مقابل گرما ضعیف عمل کرده و به راحتی در آتش می سوزد.

مورد بعدی ضخامت این محصولات می باشد تا در مقابل گرما به راحتی تغییر حالت ندهد زیرا اگر دارای ضخامت کمی نیز باشد در صورت نزدیک شدن به منبع گرما سریع دچار تغییر حالت می شود.

مورد بعدی مقاومت شیلنگ در حین جابجایی و انتقال می باشد زیرا باید به عنوان یک عایق در برابر انتقال جریان الکتریکی عمل کند. به طور کلی می توان گفت که شیلنگ های پی وی سی از یک مقاومت خاصی برخوردار هستند که به راحتی از بین نخواهد رفت.

از مهم ترین ویژگی های این محصولات می توان به جنس لاستیک استفاده شده در آن، مواد مصرفی درجه یک آن، عمر محصول تولیدی، موارد مصرف، کشور تولید کننده ی آن، یک جداره بودن آن و… اشاره نمود.

صادرات شیلنگ آب ایران یاسا آغاز شد

قیمت این گونه از محصولات با توجه به سایز های موجود آن در بازار دارای قیمت های مختلفی می باشد که با توجه به نیاز خود می توانید آن را خریداری نمایید. متریالی که در تولید این محصول از آن استفاده شده است دارای کیفیت و طول عمر بالایی می باشد که این عامل طول عمر شیلنگ را افزایش می دهد، این محصول دارای انعطاف بالایی به دلیل وجود منجید در آن می باشد.

 

شیلنگ آب طرح یاسا

برای اینکه بتوانید یک محصول خوب و مورد نیاز خود را دریافت کنید باید به مواردی توجه کنید. برای خرید شیلنگ آب ایران یاسا باید به سایز، قطر، جنس مواد اولیه آن، برند و نوع کاربرد آن دقت کرد.

برای خرید این شیلنگ ها دو راه وجود دارد؛ اول اینکه به فروشگاه ها و مراکز فروش شیلنگ های ایران یاسا رفته و حضوری مشخصات آن را بررسی کرده و خرید نمایید یا اینکه به صورت غیر حضوری و آنلاین به سایت فروش ایران یاسا یا هر سایتی که این محصول را دارد مراجعه و پس از مطالعه اطلاعات آن و اطمینان از محصول مورد نظر خود و برند ایران یاسا خرید خود را انجام دهید.

صادرات شیلنگ آب ایران یاسا آغاز شد

خرید غیر حضوری و اینترنتی باعث می شود که شما در کوتاه ترین زمان و بدون صرف وقت برای پیدا کردن فروشگاه مورد نظر خرید خود را انجام دهید و گاهی از تخفیف آنلاین نیز می توانید بهره مند شوید.

امروزه به دلیل شرایط اقتصادی کشور قیمت ها مدام بالا و پایین شده و در نوسان است و این نوسان قیمت باعث شده که نتوان قیمت دقیقی روی این محصول گذاشت و اگر یک قیمت اعلام شود بعد از مدت کوتاهی مجبور به تغییر آن هستیم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *