دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

طراحی کابینت ام دی اف بنفش برای خانه های مدرن

  • فرهاد هاشمی
  • ۹ مهر ۱۴۰۱
  • ۰

کابینت یکی از پر مصرف ترین و مهم ترین اجزا و لوازم منزل است، لغت کابینت به معنی تخته فیبری با چگالی متوسط است، کابینت ام دی اف سفید طلایی طوسی یا کابینت ام دی اف دست دوم می تواند در دکوراسیون منزل تغییرات و زیبایی اساسی ایجاد نماید که برای خانمهای خانه دار بسیار اهمیت دارد. خانمهای خانه دار اکثرا بیشتر وقت خود را در آشپزخانه سپری می کنند به همین منظور دکوراسیون و رنگ دکور آشپزخانشان بسیار مهم و حائز اهمیت است. ام دی اف از فرآورده های چوبی به حساب می آید که کامپوزیتی هستند و در طراحی آن می توان یکی از سه نوع تخته فیبر شامل نئوپان، ام دی اف، اچ دی اف را به کار گیرند.

طراحی کابینت ام دی اف بنفش برای خانه های مدرن

انواع مختلفی محصول در سایت آراد برندینگ وجود دارد بنا به همین دلیل برای شما از مشاوران متخصص در این زمینه کمک گرفته ایم تا بتوانند شما را در یک خرید اینترنتی و آسان همراهی کنند.این یک افتخار برای برند ما است تا بتوانیم مشتریان معمولی خود را به مشتریان دائمی و همیشگی تبدیل کنیم، زیرا این نشان دهده رضایت قلبی و اعتماد شما عزیزان به ما و برند ما است که نتیجه این اعتماد را تنها می توان تلاش و پشتکار مدیریت محترم شرکت دانست.

کابینت ام دی اف سفید

برای تهیه و ساخت کابینت ام دی اف سفید یا کابینت ام دی اف براق مراحلی پشت سر هم طی می شود:مرحله ابتدایی ساخت ام دی اف آماده سازی چوب است مواد اولیه برای ساخت ام دی اف باقیمانده چوب و تراشه چوب از کارخانجات چوب بری و تولید چوب می باشد. در این مرحله ساخت و تولید ام دی اف دسته بندی می شود و برای تولید ام دی اف باکیفیت مرغوب تصفیه مواد اولیه باید انجام شود در این روش از آهن ریا برای پاکسازی چوبها از هرگونه ناخالصی صورت می گیرد و بعد چوبها به قطعات کوچک و بزرگ تقسیم می شود و پوسته ها به تکه های تراشه چوب و خاک اره جداسازی می شوند در انتها مواد باکیفیت و خوب جمع آوری می شوند.

طراحی کابینت ام دی اف بنفش برای خانه های مدرن

امروزه کابینت ام دی اف سفید طلایی در خانه های ایرانی محبوب شده است. اما جالب است بدانید تاریخچه ساخت اولین کابینت با صفحه کابینت ام دی اف ضدآب به سالهای خیلی دور بر می گردد مخترع این کشف که به نام میسون بود برای استفاده بهینه از نرمه چوب و خورده چوب توانست ورقه های چوبی با دوام و باکیفیت در دما و فشار بالا تولید کند که بعدها از اکتشاف او به طور گسترده استفاده شد و امروزه در تمام دنیا شاهد صنعت پیشرفته در عرصه ام دی اف هستیم.

مزیت دیگر قابلیت مشابه ام دی اف نسبت به چوب این است که می توان ام دی اف با دستگیره کابینت لوکس را همانند چوب به هر رنگی دلخواهی تبدیل کرد و جایگزین ارزان برای چوب می باشد و امکان ساختن کابینت ام دی اف سفید مات وجود دارد. از مزایای استفاده ام دی اف یکی از بهترین آن قیمت ارزان آن می باشد خرید ام دی ام بسیار ارزان تر از قیمت چوب واقعی می باشد. ام دی اف به راحتی دچار آسیب و ترک خوردگی نمی شود و سطح نسبتا محکمی همچون چوب دارد.ام دی ام در برابر حرارتهای بالا بسیار مقاوم است.ام دی اف به دلیل وجود ترکیبات شیمیایی که دارد نسبت به قارچها و میکروبها مقاومت داشته و دچار آسیب نمی شود.

کابینت ام دی اف نقره ای

اگر بخواهیم از رنگها در طراحی منزل استفاده کنیم باید بگوییم که رنگ نقره ای یکی از پر کاربرد ترین رنگها در ساخت و طراحی کابینت ام دی اف است که جلوه بسیار زیبایی به منازل می دهد و همچنین جزء رنگهای آرام بخش است که حس نشاط و زندگی را در انسان زنده می کند.نقره ای یک رنگ از طیف خاکستری است که به نام سیمین هم شناخته می شود از آنجا که محققان رنگ نقره ای را به رنگ دانش و علم و ثروت و بلوغ دانستند اما با این حال رنگ روشن و تیره آن در معنی آنها تاثیر بسیاری دارد. برای مثال رنگ نقره ای تیره به معنی ترس و نگرانی است اما رنگ نقره ای روشن به معنی رنگ استقلال زنان و تازگیهای زندگی است.

طراحی کابینت ام دی اف بنفش برای خانه های مدرن

هنگامی که ذرات چوب روسی خورد شده را با لوازم مخصوص به هم متصل می کنند چوبی مصنوعی به نام ام دی اف ساخته می شود که کابینت با رنگهای بنفش و نارنجی و طوسی و مشکی و شیری و قرمز و دیگر رنگها را تولید می شود.در ابتدای فرایند ساخت کابینت ام دی اف بنفش بچوبهای مخصوصی را جمع آوری می کنند و به تکه های ریز خرد می کنند به این دلیل که چوبها باید در مرحله ای پخته شوند.برای این کار باید چوبهای درشت به صورت ریز و کاملا یک اندازه و یک نواخت خرد شود تا در مرحله پخت کار راحت تر باشد.خرد کردن چوب به وسیله یک دستگاه بزرگ به نام دیسکی انجام می شود که رایج ترین دستگاه خرد کن چوب است، زیرا تیغه های عمودی و بسیار تیزی دارد.ریز شدن الیاف باعث می شود که آب و بخار آب و رطوبت به راحتی درون چوب نفوذ نکند و طول عمر آن بالا برود.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *