دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیوگرافی محمدرضا سنگ سفیدی بازیکن فوتسال گیتی پسند اصفهان

  • محدثه خاکشور
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۱
  • ۰

در این مطلب از شما عزیزان دعوت می کنیم تا برای آشنایی با بیوگرافی محمدرضا سنگ سفیدی بازیکن فوتسال جوان و پرحاشیه کشورمان همراه ما باشید.

محمدرضا سنگ سفیدی در یازدهم آبان سال ۱۳۶۸ در منطقه نظام آباد ۷ تهران به دنیا آمد. او به عنوان وینگر راست در تیم ملی فوتسال کشورمان فعالیت می کند. او پیش از این در تیم های دبیری تبریز، تاسیسات دریایی تهران، مس سنوگون و گیتی پسند اصفهان بازی کرده است. سنگ سفیدی سهم مهمی در به موفقیت رساندن این تیم ها و تیم ملی کشورمان داشته که بر همین اساس می توان گفت بازیکنی با بازی موفق و چشمگیر می باشد. در ادامه به طور کامل به بیوگرافی محمدرضا سنگ سفیدی پرداخته ایم.

آشنایی با بیوگرافی محمدرضا سنگ سفیدی

آشنایی با بیوگرافی محمدرضا سنگ سفیدی

محمدرضا سنگ سفیدی بازیکن فوتسال دهه شصتی بازی خود را از وقتی ۲۳ سال داشت شروع نمود، یک سال بعد در سن ۲۴ سالگی بازیکن وینگر راست تیم ملی ایران و گیتی پسند اصفهان شد. او از طرف پدری دارای اصالتی سبزواری می باشد. این فوتسالیست دارای ۱۷۳ سانتیمتر قد است که با پیراهن شماره ۶ به وسط میدان می رود. او مجرد بوده و هنوز ازدواج نکرده است.

بیوگرافی محمدرضا سنگ سفیدی بازیکن موفق فوتسال

زندگینامه محمدرضا سنگ سفیدی و ماجرای محاکه اش در دادگاه برای تجاوز به دختر جودوکار

بیوگرافی محمدرضا سنگ سفیدی بازیکن فوتسال ایرانی

  •  آرون گروپس

زندگینامه محمدرضا سنگ سفیدی و گذری بر حواشی این فوتسالیست

سوابق فعالیت محمدرضا سنگ سفیدی

همان طور که گفته شد؛ آقای محمدرضا سنگ سفیدی هم سابقه بازی در تیم های باشگاهی را داشته و هم سابقه بازی در تیم ملی ایران را دارد. در ادامه بر فعالیت های مروری خواهیم داشت.

آشنایی با بیوگرافی محمدرضا سنگ سفیدی

زندگینامه محمدرضا سنگ سفیدی و ماجرای محاکه اش در دادگاه برای تجاوز به دختر جودوکار

تیم دبیری

وی به عنوان نخستین بازی خود به تیم باشگاهی دبیری در سال ۱۳۹۲ پیوست و به این صورت بازی خود در فوتسال را شروع نمود. او تا یک سال بعد نیز در این تیم بازی می کرد. وی طعم یک قهرمانی در لیگ برتر فوتسال را با این تیم چشیده است.

تیم تاسیسات دریایی

در سال ۱۳۹۳ بعد از درخشیدن در تیم باشگاهی دبیری، موفق شد توجه مربی های تیم باشگاهی تاسیسات را به خود جلب نماید و در نهایت به این تیم بپیوندد. او تا ۱۳۹۶ نیز در این تیم فعالیت می کرد و با آن توانست دو قهرمانی در لیگ برتر کشورمان و یک قهرمانی در جام باشگاه های آسیا کسب کند.

تیم مس سونگون

در ۱۳۹۶ این بازیکن به تیم فوتسال مس سونگون انتقال یافت و تا ۱۳۹۸ در آن ماند. او با این تیم توانست دو قهرمانی در لیگ برتر کشورمان و یک قهرمانی در جام باشگاه های آسیا را به دست آورد.

گیتی پسند اصفهان

در ۱۳۹۸ وارد تیم گیتی پسند اصفهان گردید و در حال حاضر نیز در آن مشغول بازی می باشد. سنگ سفیدی با این تیم توانست یک قهرمانی در لیگ برتر فوتسال را به دست آورد.

تیم ملی ایران

نخستین بار در سال ۱۳۹۲ از سوی تیم ملی فوتسال ایران دعوت گردیده و به آن پیوست. در حال حاضر از بازیکن های مهم و اصلی در اردوی تیم ملی محسوب می شود. در هفتم ژانویه سال ۲۰۱۵ در برابر تیم کرواسی توانست نخستین گل خود را به دروازه حریف بنشاند. سنگ سفیدی در کنار این تیم توانست دو قهرمانی در جام ملت های آسیا، یک قهرمانی در سالن آسیا، یک مقام ۳ در جام جهانی و یک نائب قهرمانی، یک مقام ۳ جایزه بزرگ را به دست آورد.

البته به تازگی آقای محمدرضا سنگ سفیدی از تیم ملی ایران خط زده شد. وی در این باره بیان کرد:

«آخرین اردوی ما در تهران برگزار شد و ۱۴ نفر اصلی انتخاب شدند.»

زندگینامه محمدرضا سنگ سفیدی فوتسالیست معروف ایرانی

اختلاف با سرمربی تیم ملی

در رقابت های جام جهانی سال ۲۰۲۱ و قبل از بازی ایران در برابر قزاقستان، محمدرضا سنگ سفیدی با سرمربی وقت تیم ملی به نام ناظم الشعریه درگیر گردید که همین درگیری باعث شد تا از فهرست بازی با قزاقستان حذف شود. پس از برگشتن تیم ملی از جام جهانی او با سرمربی تیم ملی «ناظم الشعریه» گفتگوهایی کردند که موجب شد تا درگیری آنها شدت گرفته و در نتیجه محمدرضا سنگ سفیدی به اردوی تیم ملی برای بازی دوستانه ایران در برابر ایتالیا دعوت نگردد.

بیوگرافی محمدرضا سنگ سفیدی فوتسالیست توانمند

حواشی زندگی شخصی

بر اساس برخی اخبار منتشر شده بازیکن فوتسال مطرح ایرانی در دادگاه تهران برای تجاوز به دختری که جودوکار بود, محاکمه گردید. در ماه آبان سال ۱۴۰۱ دختری جوان در دادگاه کیفری تهران از واقعه ای تلخ خبر داد، او در محضر قاضی پرونده ادعا کرد یک بازیکن فوتسال دارای عنوان «س» او را برای ۱ شب درون منزل زندانی کرده و به او تجاوز نموده است. این دختر جوان ادعا کرد زمانی طولانی با این بازیکن فوتسال به صورت پیامک، تلفن و فضای مجازی در ارتباط بوده است. دختر جوان بیان کرده که او به من قول ازدواج داده است. همچنین این خانم جوان اضافه کرد:

«شب حادثه با وعده یک دیدار کوتاه و ملاقاتی مختصر من را به خانه خود در تهران کشید و سپس از ۱۱ شب تا هشت صبح فردا در خانه اش زندانی کرد و در نهایت مرا مورد تجاوز قرار داد.»

وکیل این دختر بیان نمود:

«بر اساس اظهارات موکلم در تاریخ چهارم شهریور ماه این فوتبالیست با خوراندن یک نوشیدنی موکلم را بیهوش می کند و بعد از آن باعث می شود بکارت موکلم از بین برود. متهم بارها و بارها مطالب خلاف واقعی را مطرح کرد و مدعی شد که شاکی به عقد موقت وی در آمده اما دادگاه زمانی که از این فرد صیغه نامه کتبی درخواست کرد؛ این فرد نتوانست ادعای خود را ثابت کند.»

زندگینامه محمدرضا سنگ سفیدی برای آشنایی بیشتر

رفیق باز و استقلالی

این فوتسالیست طرفدار پر و پا قرص استقلال است و از میان اسطوره های آبی پوش به فرهاد مجیدی و مجتبی جباری علاقه داشته است. او در این باره چنین گفته است:

«دبیرستان زنگ های آخر که استقلال بازی داشت من مدرسه نبودم و می رفتم استادیوم و از استادیوم پیدام می کردند. فرهاد مجیدی بازیکن مورد علاقه ام در استقلال است، ولی عاشق بازی آقای مجتبی جباری بودم»

همچنین او در بیان اینکه رفیق باز است بیان کرد:

«من بیشتر رفیق بازم عادت ندارم تنهایی جایی برم، هر جا باشم، شش هفت تا رفیقام هم هستند. با هم خوشیم ما شش هفت تا رفیقیم که چند ساله با همیم. در فوتسال هم با حسن طیبی رابطه صمیمی تری دارم.»

زندگینامه محمدرضا سنگ سفیدی و گذری بر حواشی این فوتسالیست

مدل بودن در حد اینستاگرام

محمدرضا سنگ سفیدی کمابیش در زمینه مدلینگ نیز فعالیت می کند که البته خودش در مورد آن بیشتر توضیح داده است:

«اینکه گفته بشه مدل شدم درست نیست، ولی یکی از دوستام بهم یه پیشنهاد داد در حد اینستاگرام. منم چون واقعا وقتمو نمی گرفت و دردسری نداشت برام قبول کردم.»

آشنایی با زندگینامه محمدرضا سنگ سفیدی

سوابق بازی محمدرضا سنگ سفیدی

در شرح بیوگرافی محمدرضا سنگ سفیدی آمده است که وی سابقه حضور در تیم های باشگاهی و هم بازی در تیم ملی فوتسال ایران را دارد.

بازی در تیم ملی

  • مقام سومی در جام جهانی فوتسال (کلمبیا) در سال ۲۰۱۶
  • قهرمانی جام ملت های آسیا (چین تایپه) در سال ۲۰۱۸
  • قهرمانی جام ملت های آسیا (ازبکستان) در سال ۲۰۱۶
  • قهرمانی المپیک داخل سالن آسیا (ترکمنستان) در سال ۲۰۱۷
  • نائب قهرمانی جایزه بزرگ (گرند پریکس) در سال ۲۰۱۵
  • مقام سوم جایزه بزرگ (گرند پریکس) در سال ۲۰۱۴
  • قهرمان تورنمنت چین در سال ۲۰۱۳

بازی در تیم باشگاهی

  • قهرمانی جام باشگاه های آسیا ۲۰۱۵
  • قهرمانی با تیم دبیری تبریز در سال های ۱۳۹۲-۱۳۹۳
  • قهرمانی با تیم تاسیسات دریایی تهران در سال های ۱۳۹۳-۱۳۹۴
  • قهرمانی با تاسیسات دریایی تهران در سال های ۱۳۹۴-۱۳۹۵
  • قهرمانی با تیم مس سونگون تبریز در سال های ۱۳۹۶-۱۳۹۷
  • قهرمانی با تیم مس سونگون تبریز در سال های ۱۳۹۷-۱۳۹۸
  • قهرمانی با تیم گیتی پسند اصفهان در سال ۱۴۰۰

زندگینامه محمدرضا سنگ سفیدی و ماجرای محاکه اش در دادگاه برای تجاوز به دختر جودوکار

بیوگرافی محمدرضا سنگ سفیدی فوتسالیست موفق و جوان

زندگینامه محمدرضا سنگ سفیدی و خط خوردن او از تیم ملی

بیوگرافی محمدرضا سنگ سفیدی و ماجرای محاکه اش در دادگاه برای تجاوز به دختر جودوکار

زندگینامه محمدرضا سنگ سفیدی فوتسالیست معروف ایرانی

زندگینامه محمدرضا سنگ سفیدی و بازی هایش در تیم های باشگاهی و تیم ملی

زندگینامه محمدرضا سنگ سفیدی و گذری بر حواشی این فوتسالیست

در این مطلب شما را با بیوگرافی محمدرضا سنگ سفیدی بازیکن فوتسال جوان و البته موفق ایران آشنا کردیم که امیدواریم مورد توجه تان واقع شود. برای آشنای با بیوگرافی وحید شمسایی و

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *