دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

۴۰ مدل مبل نئوکلاسیک با طرح های سنتی زیبا و اصیل

  • منصوره رمضان زاده
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۱
  • ۰

مدل مبل نئوکلاسیک در واقع تلفیقی از سبک مدرن و کلاسیک بوده که همین امر باعث شده این مدل مبل در عین تجمل و زیبایی آیتم های مهم دیگری همچون مدرن بودن و راحتی را دارا باشد و در نتیجه افراد زیادی را که به دنبال مدل مبلی با این قبیل امکانات هستند را جذب خود کند.

یکی از وسایلی که در طراحی دکوراسیون داخلی نقش بسزایی دارد نوع مبلمان بوده که امروزه در سبک ها و مدل های متنوعی در بازار موجود می باشد و شما می توانید بر حسب سلیقه خود و همچنین سبک دیزاین منزلتان مدل خاصی از آن را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهید. در همین راستا سعی داریم در این مطلب مجموعه تصاویری زیبا از انواع مختلف مدل مبل نئوکلاسیک را به نمایش بگذاریم.

مدل مبل نئوکلاسیک شیک و متفاوت

همانطور که می دانید مبلمان منزل مجموعه ای گسترده را شامل شده و هر سبک مبل طراحی و متریال خاصی در آن به کار رفته که هر کدام زیبایی منحصر به خود را دارند. مدل مبل نئوکلاسیک از جمله این موارد بوده که ویژگی ها و خصوصیات مخصوص خود را داشته و طرفداران زیادی دارد.

مبل نئوکلاسیک خاص

بهتر است بدانید سبک مبلمان نئوکلاسیک در مجموعه سبک های اصیل و سنتی جای گرفته و در حقیقت با الهام گرفتن از معماری و دکوراسیون دو تمدن بزرگ در اروپا، روم و پونان شکل گرفته و تحت تاثیر آن طراحی و خلق شده است. این نوع مبلمان به دنبال مبلمان کلاسیک به روی کار آمد و توجه افراد زیادی را به خود جلب کرد تا احتیاجات مدرنیته و به روز مردم را پوشش دهد و رفع نماید.

افرادی که تصمیم به خرید مبلمان نئوکلاسیک دارند به طور معمول تمایل داشته تجمل مبلمان کلاسیک را تجربه نمایند و در کنار آن از راحتی و سادگی سبک مدرن مبلمان نیز بهره مند شوند. مبل نئوکلاسیک به طور معمول از کیفیت خوبی برخوردار بوده و متریال استفاده شده در آن موجب استحکام و زیبایی این سبک مبلمان می گردد. طرح پارچه بکار رفته در آن به طور معمول ساده بوده و امکان دارد پارچه کوسن ها حالت طرح داری داشته باشد. همین طور باید گفت مقدار منبت کاری این سبک مبلمان در مقایسه با سبک های دیگر کمتر می باشد.

سبک های زیبا مبلمان نئوکلاسیک

از انواع ویژگی های بارز مبلمان نئوکلاسیک و المان های اجرا شده روی آن می توان به حالت تجملی و توجه به جزئیات نقش های باستانی و قدیمی، بکار رفتن خط های مستقیم به جای منحنی، استفاده از رنگ های ساده و خنثی همچون طلایی، کرم و طوسی، نقش های ساده و توجه به راحتی اشاره کرد. این سبک مبلمان اغلب بر حسب خصوصیات خود همچون رنگ پارچه، نقش دسته های مبل و مقدار راحتی آن به انواع گوناگونی تقسیم بندی می شود.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

طرح های جذاب مبلهای نئوکلاسیک

به عبارت کلی مبلمان نئوکلاسیک را می توان به دو سبک راحتی و پذیرایی قسمت بندی کرد. به این صورت که مبلمان نئوکلاسیک راحتی به منظور کاربرد روزانه مناسب و ایده آل می باشند و امکان دارد فاقد دسته های چوبی باشند و مبلمان نئوکلاسیک پذیرایی مناسب مهمانی ها و دورهمی های رسمی تر به شمار می روند. در ادامه نمونه هایی جدید از مبلمان نئوکلاسیک را برای مشاهده در اختیارتان قرار داده ایم.

سبک های زیبا مبلمان نئوکلاسیک انواع سرویس مبل خاص نئوکلاسیک طرح های شیک مبلمان نئوکلاسیک مدل های جذاب مبل نئوکلاسیک مبلمان نئوکلاسیک در سبک های متفاوت طرح های جدید مبل نئوکلاسیک سبک های جدید مبلمان نئوکلاسیک سبک های زیبا مبلمان نئوکلاسیک طرح های متفاوت مبل نئوکلاسیک مدل های مدرن مبل نئوکلاسیک انواع مبلمان نئوکلاسیک جدید طرح های متنوع مبل نئوکلاسیک سبک های متنوع مبلمان نئوکلاسیک سرویس مبل شیک نئوکلاسیک سرویس مبل جالب نئوکلاسیک مدل های متنوع مبل نئوکلاسیک سبک های جالب مبلمان نئوکلاسیک مبل نئوکلاسیک در سبک های جذاب سبک های جذاب مبلمان نئوکلاسیک سرویس مبل جدید نئوکلاسیک انواع مبلمان نئوکلاسیک متفاوت مدل های زیبا مبل نئوکلاسیک سبک های خاص مبلمان نئوکلاسیک سبک های زیبا مبلمان نئوکلاسیک طرح های جدید مبلمان نئوکلاسیک انواع مبلمان جدید نئوکلاسیک مدل های جذاب مبل نئوکلاسیک طرح های جذاب مبلمان نئوکلاسیک طرح جدید مبلمان نئوکلاسیک سبک های مختلف مبلمان نئوکلاسیک طرح های متنوع سرویس مبل نئوکلاسیک انواع مبلمان نئوکلاسیک زیبا مدل های جدید مبل نئوکلاسیک سذویس مبل شیک نئوکلاسیک سبک های مختلف مبلمان نئوکلاسیک طرح های متنوع مبلمان نئوکلاسیک سبک های متنوع مبلمان نئوکلاسیک مدل های شیک مبل نئوکلاسیک

تصاویری که مشاهده نمودید طرح هایی زیبا و متفاوت از مدل مبل نئوکلاسیک بود که امیدواریم مورد توجه و پسندتان قرار گرفته باشد و نهایت لذت را از تماشای آن ها برده باشید. برای مشاهده انواع مدل مبلمان کلاسیک و مدل مبل سلطنتی نیز می توانید به این لینک ها مراجعه نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *