دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

فروش دستگاه تزریق پلاستیک صعودی شد

  • فرهاد هاشمی
  • ۳۱ شهریور ۱۴۰۱
  • ۰

بعد از توسعه ی پلاستیک تلاشها جهت ساخت دستگاهی که بتوان از طریق آن به راحتی مواد اولیه ی پلاستیک را به صورت دلخواه تولید کرد که همین امر باعث تولید دستگاه های تزریق شد. مدیران فروش مجموعه آراد برندینگ آماده ی ارائه ی هرگونه خدمات به شما مشتریان عزیز هستند همچنین قیمت این دستگاه ها در سایت ما کم تر از دیگر مراکز می باشد زیرا خرید شما بدون واسطه است.

دستگاه های تزریق دارای انواع عمودی و افقی می باشند و از نظر سیستم انتقال مواد ماردونی و پیسدونی می باشند.

فروش دستگاه تزریق پلاستیک صعودی شد

قبل از تولید این دستگاه ها، شکل دهی به پلاستیکها بسیار مشکل بود زیرا قالبهایی با زحمت زیاد تهیه می شد و یک سیلندر با پیستون روی آنها نصب می شد که اطراف سیلندر را با استفاده از آتش گرم می کردند و بعد از این که مواد ذوب شد از طریق فشار فلکه ی بالای پیستون موادهای درون سیلندر به داخل قالبها تزریق می شدند که بعد از سرد شدن مواد داخل قالب تکه های قالب را از هم جدا می کردند.

کارکرد دستگاه های تزریق به این صورت می باشد که مواد پلیمری را به صورت دانه هایی ریز داخل دستگاه پلاستیک سازی می کنند و بعد این مواد از یک محفظه ی داغ که داخل دستگاه قرار دارد عبور می کند و تبدیل به مواد مذاب می شوند که در این مرحله مواد ذوب شده به واسطه ی جک هیدرولیکی وارد قالب تزریق می شوند و در یک زمان مشخص داخل قالب فرم می گیرند و خارج می شوند.

فروش دستگاه تزریق پلاستیک بادی

یکی از پر کاربرد و پر فروش ترین دستگاه ها، فروش دستگاه تزریق پلاستیک بادی می باشد. این دستگاه به صورت اتوماتیک می باشد و نسبت به دیگر دستگاه های تزریق به نیروی انسانی کم تری نیاز دارد.

بلومولدینگ از دستگاه هایی می باشد که برای روش بادی قابلیت استفاده دارد. این دستگاه به صورتی می باشد که ابتدا مواد را داخل محفظه ای می ریزند و سپس به وسیله ی باد حاصل از فشار دستگاه قالبها پر شده و شکل مورد نظر به دست می آید.

این دستگاه نیز بعد از پایین آمدن حرارت آن می توانید محصول تولید شده را خارج کنید. همه ی بطریهای تولید شده در کشور توسط این دستگاه تولید شده اند.

فروش دستگاه تزریق پلاستیک صعودی شد

روش قالب گیری آن به صورتهای مختلفی مانند اکستروژنی، کششی و تزریقی صورت می گیرد که هر یک روش مختص به خود را دارد.

این دستگاه به راحتی می تواند انواع محصولات بزرگ و ظروف پلاستیکی کوچک را تولید کند. این دستگاه قیمت مقرون به صرفه تری نسبت به دیگر دستگاه های تزریق دارد و امروزه یکی از رایج ترین دستگاه های موجود شده است.

این محصول در بهترین کارخانه های کشور تولید شده است همچنین کیفیت آن نیز بسیار بالا می باشد. انواع دستگاه های تولید شده توسط بهترین متخصصان مورد آزمایش قرار گرفته و تاییدیه های لازم را دارا می باشد.

دستگاه تزریق پلاستیک ۶ کیلویی

امروزه برای ساخت انواع سبد میوه و بقیه ی وسیله های پلاستیکی از دستگاه تزریق پلاستیک یک کیلویی و ۶ کیلویی استفاده می شود که بزرگ ترین محصولات پلاستیکی پالت می باشد که برای تولید آن به دستگاه تزریق با قدرت گیره سه هزار تن نیاز است و معمولا به دلیل بالا بودن قدرت گیره ها جهت تولید، قیمت پالت این دستگاه بالا می باشد.

سیلندرهای موجود در دستگاه تزریق طبق مواد دهی به گروه های a ،b، c دسته بندی می شوند که سری آ مواد دهی کمتر و سری سی بالاترین مواد دهی را دارد.

فروش دستگاه تزریق پلاستیک صعودی شد

شرکتهای متفاوت با توجه به نوع نیاز خود از یک نوع سیلندر استفاده می کند و ظرفیت تزریق با تناژ گیره مشابه که به واسطه ی شرکتهای متفاوت ساخته می شود ظریفت تزریق مختلفی دارند.

معمولا از دستگاه های دویست تا دویست و پنجاه تن جهت تولید سبدهای شیش، چهار و دو کیلویی استفاده می شود و برای میوه های ریز مانند: پرتغال، توت فرنگی و کیوی مناسب می باشد که با خرید این دستگاه می توان چند مدل سبد تولید کرد.

با استفاده از دستگاه های تزریق صد تنی می توان انواع بسیاری محصولات پلاستیکی از جمله سطلهای زباله ی خیابانی، سطل پدالی بزرگ، گلدانهای پلاستیکی با انواع سایز، صندلیهای پلاستیکی، قطعات خودرویی و صنعتی بزرگ را تولید کرد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *