دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت کاشی چسبی به چه عواملی بستگی دارد؟

  • فرهاد هاشمی
  • ۳۱ شهریور ۱۴۰۱
  • ۰

امروزه به دلیل استقبال زیاد افراد برای استفاده از کاشی چسبی باعث شده تا خرید و فروش عمده آن آسان شود و بسیاری از مصرف کنندگان این محصول را با بهترین قیمت روز تهیه کنند.

استفاده از این کاشی ها باعث شده تا سرعت کار و کیفیت کار بالا رود و هزینه انسانی کمتری زا صرف این موضوع کنند و نصب آن برعکس کاشی های قدیمی کثیف کاری نداشته که هر فرد مبتدی قادر به نصب آن می باشد.

نکته مهمی که توجه خیلی از افراد را به خود جلب کرده است برای استفاده از این محصول احتیاجی به کنده کاری دیوار و به کار بردن ملات های سنگین نمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت آراد برندینگ مراجعه فرمایید.

قیمت کاشی چسبی به چه عواملی بستگی دارد؟

البته باید به یک نکته دقت داشته باشید، سعی کنید این کاشی ها را بیشتر در فضا هایی نصب کنید که رطوبت در آن کمتر باشد چرا که این نوع مناسب برای حمام و دستشویی نبوده و بر اثر تماس با آب ممکن است خیلی زود کنده شود.

هنگام استفاده دقت داشته باشید که سطح کار صاف باشد و عاری از هرگونه بر آمدگی و کثیفی باشد.

 

بهترین قیمت روز کاشی چسبی

کارخانه هایی که در ایران در حال تولید کاشی های چسبی هستند توانسته اند محصولات خود را با بهترین قیمت روز به متقاضیان عرضه کنند.

لازم به ذکر است که این کاشی ها از زیبا ترین و متنوع ترین طرح و نقش ها در بازار موجود می باشد که افراد با هر نوع سلیقه می توانند از این محصول استفاده کنند و به محیط ساختمانی شان زیبایی خاصی را بدهند.

همچنین این محصول توانسته از تماس رطوبت به دیوار ها جلو گیری کند و به عنوان یک عایق محکم شناخته شود.

شهر های ممتازی که در حال تولید این محصول هستند عبارت اند از: همدان، یزد، تبریز، قم و دیگر استان ها که جایگاه خوبی را در جهان یافته اند، به طوری که خیلی از سود جویان بیگانه این کاشی را خریداری کرده و به اسم برند و نام خودشان به بازار های دیگر عرضه می کنند.

بسیاری افراد از این محصول به عنوان یک ابزار تزئینی در محیط منازل و کاری خودشان استفاده می کنند تا زیبایی خواصی را به محیط خود برسانند.

قیمت کاشی چسبی به چه عواملی بستگی دارد؟

در هنگام خرید حتما به قیمت کاشی چسبی دقت بفرمایید و محصول را با قیمت مناسب خریداری کنید.

بهتر است بدانید این کاشی ها در ابعاد و سایز ها مختلفی موجود می باشد که افراد با هر اندازه محیطی می توانند از این محصول تهیه کنند.

خیلی از محیط های آشپزخانه که امکان کنده کاری نداشته و بسیار سخت می شود از کاشی کاری به روش قدیم استفاده کرد بهترین پیشنهاد استفاده از همین نوع چسبی می باشد که به راحتی می توان از نوع و رنگی که در پسند شما هست روی دیوار ها بین کابینتی استفاده کنید تا کمتر دچار زحمت شوید. چرا اگر از روش های سنتی استفاده کنید علاوه بر هزینه زیادی که باید پرداخت کنید باید کابینت های آشپز خانه را هم جدا کنید که این امر بسیار زمان بر می باشد.

 

قیمت کاشی چسبی سرویس بهداشتی

هنگام خرید کاشی چسبی برای سرویس بهداشتی می توان به آسانی از سایت های موجود قیمت گرفت. استفاده از کاشی چسبی چه مزایایی دارد؟ وقتی از چسب برای نصب کاشی استفاده می شود یعنی به نیروی کار کمتری نیاز است و در نتیجه هزینه ها کاهش می یابند و در جایی که هزینه برای کارفرما مهم باشد کاربرد کاشی چسبی مناسب تر است. این چسب ها را مطابق با محیط کار تولید می کنند پس چسب کاشی دستشویی خاصیت ضد باکتری دارد تا جاذب آلودگی های محیط نباشد و نیز برخی انواع آن نسبت به اسید و آب مقاومت دارند تا در صورت شستشوی زیاد با شوینده های مختلف که لازمه محیط هایی مانند توالت و دستشویی است دچار خوردگی و فرسایش زود هنگام نشود.

قیمت کاشی چسبی به چه عواملی بستگی دارد؟

لازم به ذکر است که کاشی چسبی سرویس بهداشتی را از سایت های مختلف قیمت کنید و سطح کار خود را نیز بسنجید و بعد در مورد استفاده از کاشی چسبی تصمیم بگیرید. استفاده از دوغاب سیمان برای نصب کاشی ارزان تر از چسب است اما چون در کار با کاشی چسبی نیاز به خراب کردن و کندن کاشی های قبل نیست سرعت انجام پروژه بالا می رود و کارگر کمتری لازم است پس از این جهت نسبت به سیمان مقرون بصرفه تر است.

در اجرای کاشی چسبی برای کف دستشویی باید از جهت نفوذ آب به زیر درزهای کاشی های قدیمی دقت نمود چرا که کف دستشویی نیاز به شستشوی زیاد دارد پس استفاده از چسب مرغوب برای چسباندن کاشی ها اهمیت می یابد. چنانچه کاشی قبلی شکسته و یا برآمده باشد نباید از کاشی چسبی استفاده نمود و یا اگر بعضی کاشی ها کنده شده اند نمی توان برای چسباندن دوباره روی سطح قبل از چسب استفاده کرد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *