دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

دیدنی های ماربلا و سواحل زیبای این شهر در جنوب اسپانیا

  • سمیه نیک فرجام
  • ۴ مهر ۱۴۰۱
  • ۰

ماربلا یکی از معروف ترین دیدنی های اسپانیا بوده که شما علاقمندان در این بخش می توانید، جذابیت های آن را بیشتر بشناسید. این شهر جاذبه های تاریخی و سواحل بکر و جذابی دارد.

ماربلا یکی از زیباترین شهرهای جنوب اسپانیا بوده که از جاذبه ها و دیدنی های زیادی برخوردار است. این شهر فرهنگ و تمدنی غنی داشته و به دلیل برخورداری از شرایط آب و هوایی مناسب خود مقصد خوبی برای گردشگران خواهد بود. آسمان این شهر در تمام فصل های سال خیره کننده و آرامش بخش می باشد.

ساحل بکر ماربلا

معرفی دیدنی های ماربلا

این بار قصد داریم با شهری که نماد اسپانیا است، آشنا می شوید. گشت و گزار در این شهر با تجربه های بی نظیری همراه است. آب و هوای مدیترانه ای ناحیه به دلیل نزدیکی به دریای مدیترانه بوده و این شهر ساحلی را به یکی از جاذبه های این کشور تبدیل می کند. در این بخش به معرفی یکی از دیدنی های اسپانیا می پردازیم.

تفرجگاه ساحلی ماربلا

تفرجگاه ساحلی ماربلا:

سواحل این شهر از چشم اندازهای خیره کننده ای برخوردار می باشد. قدم زدن در اطراف این ساحل با تجربه های خوبی برای گردشگران برخوردار است. مسیر سنگ فرش شده این ساحل مکان مناسبی برای قدم زدن بوده و در امتداد آن می تواند، شاهد چشم اندازهای زیادی می باشد. در اطراف این ساحل می توانید به فروشگاه های مختلفی بروید.

سواحل ماربلا

شهر قدیمی ماربلا:

این شهر تاریخی منطقه ای باستانی از جواهرهای پنهان می باشد. این شهر تاریخی یکی از جاذبه های دیدنی در میراث جهانی یونسکو است. کلیسای جامع سویل یکی از جاذبه هایی بوده که در این منطقه باستانی قرار دارد. در بخش هایی از این شهر می توانید، معماری های قدیمی را مشاهده کنید. پیچ و خم های این کوچه باریکه ها دارای کافی شاپ ها و رستوران های متعددی است.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

طبیعت ماربلا

پارک لا آلامدا:

برای بازدید از این پارک دیدنی باید به بخش قدیمی شهر بروید. در یک سمت از این پارک جاده اصلی قرار دارد و در بخش دیگر آن می توانید، چشمه های بزرگ را مشاهده کنید. چشمه ای که در مرکز این پارک واقع شده است، زیبایی های زیادی دارد. کاشی های سنتی و اندلسی که در بخش هایی از این پارک به کار رفته اند، زیبایی های خیره کننده ای دارند. در این پارک انواعی از گیاهان بومی مشاهده می شود.

چشم انداز ماربلا

خیابان ماربلا:

یکی دیگر از دیدنی های ماربلا تماشای این خیابان با شکوه و عظمت آن می باشد. اگر از علاقه مندان به سورئالیسم هستید، می توانید سری به این خیابان بزنید. در این خیابان مجموعه ای از مجسمه های متعدد مشاهده خواهید کرد. فضای آزاد و آرامش بخش این خیابان می تواند، توجه شما را جلب کند. زمانی که از پارک به سوی این خیابان می روید، نیمکت ها متعددی وجود دارند که می توانید در آن به استراحت بپردازید.

دیدنی های ماربلا

از دیگر دیدنی های این کشور می توان به مکان های دیدنی والنسیا اشاره نمود. این شهر نیز زیبایی های زیادی برای گردشگران داشته و می تواند، مورد توجه گردشگران زیادی باشد. شما در لینک می توانید با جاذبه های این شهر اسپانیا نیز بیشتر آشنا شوید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *