دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

طراحی دستگیره ممبران با ایده های خلاقانه

  • فرهاد هاشمی
  • ۳۰ شهریور ۱۴۰۱
  • ۰

تنوع زیاد دستگیره کابینت های ممبران عمل خرید را تا حدی برای خریداران سخت کرده است، در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی در جهت خرید بهترین نوع دستگیره و با کیفیت ترین آن ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

آشپزخانه قلب تپنده هر خانه است از همین رو دکوراسیون داخلی این قسمت از اهمیت بالایی برخوردار است. کابینت ها زیبایی خاصی به محیط آشپزخانه می دهند علاوه بر اینکه بسیار کاربردی و مورد استفاده هستند، حال زیبایی این کابینت ها را می توان با دستگیره های متفاوت بیشتر کرد.

دستگیره ها علاوه بر کاربردی بودن شان جنبه تزئینی هم دارند. مشتری با توجه به مدل و رنگ بندی کابینت های خود و سلیقه شخصی اش می تواند دستگیره های زیبایی را برای منزل خود تهیه کند. در حال حاضر کابینت هایی که بورس هستند از نوع ممبران اند، که زیبایی منحصر به فردشان باعث استقبال بی شماری از سمت مردم شد.

طراحی دستگیره ممبران با ایده های خلاقانه

ما می توانیم با خرید از مجموعه های ایرانی علاوه بر حمایت از کالای داخلی قیمت کمتری در ازای خرید خود پرداخت کنیم. شما می توانید با مدیران فروش مجموعه آراد برندینگ ارتباط گرفته و بعد از کسب مشاوره رایگان و انتخاب دستگیره مورد پسندتان خریدی دلچسب را تجربه کنید. در حال حاضر دستگیره های ایرانی و خارجی زیادی در برندهای مختلف تولید می شوند که از نظر کیفیت با یکدیگر متفاوت هستند ولی امروزه شرکت های ایرانی زیادی توانسته اند انواع دستگیره ها را تولید و با بهترین کیفیت در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

دستگیره کابینت گلاس سفید

دستگیره کابینت در طرح ها و رنگ های مختلفی در بازار موجود است که رنگ گلاس، سفید، طوسی متقاضی بیشتری دارد. کابینت به عنوان اصلی ترین تجهیرات آشپزخانه به شمار می آید که علاوه بر نظم دهی به وسایل آشپزخانه و جای گذاری ظروف درون آن در به نمایش گذاشتن دکوراسیون آشپزخانه منازل نقش پر رنگی دارد، پس دقت داشته باشید، اگر در انتخاب جنس کابینت و وجود دستگیره به درستی عمل نکنید، چهره منزل را دگرگون خواهید کرد و این امر هم اهمیت دارد که وجود دسته یا نبود آن کاملا به سلیقه شما بستگی دارد. دستگیره به عنوان جسمی که عامل کشش برای باز و بسته شدن در چه برای در ورودی چه برای انواع کمد ها و کشو ها نصب می شود. بیشتر دستگیره های این سایت طبق جدید ترین متد روز دنیا طراحی شده است و به اصطلاع از انواع سبک های مدرن، کلاسیک، سنتی طبعیت می کند. جالب است بدانید این سایت در زمینه دستگیره مگنتی یا به اصطلاح دستگیره مخفی هم فعالیت دارد.

طراحی دستگیره ممبران با ایده های خلاقانه

کمد دیواری ها و کابینت هایی که دستگیره کابینت طوسی و  سفید دارند به نظر می رسد روند سختی برای تمیز کردن آنها طی می شود؛ اما اصلا نگران این مسئله نباشید چرا که در این مقاله کاملا شما را راهنمایی کرده و توضیحات لازم را به شما می دهیم. اگر چنین فضای پر رفت و آمدی مانند آشپزخانه را در روز عمیق تمیز کنیم دچار این مشکل نمی شویم. شما هر کابینت در آشپزخانه خانه خود نصب کنید چه گران باشد چه ارزان، به دلیل طبخ زیاد غذا در این فضا ذرات چربی به همه جای کابینت به ویژه دستیگره ها نفوذ می کند و اگر از آن غافل شوید ممکن است به مرور زمان به رنگ زرد در بیاید و ظاهر آشپزخانه که قلب منزل است را ناخوشایند کند و برای همیشه بر روی سطوح باقی بماند در نتیجه از تمیز کردن لحظه ای دستگیره ها قافل نشوید.شما عزیزان می توانید با استفاده از مواد های شوینده قوی و یک مسواک در روز چندین بار دستگیره ها را تمیز کنید و ظاهری آراسته به خانه های تان هدیه دهید.

دستگیره کابینت ممبران

یکی از یراق آلات اصلی کابینت، دستگیره ها هستند. همان طور که می دانید دستگیره کابینت های ممبران از تنوع رنگ و مدل زیادی برخوردار هستند. به جرات می توان گفت اگر برای ساده ترین نوع کابینت ها هم از دستگیره زیبا و چشم گیری استفاده کنیم زیبایی خاصی را در محیط آشپزخانه خود به ارمغان آورده ایم.

برای کابینت های ممبران مدل خاصی از دستگیره ها وجود ندارد ولی با توجه به سبک کابینت پیشنهاد می کنیم که از دستگیره های کلاسیک استفاده کنید. این دستگیره ها در جنس های فلزی یا استیل تولید می شوند. معمولا در فضای آشپزخانه رطوبت زیادی وجود دارد دستگیره های فلزی نسبت به رطوبت مقاومت بیشتری نسبت به بقیه دستگیره ها دارند. این دستگیره ها دارای رنگ طوسی هستند که معمولا با بیشتر انواع کابینت ها هم خوانی دارد.

طراحی دستگیره ممبران با ایده های خلاقانه

دستگیره ها در حین کوچکی تاثیر قابل توجهی روی زیبایی دکوراسیون آشپزخانه دارد. در حالت عادی قدم بعدی نصب کابینت، خرید دستگیره برای آنها است. در این قسمت از مقاله سعی داریم شما را با جدید ترین دستگیره کابینت ممبران آشنا کنیم:

شما می توانید برای کابینت ممبران خود از دستگیره های مدرن، کلاسیک، سرامیکی، توکار یا مخفی استفاده کنید که پیشنهاد ما به شما برای کابینت های ممبران دستگیره های کلاسیک هستند که زیبایی کابینت های شما را چند برابر می کند.

برای اینکه آشپزخانه ای بی روح و سرد نداشته باشید باید از کابینت و دستگیره های زیبا در رنگ های متناسب استفاده کنید. دستگیره ها علاوه بر اینکه به راحت تر باز و بسته شدن درب کابینت کمک می کنند، یک نوع اکسسوری به حساب می آیند که جنبه تزئینی دارد و تاثیر زیادی روی زیبایی محیط می گذارد. البته نا گفته نماند که دستگیره های سرامیکی ظاهری سلطنتی به محیط می بخشند و فضای گرمی را به محیط خانه القا می کند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *