دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

عوارض لیفت صورت با نخ

  • فرهاد هاشمی
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۱
  • ۰

لیفت صورت با نخ موضوع جذاب در مقاله امروز است. پیری پوست یکی از معضلاتی است که افراد مختلف مخصوصا بانوان با آن درگیر هستند. زمانی که سن افراد بیشتر می‌شود ترس از افتادگی و چروک پوست نیز، افزایش می‌یابد. در این شرایط، افراد به دنبال روش‌های پیشگیرانه خواهند بود تا بتوانند با زمان، رقابت کنند. درست است که گذر زمان و افزایش سن یک امر طبیعی است اما می‌توان با روش‌های نوین جوانسازی پوست به نتیجه دلخواه و مطلوب در این زمینه دست یافت.

لیفت صورت با نخ یکی از همین روش‌های مطلوب برای جوان سازی پوست صورت است. این روش با ایجاد کانتورهای مختلف روی پوست باعث حذف خطوط و چین و چروک‌هایی در بخش‌های مختلف پوست می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره لیفت صورت با نخ میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید.

لیفت صورت با نخ

عوارض لیفت صورت با نخ

اهمیت ثبات نخ لیفت

 

لیفت صورت با نخ چگونه انجام می‌شود؟

در گذشته‌ای نه چندان دور برای از بین بردن چین و چروک‌ها، جراحی‌های مختلفی روی پوست انجام می‌شد. جراحی، اگر نتیجه مطلوب و جذابی هم داشته باشد یک روش تهاجمی و هزینه بر است. در اغلبِ روش‌های جراحی حذف پوست اضافی با استفاده از تیغ مهمترین عملیاتی بود که انجام می‌شد. با این شرایط، برخی افراد نسبت به هزینه آن مشکل داشتند و برخی دیگر نیز از روش‌های تهاجمی این نوع جراحی می‌ترسیدند. با این شرایط، روش‌های جدید و بدون عوارض مانند لیفت صورت با نخ روی کار آمد.

مزیت لیفت صورت با نخ

در روش لیفت صورت با نخ، مهمترین بخش لیفت استفاده از نخ‌های بخیه باکیفیت است. این نخ‌ها می‌توانند جذبی و یا موقتی باشند که با توجه به بودجه و سلیقه متقاضی مورد استفاده قرار می‌گیرند. با استفاده از لیفت صورت با نخ می‌توانید با خیالی آسوده و بدون استفاده از تیغ به همان نتیجه‌ای که دوست دارید برسید. علاوه بر این، مسلما اگر تیغ وجود نداشته باشد هیچ برش و تهاجمی نیز، روی پوست انجام نمی‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بوتاکس می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

هزینه بوتاکس

سفت و کشیده شدن پوست صورت در این روش به تخصصِ جراح زیبایی بستگی دارد. او عملیاتی را در زیر پوست انجام می‌دهد تا پوست برآمده شود. نخ‌های لیفت علاوه بر اینکه پوست صورت را صاف و کشیده می‌کنند، وظیفه تحریک کلاژن سازی را نیز، به عهده دارند.

به این طریق که باعث می‌شوند روند پیری با سرعت کمتری ادامه پیدا کند. همانطور که اطلاع دارید، کلاژن مهمترین عامل برای طراوت و جوانسازی پوست انسان است که اگر تحریک شود نتایج فوق العاده‌ای برای فرد به همراه دارد. کلاژن ماده‌ای است که با افزایش سن عملکرد آن کند می‌شود. با این حساب، برای افزایش و بهبود عملکرد آن نیاز به محرک‌های بیرونی است.

لیفت صورت با نخ یکی از محرک‌های خارجی است و عوارض لیفت صورت با نخ بسیار کمتر از روش‌های تهاجمی پر هزینه است. افرادی که با استفاده از این روش درمان می‌شوند به تدریج متوجه تغییراتی در پوست خود خواهند شد. نخ‌های بخیه لیفت اگر در مکان مناسب خود قرار گیرند، همچنان به ترمیم بخش‌های آسیب دیده پوست می‌پردازند.

عوارض لیفت صورت با نخ

انجام لیفت صورت با استفاده از نخ

مشکلات لیفت صورت با نخ

درست است که لیفت صورت با نخ کم هزینه و آسان است اما بهتر است بدانید که انجام این روش، معایب و مشکلاتی هم دارد. یکی از مشکلات مهم در روش لیفت با نخ،  این است که تغییرات اساسی‌تری برای جوانسازی پوست نمی‌توان انجام داد. به عنوان مثال، در روش‌های جراحی ممکن است عضلات و بخش‌های زیرجلدی پوست کاملا حمایت شوند ولی انجام این کار در لیفت با نخ غیر ممکن است. به بیان ساده‌تر، ایجاد تغییرات در روش لیفت نخی، بر روی سطح پوست است. با این حساب، اگر افراد جوان لیفت صورت با نخ را انجام دهند نتیجه مطلوب‌تری نسبت به افراد مسن‌تر دریافت می‌کنند. در حالی که روش‌های جراحی برای تمام رده‌های سنی به کار برده می‌شود. احساس درد ناشی از کار گذاشتن نخ در پوست نیز، ممکن است یکی از معایب آن به شمار رود.

عوارض لیفت صورت با نخ

مشکل لیفت صورت با نخ

 

آلرژی یکی از عوارض لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ علاوه بر تمام مزایا و سادگی که دارد، می‌تواند یک سری عوارض و ناراحتی‌هایی هم برای افراد داشته باشد. پوستِ برخی افراد حساس است و بسیار زود به عوامل خارجی واکنش نشان می‌دهد. اولین مشکل این است که امکان ایجاد آلرژی برای چنین افرادی وجود دارد. شاید در نگاه سطحی این مورد مشکلی برای افراد عادی نباشد ولی فردی که از مسئله حساسیت رنج می‌برد امکان دارد با مشکل بزرگتری دست و پنجه نرم کند. سیستم دفاعی بدن این افراد، مشکلات مزمن برای آنها به وجود می‌آورد. در این شرایط اگر بی توجهی به این امر صورت گیرد و پس از کار گذاشتن نخ‌ها حساسیت فرد تشدید شود باید تمام نخ‌ها بیرون کشیده شود. این می‌تواند زیبایی اولیه فرد را نیز، تحت تاثیر قرار دهد.

عدم ثبات نخ‌ها در صورت

اگر لیفت صورت با نخ به یک متخصص زیبایی کاردان سپرده شود نخ‌ها در زیر پوست حرکت نخواهند کرد. این عمل باعث ایجاد یک صورت نامتعادل و ناهماهنگ خواهد شد. با این حساب، در هر شرایطی قبل از انجام روش لیفت با نخ تحقیقات خود را در این زمینه کامل کنید. اگر این مشکل بیشتر شود احتمال اینکه تقارن صورت فرد تحت تاثیر قرار گیرد بسیار زیاد است. عدم تقارن در صورت باعث می‌شود تا زیبایی فرد از بین برود. جستجوی یک پزشک متخصص و کاربلد نتایج شگفت انگیزی برای شما به همراه دارد.

عدم وجود حس در پوست صورت

یکی دیگر از عوارض لیفت صورت با نخ، عدم وجود حس در بخش‌هایی است که از لیفت استفاده شده است. از بین رفتن سیستم عصبی این مشکل را برای فرد به وجود خواهد آورد. علاوه بر این ممکن است همان قسمت به صورت طولانی مدت بی حس شده و از کار بیفتد. با این حساب، قبل از انجام لیفت صورت با نخ، متخصص خبره را در این زمینه پیدا کنید.

 

قرمزی بیش از حد با لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ امکان ملتهب شدن و یا قرمزی بخشی از پوست را به وجود می‌آورد. منظور از قرمزی، تجمع خون در همان قسمت است که لیفت انجام شده است. چون در لیفت صورت با نخ، پوست افراد سوراخ می‌شود. به این خاطر امکان ورود عفونت به قسمت‌های زیرین پوست وجود دارد. اگر چنین اتفاقی پیش آید، سیستم ایمنی بدن ضعیف شده و التهاب افزایش می‌یابد که در نتیجه، پرخونی مشاهده خواهد شد. البته بهتر است این نوید را به افراد دهیم که عفونت حاصل از لیفت صورت با نخ موقتی بوده و بعد از گذشت چند روز از بین می‌رود. برای اینکه چنین مشکلاتی به وجود نیاید، پزشکان برای افراد آنتی بیوتیک تجویز می‌کنند.

مشاهده مجدد چین و چروک بعد از انجام لیفت

امکان دارد افراد مدتی بعد از انجام لیفت صورت با نخ، چین و چروک‌های زیادی مشاهده کنند. دلیل این امر به خاطر ورود تعداد فراوانی از نخ به یک مکان در صورت است.

عدم کلاژن سازی پوست

سعی کنید در هنگام انجام این نوع لیفت، از مواد و نخ‌های مرغوب و با کیفیت برای لیفت سازی استفاده کنید. چرا که مشاهده شده است افرادی که از نخ‌های بی کیفیت برای این کار استفاده کرده‌اند بعد از مدتی تحریک کلاژن پوست در آنها متوقف شده و چین و چروک‌ها افزایش یافته است.

مشاهده جای زخم

گاهی اوقات امکان دارد بعد از انجام لیفت صورت با نخ، سوراخ‌هایی که روی پوست ایجاد شده شکل نامناسبی داشته باشند. در این صورت درست است که لیفت برای کشیده شدن پوست انجام شده ولی جای زخم هم ممکن است باقی بماند. اگر چنین وضعیتی مشاهده شد، امکان اینکه از نتیجه لیفت ناراضی باشید، وجود دارد. علاوه بر این، مراقبت‌های پس از لیفت نیز، باید به طور دقیق مورد توجه قرار گیرد تا جای اسکار کاملا از بین برود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره لیزر موهای زائد می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

هزینه لیزر موهای زائد

 

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *