دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کاربرد نبشی ستون پارکینگ اصفهان چیست؟

  • فرهاد هاشمی
  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۱
  • ۰

در صنعت صادرات محافظت نمودن از لبه ی کارتن و پالت ها ضروری است و از نبشی پلاستیکی بسته بندی  بدین منظور استفاده می شود. در گذشته برای این منظور از طناب و تسمه به دور کارتن استفاده می شود و این موجب پارگی در کارتن ها بود  و امروزه این تسمه ها را بین طناب و کارتن قرار می دهند و از آسیب به آن جلوگیری می کنند.

این نوع نبشی ها در صادرات سرامیک، کاشی و سنگ کاربرد دارند و نبشی پلاستیکی  بسته بندی  درکرج از جمله بهترین و مرغوب ترین این نبشی هاست که به ویژه در صادرات سرامیک از آن استفاده می شود. نوع دیگر این نبشی ها که انعطاف و مقاومت بالایی دارد برای محافظت از جعبه میوه و لبه پالت تولید می شود.

کاربرد نبشی ستون پارکینگ اصفهان چیست؟

یکی از سایت هایی که شما می توانید این محصول را خریداری کنید آراد برندینگ می باشد، نبشی های پی وی سی که در سردخانه ها استفاده می شوند دارای ضخامت ۷ تا ۱۰ سانتی هستند و این محصولات به علت انعطاف پذیری و تا شدن تا ۱۸۰ درجه برای زوایا در دکوراسیون مورد استفاده قرار می گیرند و می توانند این نقاط را پوشش دهند.

انعطاف پذیری این نبشی ها احتمال شکستگی و  ترک خوردگی آن ها را کاهش داده و نکته مثبتی در دوام این محصولات است.

در بهترین اتصال نبشی ها باید در یک خط و راستا قرار داشته باشند و نبشی پلاستیکی قم با داشتن این ویژگی از جمله پرفروش ترین نوع این محصولات است. از این نبشی  در محل هایی که امکان خوردگی سازه وجود داشته باشد استفاده می شود.

از نبشی ها برای تزئین ساختمان نیز استفاده می شود و افراد با توجه به نوع طراحی، دکوراسیون و رنگ آمیزی می توانند انواع این محصولات در رنگ های مختلف را تهیه کرده و در تزئینات داخلی استفاده نمایند.

 

نبشی پلاستیکی ستون پارکینگ

ضربه های ستون یا به عبارتی نبشی پلاستیکی ستون پارکینگ در ابتدا برای حفاظت از فضای پارکینگ ها در مراکز پر تردد تجاری، هتل ها، بیمارستان ها و محیط های صنعتی استفاده می شدند اما در حال حاضر به عنوان یکی از تجهیزات ضروری در تمامی پارکینگ های شهری نصب می شوند.

ضربه گیر های پلاستیکی به دلیل قابلیت ارتجاعی امکان دریافت ضربه های تنش و ناگهانی را به خوبی دارا بوده با قابلیت پوشش ۱۱۰ درجه ای زوایا و کنج ها را به خوبی پوشش می دهد. محافظ های ستون پلاستیکی امکان نصب را بر روی دیوارها، کنج دیوار ها و چهار گوشه ستون های مربعی شکل ارائه می دهند.

کاربرد نبشی ستون پارکینگ اصفهان چیست؟

در صورتی که بخواهیم به تاریخچه تولید نبشی پلاستیکی ستون پارکینگ و حیاط بپردازیم باید به دهه ۱۹۲۰ میلادی باز کردیم که اولین بار مسئله تولید پروفیل هایی با قیمت ارزان تر و کم هزینه تر مطرح شدند فرآیندی که پس از سالها تحقیق و توسعه نهایتا با کمک صنایع نظامی تولید شدند با گذشت زمان طراحان مقاطع پلاستیکی خود را با اندازه ها و شکل های متنوعی تولید می کردند در حال حاضر این نبشی با استفاده از ماده اولیه پلی اتیلن تولید شده و با اضلاعی یکسان همانند حرف ال انگلیسی به بازار عرضه می شود.

نبشی پلاستیکی اصفهان

نبشی نوعی پروفیل است که سطح مقطع آن به شکل عمود بوده که در جنس های مختلفی تولید می شود و با توجه به جنس آن کاربردهای متفاوتی دارند. از جمله مهم ترین نبشی ها نبشی پلاستیکی عمودی است و هم به صورت تکی و هم به شکل مرکب در صنعت به کار برده می شوند.

تفاوت در سایز نبشی ها بیشترمربوط به ضخامت در طول و بال ها است. نبشی پلاستیکی اصفهان با کیفیت بسیار بالایی در بازار وجود دارد و صنایع مختلف از این نوع نبشی استفاده گوناگون می نمایند. نبشی های اصفهان در ابتدا گرم نورد شده بودند و در طی سال ها به تولید و تنوع محصولات خود افزوده و انواع آرک معدن، ناودانی و صنعتی را به بازار عرضه نموده است.

انواع نبشی های موجود در بازار از نظر شیوه تولید در دو دسته ی: نبشی فابریک و نبشی پرسی قرار می گیرند. نبشی پلاستیکی تبریز نیز  شامل انواع گسترده ای از این محصولات است.

کاربرد نبشی ستون پارکینگ اصفهان چیست؟

لازم به ذکر است مواد اولیه نبشی پلاستیکی اصفهان بسیار مرغوب است که در طول ۶ متر بوده و به آن شکل های مختلفی می دهند و شیوه تولید این نوع نبشی به صورت نورد سرد است و شکل نهایی این محصول توسط دستگاه رول فرمینگ تعیین می گردد.

نبشی فابریک با روش نوردگرم تولید می شود و پروسه ی شکل دهی آن با نبشی پرسی متفاوت است و از ابتدای کار شکل می گیرد و نیاز به مرحله پرس ندارد و به دو شکل بال مساوی و نا مساوی به مرحله ی تولید می رسند.

نبشی پلاستیک تبریز مطابق با استانداردهای ملی محصولات خود را تولید کرده و گواهی استاندارد خود را از سازمان ملی استاندارد ایران دریافت نموده است.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *