دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

تزیین ظروف رزینی با خلاقیت های شیک و دیدنی

  • منصوره رمضان زاده
  • ۵ مهر ۱۴۰۱
  • ۰

تزیین ظروف رزینی یکی از انواع مجموعه کاربردها و فواید استفاده از رزین بوده که ایده های متنوعی را شامل شده و می توانید با بهره مندی از آن ها ظروفی جذاب و خاص با جلوه ای خیره کننده بسازید و از آن ها استفاده نمایید.

یکی از هنرهای جذاب و خارق العاده ای که امروزه جایگاه ویژه ای در دنیای هنر پیدا کرده رزین بوده که طرفداران زیادی را جذب خود کرده است. با بهره مندی از این هنر می توان کارهای هنری جالبی را خلق نمود و اشیا مختلفی را با استفاده از آن تزیین نمود و یا به وسیله آن ساخت. در همین راستا سعی داریم در این مطلب برای مشاهده و ایده گرفتن شما عزیزان مجموعه ای زیبا از مدل های جدید تزیین ظروف رزینی را به نمایش بگذاریم.

دکور متفاوت ظروف رزینی

سبک های شیک و خاص تزیین ظروف رزینی

به طور کلی باید گفت رزین در واقع نوعی متریال یا ماده چسبناک بوده که طی عملیات و مراحلی می توان آن را با ایده های خلاقانه بکار گرفت و برای کاربرد های مختلفی از آن استفاده نمود که از جمله این موارد می توان به تزیین ظروف رزینی اشاره کرد که با بهره مندی از این هنر می توانید ظروف مختلفی با ظاهری شیک و چشم نواز بسازید و مورد استفاده قرار دهید.

ظروف رزینی از محبوب ترین و جذاب ترین ظروف دکوری به حساب آمده که می توانید از آن ها به عنوان ظروف شیرینی خوری و شکلات خوری نیز بهره ببرید. این ظروف سبکی خاص و متفاوت داشته و با توجه به نمای چشم نوازی که دارند می توانید با استفاده از آن ها در مهمانی های خود پذیرایی شیک و مجللی داشته باشید.

دیزاین جالب وسایل رزینی

دیزاین ظروف رزینی با استفاده از ایده ها و مواد مختلفی قابل اجرا می باشد که می توان در طرح ها و طیف رنگی متنوعی انجام داد. هر کدام از آن ها زیبایی مخصوص به خود را دارند و برای مصارف مختلفی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. به منظور داشتن یک سرویس پذیرایی جذاب و خاص می توانید مجموعه ای از این ظروف را انتخاب و خریداری نمایید.

بهتر است بدانید که رزین تعاریف گوناگونی را شامل می شود ولی بهترین آن این است که رزین ترکیبی شیمیایی و چسبناک می باشد که هم به شکل طبیعی و هم به شکل مصنوعی وجود دارد. رزین در واقع مایعی بوده که با گذشت زمان حالت سفت و سختی به خود می گیرد. سرعت خشک شدن این ماده در دماهای گوناگون و در مخلوط با سایر مواد محدوده متغیری دارد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

سبک های متنوع تزیین ظروف رزینی

از بهترین انواع رزین می توان به رزین اپوکسی اشاره کرد که برای بکار بردن در اجرای انواع کارهای هنری کارایی دارد چرا که ترکیبات سمی رزین اپوکسی نسبت به دیگر انواع رزین خیلی کم می باشد. همینطور از این نوع رزین می توان در مصارف مختلفی همچون تولید انواع ظروف و جواهرات رزینی و … استفاده نمود. از مهم ترین نکات و اصول ساخت محصولات رزینی با استفاده از رزین اپوکسی این است که بایستی به درجه حرارت و مدت زمان خشک شدن رزین دقت کنید و به مقدار مخلوط رزین با هاردنر نیز توجه داشته باشید. همچنین باید گفت در صورت علاقه مندی می توانید با استفاده از این هنر کارهای زیبا و جالبی بسازید و کسب درآمد نمایید.

مدل های زیبا از دیزاین وسایل رزینی

در ادامه برای مشاهده شما عزیزان نمونه های جذابی از دیزاین شیک و منحصر به فرد ظروف رزینی را به نمایش گذاشته ایم.

تزیین شیک وسایل رزینیطرح های جالب دیزاین ظروف رزینیدکور ظروف رزینی با ایده های جالبدکور جالب ظروف رزینیدکور خاص وسایل رزینیسبک های جالب دیزاین ظروف رزینیدیزاین جدید ظروف رزینیدیزاین جدید ظروف رزینیسبک های جدید تزیین ظروف رزینیدکور زیبا و جذاب وسایل رزینیدیزاین خاص ظروف رزینیایده های جذاب دیزاین ظروف رزینیدیزاین زیبا و جالب ظروف رزینیدیزاین متفاوت ظروف پذیرایی رزینیسبک های شیک تزیین ظروف رزینیدیزاین جذاب وسایل رزینیدیزاین زیبا ظروف رزینیسبک های جالب دیزاین ظروف رزینیدکور جدید ظروف رزینیدیزاین جدید وسایل پذیرایی رزینیمدل های خاص تزیین ظروف رزینیدکور شیک ظروف رزینیدیزاین شیک ظروف رزینیدیزاین متفاوت ظروف رزینیدیزاین شیک ظروف پذیرایی رزینیدکور جذاب ظروف رزینیمدل های جالب تزیین ظروف رزینی

تصاویری که ملاحظه نمودید مدل هایی جدید از تزیین ظروف رزینی بود که امیدواریم مورد توجه و پسندتان قرار گرفته باشد و نهایت لذت را از تماشای آن ها برده باشید. شما برای تزیین کتری قدیمی و تزیین جا مایع ظرف شویی می توانید از این لینک ها دیدن نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *