دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مخفی کردن جعبه فیوز با خلاقیت های شیک و زیبا

  • منصوره رمضان زاده
  • ۱۲ شهریور ۱۴۰۱
  • ۰

جعبه فیوز یکی از عناصر نامطلوبی بوده که ممکن است در زیبایی و یکپارچگی دیزاین داخلی منزل اختلال ایجاد نماید اما شما می توانید به منظور به وجود آوردن تغییرات مثبت و استفاده بهینه از این فضای نامناسبی که ایجاد شده از روش ها و راهکارهای کاربردی مخفی کردن جعبه فیوز کمک بگیرید و فضایی زیبا به وجود آورید.

از جمله وسایلی که وجود آن بر روی دیوارهای ساختمان ظاهری زشت و نامناسب ایجاد می کند جعبه فیوز یا کنتور برق بوده که به دلیل کاربردی که دارد وجود آن ضروری و لازم می باشد ولی شما می توانید برای رفع این مشکل و زیباسازی ظاهر دیوار از ترفندهای جالبی که در این زمینه وجود دارد بهره مند شوید. در همین راستا سعی داریم در این مطلب انواع ایده های خلاقانه مخفی کردن جعبه فیوز را معرفی کرده و به نمایش بگذاریم.

ایده های جالب مخفی کردن جعبه فیوز

به طور کلی باید گفت دریچه های هوا، جعبه فیوزها و پریزها و دیگر تجهیزات مهم ساختمانی از موارد ضروری و پرکاربرد در محیط زندگی به شمار می آیند که باید به آسانی قابل دسترس باشند اما حضور آن ها بر روی دیوارهای خانه امکان دارد جلوه ناخوشایندی ایجاد کرده و موجب عدم هماهنگی در دیزاین داخلی شوند، بدین ترتیب نیاز است که با استفاده از راهکارهای مخفی کردن لوله روکار، مخفی کردن جعبه فیوز و … ظاهر بهتری در فضا ایجاد نمایید.

ترفندهای پوشاندن جعبه فیوز

جعبه فیوز به طور معمول در فضای ورودی و یا محیط بیرونی خانه قرار دارد که ضمن کاربردی که دارد نمای دیوار های این قسمت را مخدوش می کند و امکان زیبا سازی و نصب المان های مورد احتیاج برای این قسمت ها همچون جالباسی و جاکلیدی را نمی دهد. همچنین کار کردن در اطراف این وسیله ضروری نیازمند رعایت نکات ایمنی بوده و حضور کودکان خردسال در بخش هایی که این وسیله قرار دارد خطرناک می باشد. شما می توانید به آسانی و با صرف هزینه خیلی کم این آیتم ها را به گونه ای بپوشانید که برای دیگران قابل ملاحظه نباشند. تنها به کمی خلاقیت و ابتکار احتیاج دارید تا محیط زندگی خود را بهبود بخشید.

از جمله ترفندهای پرکاربرد برای پوشاندن و زیبا سازی جعبه فیوز بکار بردن قاب های مشابه تصویر می باشد. این گونه قاب ها را می توانید خیلی راحت به یک نجار ماهر سفارش دهید و از او بخواهید برای شما آن ها را مطابق با رنگ دیوار و دیگر وسایل موجود درست کند. همینطور می توانید از قاب ساخته شده به عنوان شلف یا قفسه نیز بهره ببرید و به راحتی جعبه فیوز را به بهترین شکل ممکن در خانه پنهان کنید.

راهکار های کاربردی پوشاندن جعبه فیوز

راه حل دیگری که می توانید با استفاده از آن جعبه فیوزتان را در منزل پوشش دهید تبدیل ساختن آن به یک جاکلیدی می باشد، بدین منظور نیز می توانید هماهنگ با سبک دیزاین منزلتان این عمل را انجام دهید. ایده های مختلفی که در این زمینه قابل اجرا می باشد شامل استفاده از آثار هنری نساجی و مکرومه، تابلو های هنری، تابلو های اعلانات و پرده های منقوش می باشد که تمامی این ها گزینه های ایده آل و مناسبی برای پنهان کردن فیوز های برق می باشند.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

تصاویری زیبا از انواع ترفندهای مختلف پوشاندن جعبه فیوز

در ادامه نمونه های جالبی از انواع راهکارها و ایده های پنهان کردن و پوشاندن فیوز های برق را برای الگوبرداری و کمک به شما عزیزان به نمایش گذاشته ایم.

ترفندهای کاربردی پوشاندن جعبه فیوزپوشاندن فیوز های برق با ایده های مختلفسبک های خلاقانه پوشاندن جعبه فیوزروش های پوشاندن فیوز های برقراه های خلاقانه مخفی کردن جعبه فیورایده های پنهان کردن کنتور برقراه های مخفی کردن کنتور برقراه های مختلف پوشاندن فیوز برقراهکارهای مختلف مخفی کردن جعبه فیوزترفندهای جالب پوشاندن جعبه فیوزروش های پوشاندن کنتور برقترفندهای پنهان کردن جعبه فیوزایده های متفاوت پنهان کردن جعبه فیوزایده های مخفی کردن فیوز های برقایده های متفاوت مخفی کردن جعبه فیوزایده های خلاقانه پوشاندن کنتور برقراهکار های پنهان کردن فیوز های برقراهکار های پوشاندن جعبه فیوزسبک های خلاقانه پوشاندن کنتور برقایده های خلاقانه پنهان کردن جعبه فیوزترفند های خلاقانه مخفی کردن جعبه فیوزمدل های خلاقانه پنهان کردن فیوز های برقراهکار های پوشاندن جعبه فیوزروش های جالب پوشاندن جعبه فیوزایده های خلاقانه پوشاندن فیوز های برقایده های متنوع پنهان کردن فیوز های برقایده های جالب مخفی کردن جعبه فیوز

روش های خلاقانه پوشاندن جعبه فیوز

تصاویری که مشاهده کردید مدل های خلاقانه ای از روش های مخفی کردن جعبه فیوز بود که امیدواریم مورد توجه و پسندتان قرار گرفته باشد و نهایت بهره را از آن برده باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *