دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

سریع‌ترین راه حل برای خرید لوازم کودک

  • فرهاد هاشمی
  • ۶ شهریور ۱۴۰۱
  • ۰

بعد از زایمان و بلافاصله پس از تولد نوزاد، نیازمند چند وسیله ضروری هستید؛ بنابراین بهتر است نسبت به خرید سریع لوازم کودک که اهمیت بالایی دارند اقدام نمایید. در کنار خرید سیسمونی، خرید پوشک و پستانک بچه و شیشه شیر بچه و مواردی از این قبیل، اهمیت بسیار زیادی دارد.

بعد از زایمان و بلافاصله پس از تولد نوزاد، نیازمند چند وسیله ضروری هستید؛ بنابراین بهتر است نسبت به خرید سریع لوازم کودک که اهمیت بالایی دارند اقدام نمایید. در کنار خرید سیسمونی، خرید پوشک و پستانک بچه و شیشه شیر بچه و مواردی از این قبیل، اهمیت بسیار زیادی دارد؛ زیرا همان‌طور که گفتیم نوزاد بعد از تولد به این لوازم نیاز دارد. برخی از لوازم کودک جزو لوازم مصرفی او هستند که همواره از آن‌ها استفاده خواهد کرد؛ بنابراین بهتر است یک لیست از این لوازم تهیه کنید تا خرید سریع لوازم کودک را انجام دهید.

در ادامه برخی از مهم‌ترین لوازمی که باید در لیست خود داشته باشید را به شما معرفی می‌کنیم.

خرید پوشک بچه

پوشک از ضروریات زندگی یک نوزاد و کودک است که از همان بدو تولد به این وسیله احتیاج دارد؛ بنابراین برای خرید پوشک نوزاد و یا کودکتان، باید به موارد زیر توجه کنید:

سریع‌ترین راه حل برای خرید لوازم کودک

اولین و مهم‌ترین نکته در خرید سریع لوازم کودک این است که باید از پوشکی استفاده کنید که حساسیت‌زا نباشد. بدن نوزاد بسیار حساس و ظریف است؛ از طرفی پوشک تمام طول روز در ارتباط با بدن نوزاد است، پس باید پوشکی استفاده کنید که نوزاد را دچار مشکل نکند و باعث بی‌قراری او نشود.
به سایز نوزاد خود دقت کنید و پوشک را متناسب با سایز او انتخاب کنید. درصورتی‌که اقدام به خرید پوشک کوچک‌تر از سایز نمایید، به بدن کودک فشار واردشده و حتی احتمال پاره شدن پوشک و کثیف شدن لباس او وجود دارد. از طرفی حتی اگر پوشک را بزرگ‌تر از سایز انتخاب کنید بخش زیادی از بدن نوزاد را در برمی‌گیرد که باعث می‌شود نوزاد احساس راحتی نکند؛ همچنین ممکن است باعث کثیف شدن لباس نوزاد شود.
به تاریخ انقضای پوشک توجه کنید. شاید هنگام خرید سریع لوازم کودک با خود فکر کنید که چون پوشک، مصرف خوراکی ندارد؛ بنابراین تاریخ انقضای آن‌هم مهم نیست اما تاریخ انقضا اهمیت بسیاری دارد و در صورت گذشتن از آن تاریخ، بدن نوزاد شما دچار حساسیت و خارش می‌شود.
یکی از مهم‌ترین نکات هنگام خرید سریع لوازم کودک، خرید از مراکز و مراجع معتبر است؛ به‌طور مثال خرید پوشک بچه از داروخانه داروچی می‌تواند تمام نگرانی‌های شما‌را درباره کیفیت محصول و قیمت آن برطرف کند.

برای خرید انواع لوازم نوزادی و کودک می‌توانید به داروخانه داروچی( darochi.com ) مراجعه کنید. تا به سادگی ، کمترین قیمت و بهترین کیفیت انواع محصولات مادر و فرزند را تهیه کنید.

پستانک بچه و شیشه شیر بچه

دو مورد از مهم‌ترین لوازم کودک که به آن احتیاج پیدا خواهید کرد، پستانک و شیشه شیر است. برخی از نوزادان بعد از تولد، قادر به تغذیه از شیر مادر نخواهند بود؛ بنابراین باید از شیشه شیر بچه استفاده کرد؛ همچنین استفاده از شیشه شیر برای مواقعی که مادر در نزدیکی کودک حضور ندارد، خیلی کاربردی و مهم است. پس از شروع غذای کمکی نوزاد، می‌توان بسیاری از خوراکی‌ها مانند آب‌میوه و چای و شیر پاستوریزه را به کمک شیشه شیر بچه به او داد.

سریع‌ترین راه حل برای خرید لوازم کودک

پستانک بچه یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین لوازم برای سرگرمی او است. با استفاده از پستانک، نوزاد زمان زیادی را برای رسیدن به شیر تقلا می‌کند و به‌نوعی سر خود را گرم می‌کند. پستانک بچه یکی از لوازمی است که کمک زیادی به والدین نوزاد لجباز و بی‌قرار می‌کند. برای خرید سریع لوازم کودک اعم از خرید پستانک بچه و شیشه شیر بچه باید به نکاتی توجه کنید تا انتخاب بهتری داشته باشید:
در ابتدا باید بدانید که بهتر است شیشه شیر بچه و پستانک بچه را در بازه‌های زمانی مختلف و با توجه به میزان استفاده نوزادتان تعویض نمایید.
شیشه شیرهایی با اندازه خیلی بزرگ به درد نوزاد نمی‌خورد؛ بهتر است برای شروع از یک شیشه شیر با ظرفیت متوسط و به‌اندازه نیاز فرزندتان استفاده کنید.
پستانک و شیشه شیر ارتودنسی بهترین انتخاب برای نوزاد است؛ زیرا باعث می‌شود تا حدود زیادی لثه به شکل درستی فرم بگیرد و در هنگام رشد دندان نیز مشکلات کمتری به وجود می‌آید.
شاید فکر کنید پستانک‌هایی که دارای زنجیر هستند خیلی کاربردی بوده و از گم‌شدن آن جلوگیری می‌کنند اما باید بدانید که گاهی نوزاد با استفاده از این زنجیر و یا دیگر متعلقاتی که همراه شیشه شیر و پستانک است، به خود آسیب می‌رساند.
بهتر است برای خرید شیشه شیر و پستانک بچه از داروخانه آنلاین داروچی کمک بگیرید تا از کیفیت مواد به‌کاررفته مطمئن شوید.

دارو و مکمل‌های لازم برای نوزاد

برخی از داروها و مکمل‌ها را می‌توان در دسته ضروری‌ترین لوازم کودک قرار داد که هنگام خرید سریع لوازم کودک، باید نسبت به خرید آن‌ها اقدام کرد. برخی از مهم‌ترین این داروها و مکمل‌ها عبارت‌اند از: دارو ضد نفخ، مکمل رشد بچه، دارو ضد سرفه بچه و مکمل آهن نوزاد.

 

سریع‌ترین راه حل برای خرید لوازم کودک

مکمل آهن نوزاد:

مکمل آهن نوزاد را اغلب ما می‌شناسیم؛ مکملی که برای رشد ضروری است و در‌صورت استفاده نادرست، منجر به رنگی شدن دندان می‌شود! این مکمل از ضروری‌ترین مکمل‌هایی است که می‌توان گفت تقریباً برای همه نوزادان و کودکان مورداستفاده قرار می‌گیرد.

مکمل رشد بچه:

مکمل‌های رشدی که برای نوزاد استفاده می‌شود، به شکل شربت یا قطره هستند و برخی از مکمل‌های رشد بچه که برای کودکان بزرگ‌تر استفاده می‌شود، به‌صورت قرص یا کپسول سافت ژل هستند. اغلب مکمل‌های رشد در کنار تقویت و رشد استخوان، به بهبود عضلات، مفاصل و افزایش مقاومت سیستم ایمنی بدن نوزاد نیز کمک می‌کنند.

دارو ضد نفخ بچه:

یکی از رایج‌ترین مشکلات میان نوزادان، نفخ شکم و دل‌دردهای ناشی از آن است که منجر به بی‌تابی و گریه‌های شدید در نوزاد می‌شود. خرید دارو ضد نفخ بچه می‌تواند تأثیر به سزایی در درمان آن داشته باشد.

دارو ضد سرفه بچه

برخی از کودکان به دلیل استفاده بیش‌ازحد از پستانک دچار رفلاکس معده و درنهایت سرفه‌های شدیدی می‌شوند؛ برای درمان این مشکل لازم است که در ابتدا تا حدودی استفاده از پستانک را کاهش دهید و سعی کنید بعد از شیر دادن به نوزاد، بلافاصله نوزاد را به حالت دراز کشیده قرار ندهید؛ درصورتی‌که نوزاد شما همچنان سرفه می‌کرد، می‌توانید از دارو ضد سرفه بچه کمک بگیرید.
تنها نکته‌ای که هنگام خرید سریع لوازم کودک (داروهایی که معرفی کردیم) باید به آن توجه کنید، خرید از یک داروخانه معتبر است. برای تهیه دارو ضد نفخ، مکمل رشد بچه، دارو ضد سرفه بچه و مکمل آهن نوزاد، داروخانه داروچی (darochi.com) بهترین گزینه‌ای است که می‌توانید حتی به‌صورت آنلاین از آن خرید نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *