دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

دکوراسیون اداری برندهای معروف دنیا را بشناسیم.

  • فرهاد هاشمی
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
  • ۰

امروزه داشتن یک دکوراسیون داخلی خلاقانه ، منحصر به فرد ، خاص و حرفه ای از لازمه های یک شرکت و کمپانی بزرگ می باشد . چرا که دکوراسیون داخلی به خودی خود باعث بهتر دیده شدن فضاها و راحتی استفاده ی افراد از فضاها می باشد و اگر شرکت شما یک شرکت بزرگ و تاثیرگذار باشد برای تاثیرگذاری بیشتر نیازمند داشتن دکوراسیونی خاص نیز می باشد . داشت یک دکوراسیون اداری منحصر به فرد به برند شما کمک می کند تا در ذهن افراد مانده و همچنین نام شما را بر سر زبان ها می اندازد که همین امر سبب سود بیشتر شما خواهد شد . از طرفی هر چه یک دکوراسیون حرفه ای تر طراحی شده باشد راحتی بیشتری را به کارمندان و افرادی که مراجعه می کنند خواهد بخشید و به همین دلیل است که شرکت ها و کمپانی ها و برندهای بزرگ در سرتاسر دنیا برای داشتن یک دکوراسیون اداری مناسب ، حرفه ای و منحصر به فرد در رقابت می باشند . در این صورت هم مشتریان بیشتری خواهند داشت و هم بهترین کارمندان علاقه مند به کار در این شرکت ها خواهند شد . برای مثال بعضی از این برند ها عبارتند از :

دکوراسیون اداری برندهای معروف دنیا را بشناسیم .

  • دکوراسیون اداری شرکت سامسونگ

یکی از معروف ترین دفتر کارهای این برند در بانکوک پایتخت کشور تایلند قرار دارد که دارای یکی از منحصر به فردترین دکوراسیون های اداری می باشد . یکی از مهمترین اهدافی که مدیران برای طراحی دکوراسیون داخلی این دفتر در سر داشته اند خلق فضاهایی بوده که بتواند باعث ایجاد ایده های خلاقانه در کارمندان خود شود . به همین دلیل می توان مشاهده نمود که در قسمت های مختلف این دفتر کار به جای طراحی اتاق جلسه طراحی فضاهایی تیمی به عنوان فضای طوفان فکری صورت گرفته است . این فضاها اصولا فضاهایی منعطف با رنگ ها و طرح های پویا و متریال های خاص و نورگیری عالی می باشند چرا که این شرایط کمک به باز شدن بیشتر ذهن و آزاد شدن فکر و ایده ها می کند .

همچنین در طراحی این دفتر کار به طراحایی فضاهایی برای استراحت کارمندان نیز پرداخته شده است که در این فضاها قسمت هایی را به وسایل بازی مانند میز فوتبال دستی اختصاص داده اند . همچنین از آنجایی که این دفتر کار در بانکوک تایلند طراحی شده است طراحان سعی نموده اند در کنار طراحی مدرن و منعطف از فرهنگ تایلند نیز در طراحی خود استفاده نمایند . از جمله ی این موارد می توان به استفاده از رنگ هایی که نشان دهنده ی فرهنگ بومی این کشور می باشد در طراحی داخلی فضاها اشاره نمود . به همین دلیل رنگ های روشن مانند آبی و قهوه ای روشن و سفید را در جای جای این پروژه می توان مشاهده نمود .

  • دکوراسیون اداری شرکت اپل

یکی از نکات مهمی که در طراحی دکوراسیون داخلی و به طور کلی طراحی داخلی این شرکت برای مدیران بسیار دارای اهمیت بوده است سادگی و آرام بودن فضا می باشد . این علاقه به سادگی مدیران این شرکت را حتی در محصولاتی که از این برند به تولید می رسد نیز می توان مشاهده نمود . به همین دلیل می توان مشاهده نمود که در طراحی دکوراسیون این فضا اغلب از رنگ های روشن و خنثی استفاده شده است و تمامی فضاها به گونه ای طراحی شده اند که صدای دیگر فضاها به آن ها نفوذ نکرده و کارمندان و افراد همواره در آرامشی نسبی باشند . در این صورت میزان تمرکز آن ها بیشتر شده و بازدهی بیشتری خواهند داشت و کار خود را راحت تر به سرانجام خواهند رسید .

از طرفی شرکت اپل نیز مانند دیگر شرکت ها و کمپانی های بزرگ از طرح های به روز و خلاقانه برای طراحی فضاهای خود استفاده نموده که از جمله ی این موارد می توان به استفاده از فضاهای کروی و منحنی اشاره نمود . شیشه و چوب را می توان از متریال های اصلی دکوراسیون این شرکت دانست به طوری که در بسیاری از فضاها از این متریال ها استفاده شده است . ترکیب این متریال ها با رنگ های روشن باعث گشته تا فضایی آرام و مینیمال برای کار کارمندان خلق شود . دکوراسیون ساده و مینیمال این شرکت را می توان یکی از الگوهای دکوراسیون داخلی در سرتاسر دنیا برای شرکت ها و کمپانی های مختلف دانست .

  • دکوراسیون اداری کمپانی گوگل

در طراحی داخلی کمپانی گوگل به استفاده از رنگ های متنوع و شاداب اهمیت بسیاری داده شده است و اینطور به نظر می رسد که مدیران و طراح دکوراسیون داخلی این مجموعه بر این عقیده بوده که بتواند با استفاده از رنگ های شاداب و سرزنده محیط کاری را تبدیل به محیطی پویاتر و کارمندان را تبدیل به افرادی فعال تر نمایند . به همین علت در فضاهای مختلف می توان مشاهده نمود که رنگ ها و طرح های شلوغ و بسیاری استفاده شده است . یکی دیگر از مواردی که مدیران مجموعه به آن تاکید بسیاری داشتند طراحی ای مطابق با محیط زیست و دوستدار آن بوده است و به همین علت می توان مشاهده کرد که طراحان به وسایل بازیافتی چگونه فضاهایی خارق العاده و خلاقانه را ایجاد نموده اند . این کمپانی نیز مانند دیگر شرکت های بزرگ به طراحی فضاهایی برای ایجاد طوفان فکری و ایده های کارمندان خود اهمیت داده و توجه نموده است .

از دیگر امکانات این کمپانی می توان به طراحی بام آن و طراحی فضاهایی کوچک در قسمت های مختلف برای استراحت کارمندان و یا انجام کارها به صورت تمرکزی اشاره نمود . انواع رنگ های سبز ، آبی ، صورتی ، قرمز ، قهوه ای و … در قست های مختلف این کمپانی استفاده شده است . اتاق جلسه ی این کمپانی نیز اتاقی بزرگ و کشیده می باشد که با میزی بسیار بزرگ دکوراسیون شده است . اصل و اساس دکوراسیون داخلی کمپانی گوگل را سرگرمی ، پویایی ، خلق مسیرهای جذاب و رنگ ها و راحتی کارمندان در بر گرفته است و به همین دلیل است که بسیاری از افراد آرزوی کار در این کمپانی را دارند .

  • دکوراسیون اداری شرکت هواوی

هواوی یکی از بزرگترین شرکت های مربوط به تکنولوژی بوده که مانند بسیاری از برندهای معروف دیگر برندی چینی می باشد . در طراحی دکوراسیون داخلی این شرکت نیز مانند دیگر شرکت های بزرگ از ترفندها و ترندهای سبک مدرن استفاده شده است . همچنین رنگ نیز در طراحی دکوراسیون داخلی این شرکت نیز بسیار مهم قلمداد شده به طوری که می توان استفاده از رنگ های مختلف در جای جای فضاهای شرکت را مشاهده نمود . از مزیت های طراحی این شرکت که باعث بزرگتر دیده شدن فضاها می شود طراحی فضاها به صورت پلان باز می باشد . درواقع اکثر فضاها به یکدیگر راه داشته و از انواع پارتیشن ها برای جداسازی فضای کارمندان استفاده شده است . خطوط منحنی نیز از دیگر ویژگی های طراحی داخلی این شرکت می باشند که باعث آزادتر و مدرن تر دیده شدن فضاها شده است و نرمی خاصی به فضا بخشیده که همین موضوع باعث راحتی بیشتر کارمندان و برقراری ارتباط بیشتر آن ها با فضا شده است . رنگ های سبز ، قرمز ، زرد ، آبی ، سفید و … همه از جمله رنگ هایی هستند که در دکوراسیون داخلی این شرکت از آن ها استفاده شده است .

کلام آخر

دکوراسیون اداری برندهای معروف دنیا را بشناسیم .

شرکت معماری هیرادانا را می توان یکی از شرکت هایی دانست که می تواند با الهام از طراحی داخلی برندهای معروف دنیا به طراحی دکوراسیون اداری شرکت شما بپردازد به طوری که هم سلیقه ی شما را تامین نماید و هم با الهام از ترندها و دکوراسیون برندها دکوراسیونی اداری حرفه ای و به روز را برای فضای شما رقم بزند . همچنین برند های معروفی در ایران از جمله فرش اداری ، زعفران ملل ، شرکت های بازرگانی متعدد ، شرکت تهویه مطبوع آذر نسیم ، کلینیک بلازا و … دکوراسیون اداری خود را با هیرادانا به طراحی و اجرا در آورده اند .

دکوراسیون اداری برندهای معروف دنیا را بشناسیم .

به همین منظور شما می توانید برای داشتن یک دکوراسیون اداری و دکوراسیون داخلی حرفه ای با این شرکت از طریق شماره ۰۹۱۲۵۷۵۴۹۲۱ تماس برقرار کرده و با طراحی دکوراسیون اداری و اجرای دکوراسیون خود با یکی از بهترین شرکت دکوراسیون اداری ها در ایران بدرخشید . تمامی نمونه کار ها در بخش اجرای دکوراسیون در قسمت پروژه های سایت https://hiradana.com قابل مشاهده است .

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *