دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

مزایای استانبول کارت برای گشت و گذار راحت تر در این شهر

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۱
  • ۰

استانبول کارت از مزایای زیادی برخوردار می باشد. این کارت برای کاهش دادن هزینه های طی سفر بوده و شما می توانید برای تردهای درون شهری اتوبوس و مترو از این کارت ها استفاده نمایید.

حتما می دانید با داشتن استانبول کارت هزینه های سفر شما تا ۲۰ درصد کاهش می یابد! اما چگونه می توانیم این کارت پر مزایا را دریافت کنیم؟ شما با داشتن این کارت می توانید در طی سفر هزینه های خود را کاهش دهید. شما باید این کارت را خریداری کرده و آن را شارژ نمایید. در ادامه با مزایای استانبول کارت آشنا می شوید.

مزایای استانبول کارت

گشت و گزار در استانبول نیاز به پرداخت هزینه های بالا دارد. در صورتی که می خواهید، تمام مکان های دیدنی این شهر توریستی را بازدید کنید، باید هزینه های حمل و نقل خود را کاهش دهید. یکی از شیوه های کاهش دادن این هزینه ها داشتن این کارت می باشد. برای جابجایی بدون دردسر و کم هزینه نیز نیاز به این کارت دارید. شما حتی برای دیدن ارزان ترین دیدنی های استانبول نیز نیاز به این کارت ها دارید.

استفاده از استانبول کارت

در صورتی که برای تردد در استانبول مدام از تاکسی ها استفاده کنید، هزینه های سفر شما بالا می رود. برای بازدید از مکان های تاریخی و تفریحی نیاز دارید تا اتوبوس های درون شهری تردد کنید. استفاده از اتوبوس یا مترو در این شهر نیاز به کارت ویژه و مخصوص دارد. در صورتی که کارت داشته باشد، می توانید به راحتی در شهر تردد کنید. از سویی با داشتن این کارت ها امنیت بیشتری در تردد دارید.

کارت استانبول:

ژتون ها برای سفر و ترددهای درون شهری هستند. شما با داشتن ژتون ها می توانید به راحتی با وسایل نقلیه عمومی در شهر تردد کنید. هزینه هر یک ژتون پنج لیر بوده و شما تنها یک بار امکان استفاده از آن را خواهید داشت. برای هر بار استفاده از این ژتون ها باید ۵ لیر پرداخت کنید. بنابراین هزینه های شما با استفاده از این ژتون ها بسیار بالا رفته است.

مزایای کارت استانبول

  •  آرون گروپس

در صورتی که می خواهید، هزینه های کمتری داشته باشید، باید از کارت های مخصوص استفاده نمایید. شما با داشتن این کارت می توانید آن را شارژ کنید و در چند بار نیز استفاده نمایید. با داشتن این کارت ها هزینه های شما ۳۰ تا ۵۰ درصد کاهش پیدا می کند. با داشتن این کارت ها می توانید، سفری مقرون به صرفه داشته باشید.

تهیه استانبول کارت:

با وجود این مزایای استانبول کارت بی شک می خواهید آن را تهیه کنید. برای داشتن این کارت ویژه و مخصوص باید به دکه های داخل ایستگاه مترو مراجعه کنید و به راحتی این کارت ها را تهیه نمایید. ایستگاه های شارژ مترو نیز این کارت های را دارند و شما می توانید از آن ها تهیه کنید. این کارت ها یک روش مطمئن بوده و برای سفرهای درون شهری شما گزینه بسیار مناسبی هستند.

استانبول کارت

سایر مزیت های این کارت:

شما برای اینکه مکان های دیدنی استانبول را از دست ندهید، نیاز به این کارت مخصوص دارید. شما با داشتن این کارت می توانید در سطح شهر اینترنت رایگان نیز داشته باشید. راهنمای شبانه روزی آنلاین، سرویس رایگان فرودگاهی، تفریحات رایگان و … از امتیازات این کارت است.

در پایان این مطلب، چنانچه تمایل به اطلاع از شرایط شغلی در ترکیه و اقامت در ترکیه هستید می توانید از این مطالب دیدن نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *