دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

۷ ترفند برای داشتن استایل خاص مردانه با پیراهن چهارخونه

  • فرهاد هاشمی
  • ۹ مرداد ۱۴۰۱
  • ۰

اکثر مردان تقریبا یک پیراهن چهارخانه در کمد لباس خود دارند. این پیراهن کارایی بسیار بالایی دارد. استایل‌های مختلفی می‌توانید با یک پیراهن طرح‌دار بسازید. با توجه به محدود بودن استایل‌های مردانه استفاده از آیتم‌هایی مانند پیراهن چهارخانه می‌تواند باعث تغییر و تاثیر مثبت زیادی روی استایل شما باشد و همچنین بسیاری از ایرادهای اندامی شما را پنهان کند. ما با ترفندهای مختلف قصد داریم چند استایل‌ با این سبک لباس‌ به شما معرفی کنیم.

7 ترفند برای داشتن استایل خاص مردانه با پیراهن چهارخونه

  1. رنگ‌های موثر را انتخاب کنید

اولین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید انتخاب رنگ صحیح پیراهن چهارخانه است. رنگ‌های پراستفاده را انتخاب کنید که برای محیط‌های مختلف قابل استفاده باشند. شاید به یک دسته بندی احتیاج داشته باشید

  • فصل بهار و تابستان: برای فصل‌های گرم سال از رنگ‌های روشن کمک بگیرید. به عنوان مثال پیراهن چهارخانه‌ای با ترکیب رنگ آبی روشن یا کرم و سفید انتخاب کنید. این رنگ‌ها گرمای این فصل‌ها را کنترل می‌کنند.
  • فصل پاییز و زمستان: طی این دو فصل پوشیدن هودی و پیراهن‌های چهارخانه به صورت مکمل کاربردی است. در واقع هودی‌هایی که ضخامت کمی دارند به همراه پیراهن چهارخانه استفاده می‌شوند. رنگ‌های مناسب برای فصل پاییز شامل قرمز و خردلی است. اواخر پاییز که هوا به سرمای زمستان می‌رسد، لباس‌های چهارخانه را با جنس‌های ضخیم‌تر برای زیر پالتو و بالاپوش استفاده می‌کنند.
  1. خرید جنس باکیفیت

7 ترفند برای داشتن استایل خاص مردانه با پیراهن چهارخونه

تاکید همیشه به خرید جنسی است که بتوانید چندین سال از آن استفاده کنید. خرید از برند معتبر و شناخته شده‌ یک کمک موثر به شما است. ال سی من یک برند ایرانی است که با تولید محصولات باکیفیت بالا برای آقایان در تولید انواع پوشاک مردانه موفق عمل کرده و توانسته نظر مصرف کنندگان خود را جلب کرده است. خرید اینترنتی پوشاک ال سی من این اطمینان خاطر را به شما می‌دهد که محصول مورد نظر از کیفیت بالایی برخوردار است و در این صورت عمر بالایی هم خواهد داشت. پیراهن چهارخانه یکی از مدل‌هایی است که تا آخر عمر همیشه باید یکی از آنها را درون کمدتان داشته باشید. می‌توانید تنوع در خرید داشته باشید اما پیراهنی که استفاده بالایی بریتان دارد بهتر است تا از حداکثر کیفیت برخوردار باشد و دوام لازم را داشته باشد.

  1. یک استایل اسپرت بسازید

شما می‌توانید پیراهن چهارخانه را در محیط‌های مختلفی استفاده کنید اما در حقیقت این پیراهن یک پیراهن اسپرت است. بهتر است آن را با یک مدل کتونی مردانه بپوشید. از انواع مدل های طبی کفش یا کتونی استفاده کنید تا بتوانید سلامتی را در کنار شیک پوش بودن حفظ کنید. شلوار جین آبی بپوشید. از نظر رنگی، ترکیب بندی مناسبی پیدا کنید. به عنوان مثال می‌توانید پیراهن چهارخانه با ترکیب آبی و سفید را به همراه جین آبی و کتونی سفید استفاده کنید. آستین پیراهن خود را بالا بزنید. این یک نکته ظریف اما مهم است.

  1. تیشرت بپوشید

اکثر استایل‌های اسپرت با پیراهن چهارخانه که جلوه و زیبایی خاصی دارد به دلیل پوشیدن همزمان تیشرت و پیراهن است. ترکیب پیراهن چهارخانه و تیشرت یک ترکیب عالی است. خاص، متفاوت و جذاب. این استایل در تمام دنیا محبوب است. پوشیدن شلوار، تیشرت، پیراهن چهارخانه و کتونی در کنار هم یک ترکیب چند لایه است. به عنوان مثال یک تیشرت سفید بپوشید و پیراهن چهارخانه با ترکیب رنگ قرمز، مشکی را روی آن پوشیده و دکمه‌های پیراهن خود را باز بگذارید. می‌توانید شلوار مشکی یا جین آبی بپوشید. در هر صورت جذاب خواهید بود. رنگ کفش ورزشی شما بهتر است با تیشرتتان ست باشد. اکسسوریها را فراموش نکنید و دستبندهای بافت یا چوبی را امتحان کنید. انواع ساعت‌های اسپرت مناسب استایل شما هستند.

  1. یک استایل کلاسیک

7 ترفند برای داشتن استایل خاص مردانه با پیراهن چهارخونه

مد همیشه بازگشتی رو به عقب داشته و خواهد داشت. در این ترکیب که ما به شما معرفی می‌کنیم باید کمی جسارت به خرج دهید و با استایلی متفاوت حاضر شوید. پیراهن چهارخانه سفید، آبی بپوشید. جین آبی خود را دو درجه تیره‌تر از پیراهن انتخاب کنید. یک کفش چرم قهوه‌ای یا خاکی احتیاج دارید. کمربند خود را با کفش ست کنید. ساعتی با بند آبی به دست کنید. عینک آفتابی بزنید و در انتها یک کت تک به رنگ کفش‌هایتان احتیاج دارید. استایلی خاص، متفاوت و البته جذاب. چنین استایلی برای محیط‌های مختلف کاربردی است اما می‌توانید آن را بیشتر برای مراسم‌های خاص  استفاده کنید. استفاده از دستمال جیبی برای کت نیز یک آیتم جذاب دیگر برای استایل شما است.

  1. استایل پاییزه

برای پاییز پیش رو به یک هودی احتیاج دارید. احتمالا با توجه به علاقه‌ای که اکثر افراد به هودی دارند در کمد لباس مردان و حتی بسیاری از خانم‌ها این آیتم وجود دارد. هودی رنگ مشکی به خوبی با پیراهن‌های چهارخانه ست می‌شود. یک هودی مشکی یا سرمه‌ای را با پیراهن چهارخانه با رنگ خاکی، قهوه‌ای قرمز یا خردلی بپوشید. شلوار مشکی کتان این ترکیب را تکمیل می‌کند. انتخاب در مورد رنگ کفش با شماست. می‌توانید از ترکیب رنگ پیراهن استفاده کنید و یا رنگ مشکی را انتخاب کنید.

  1. استایل رسمی

شما می‌توانید از یک پیراهن چهارخانه به همراه کت و شلوار استفاده کنید. ترجیحا رنگ روشنی برای پیراهن خود انتخاب کنید. به عنوان مثال رنگ سفید، آبی برای پیراهن مناسب است. برای رنگ کت و شلوار خاکستری را امتحان کنید و فراموش نکنید پیراهن باید کمی جذب باشد تا استایل رسمی شما تکمیل به نظر برسد. کراوات سرمه‌ای و یک دستمال جیبی سفید انتخاب کنید و اکنون استایلتان مناسب، رسمی و موقر است.

 

پیراهن چهارخانه استفاده زیادی در میان مردان دارد و از خوش پوش‌ترین مدل‌ها به شمار می‌رود. استایل‌های مختلفی را می‌توانی با ترکیب رنگ‌های آن داشته باشید و به راحتی با کیف و کفش‌های چرمی قهوه‌‌ای، مشکی و سرمه‌ای ست می‌شود. استفاده از این پیراهن به همراه تیشرت می‌تواند ایرادات اندامی شما را بپوشاند و شما را خوش اندام‌تر نشان دهد.

پیشنهاد می‌کنیم همیشه یک پیراهن چهارخانه به رنگ مناسب در کمدتان داشته باشید و از رنگ‌های تیره مانند خاکستری غافل نشوید.

نویسنده: سارااقبالی

 

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *