دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دریاچه ویستان گیلان با طبیعت بکر و زیبایی منحصر به فرد

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۱
  • ۰

دریاچه ویستان گیلان یکی از نواحی دیدنی و بکری است که از چشم اندازهای زیادی برای گردشگران برخوردار می باشد. این دریاچه چشم اندازهای سرسبزی داشته و دارای جاذبه های متنوعی است.

زمانی که صحبت از طبیعت بکر و زیبای گیلان به میان می آید، حتما پای یک دریاچه پر تلاطم در میان است. این استان دارای چندین دریاچه بوده و طبیعت دیدنی و زیبایی دارد. یکی از مهم ترین دریاچه های این استان دریاچه ویستان گیلان می باشد که در این بخش به معرفی آن می پردازیم.

طبیعت دریاچه ویستان

شگفتی های دریاچه ویستان گیلان

این دریاچه با وجود امنیت و آرامشی که در خود دارد، می تواند مکان مناسبی برای گردشگران باشد. در این نواحی می توانید گیراترین چشم اندازها را مشاهده کنید. در دل این دریاچه و نواحی جنگلی آن می توانید آرامشی یافت نشدنی را تجربه کنید. این دریاچه با قرارگیری در دل جنگل ها می تواند برای گردشگران جذابیت و هیجان زیادی داشته باشد. این دریاچه از مکان های دیدنی گیلان محسوب می شود.

تفریح در دریاچه ویستان

در این دریاچه چه جاذبه هایی در انتظار ماست؟

این دریاچه از چشمه های متعدد در اطراف سرچشمه می گیرد. چیزهایی که این دریاچه را خارق العاده و زیباتر کرده اند، کوه های سرسبزی است که آن را احاطه کرده و زیبایی خاصی به آن بخشیده اند. تپه های سرسبزی که در این نواحی مشاهده می کنید، بخش دیگری از زیبایی های این دریاچه را شکل می دهند. دشت های پر جاذبه و سرسبز نیز در این نواحی جالب توجه هستند.

ارتفاعات دریاچه ویستان

این نواحی دارای انواعی از محصولات باکیفیت بوده و بسیار طبیعی و سالم هستند. عسل مرغوب، لبنیات محلی، میوه های طبیعی و … از مهم ترین سوغاتی های این نواحی جنگلی هستند. در این نواحی مهم ترین میوه های جنگلی همچون سیب، گلابی، ازگیل، زالزالک و تمشک یافت می شوند.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

دریاچه ویستان گیلان

بهترین زمان برای سفر:

سفر به دریاچه ویستان گیلان در فصل های مختلفی از سال برای گردشگران امکان پذیر است. این نواحی ییلاقی در فصل های بهار و تابستان دارای زیبایی های بیشتری هستند. این نواحی کوهستانی بوده و در بیشتر فصل های سال نیز خنک است. دریاچه بره سر نیز جاذبه هایی همانند این نواحی دارد.

در فصل بهار این نواحی خنکای بیشتری داشته و باید لباس های گرم تری داشته باشید. تابستان ها نیز خنک و ملایم بوده و مکان مناسبی برای تفریح کردن است. در پاییز و زمستان نیز این مناطق دارای طبیعت خاص و زیبایی هستند. امکانات تفریحی در این نواحی برای گردشگران بسیار بوده و از طبیعت دوست داشتنی آن دیدن خواهید کرد. برای سفر به این نواحی باید، امکانات و تجهیزاتی نیز داشته باشید.

دریاچه ویستان کجاست

این منطقه بکر دور از رستوران بوده بنابراین مواد غذایی مورد نیاز را باید داشته باشید. برای خواب در این نواحی نیز باید کمپ بزنید. داشتن چراغ قوه و کیسه خواب نیز یکی دیگر از لوازم حیاتی و لازم است. برای اقامت در این مناطق باید گروهی باشید تا از خطرات دور بمانید. سفر به این نواحی با تجربه های بکر و ویژه ای همراه است.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *