دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مهاجرت به برونئی و شرایط زندگی و کار در این کشور

  • سمیه نیک فرجام
  • ۵ مرداد ۱۴۰۱
  • ۰

مهاجرت به کشور برونئی در سال های اخیر بسیار مورد توجه بوده است. این کشور ویزای تجاری و توریستی داشته و در صورتی که در حیطه نفت، گاز و … تخصص داشته باشید در این کشور امکان پیشرفت خواهید داشت.

برونئی کشوری کوچک بوده که در سال های اخیر مهاجران زیادی می پذیرد. افرادی که این کشور را برای مهاجرت انتخاب می کنند، اغلب سعی دارند تا بعد از زندگی در این کشور یک کشور اروپایی دیگر را در نظر بگیرند. مهاجرت به برونئی شرایطی دارد که در این بخش مطالعه می کنید.

مهاجرت به کشور برونئی

راهنمای مهاجرت به برونئی

این کشور کوچک حدودا ۴۱۷ نفر جمعیت دارد. کم جمعیت بودن این کشور موجب شده تا به یکی از آرام ترین کشورهای دنیا تبدیل شود. بر این اساس افراد زیادی سعی دارند تا این کشور را برای مهاجرت کردن انتخاب کنند. اهمیت این موضوع به دلیل زندگی آرام در این کشور و یا مهاجرت به دیگر کشورها از طریق این کشور می باشد.

ویزای توریستی برونئی

شرایط زندگی در برونئی:

پیش از هر چیز باید بدانیم که زندگی در این کشور چه سبکی دارد و بر چه پایه و اساسی است. این کشور آرام دارای ویژگی های فرهنگی خاص خود می باشد و بخش مهمی از اقتصاد آن نیز از طریق کائوچو، نفت، گاز طبیعی و الوار تامین می شود. استخراج بخش مهمی از منابع طبیعی همچون ذخایر نفت و گاز در این کشور بالاترین درآمد سالانه را دارد.

افرادی که در هر یک از این حیطه های اقتصادی دارای توانمندی می باشند، می توانند با مهاجرت به این کشور شرایط مساعدی داشته باشند. با توجه به کم جمعیت بودن این کشور و نیروهای مجرب کم شما امتیاز و شانس بالایی برای پیشرفت بالا در این کشور را خواهید داشت.

ویزای برونئی

  •  آرون گروپس

ویزاهای برونئی:

این کشور دارای دو نوع ویزای توریستی و تجاری است. در صورتی که قصد سفر به این کشور کوچک و پر ماجرا را دارید، می توانید از ویزای توریستی برای این کار استفاده کنید. در صورتی که قصد مهاجرت به این کشور را دارید می توانید از طریق وکیل اقدام نمایید. با ارائه مدارک هویتی خود به سفارتخانه می توانید، اقدامات اخذ ویزا را انجام دهید.

مدارک لازم برای دریافت ویزا:

برای داشتن ویزای کاری یا تجاری در این کشور و مهاجرت به برونئی تنها از طریق ارائه مدارک می توانید اقدام کنید. همانطور که اشاره شد، این کشور دارای دو نوع ویزا بوده و شما تنها از این دو طریق می توانید، اقدام به مهاجرت نمایید. در زیر نیز مدارک لازم برای اخذ ویزای این کشور را ذکر کرده ایم.

دریافت ویزای برونئی

  • اصل گذرنامه با ۶ ماه اعتبار
  • عکس پرسنلی ۲ عدد
  • کارت ملی و شناسنامه اصل و کپی
  • اسناد ملکی
  • پر کردن فرم تقاضا
  • گواهی اشتغال به تحصیل و گواهی اشتغال به کار
  • رزرو بلیط هواپیما
  • رزرو هتل
  • نامه تمکن مالی

ویزای کاری برونئی

درباره کار در برونئی چه می دانید؟

کار کردن در این کشور با شرایط خوبی همراه است. این کشور چندان نگرانی کاری نداشته و پذیرای کارگران خارجی است. قانونمند کردن کارگران خارجی یکی از موضوعات اساسی در این کشور می باشد. این کشور در سال های اخیر قوانین سختی برای کارگران خارجی داشته تا آن ها را بیشتر برای کار کردن متقاعد نماید.
با توجه به بالا بودن تقاضا برای کار در این کشور درخواست ها به ۹ روز رسیده و نتیجه درخواست در طی این مدت اعلام می شود. ودیعه هایی که دولت از افراد دریافت می کند نیز نسبتا کاهش یافته است.

در پایان این مطلب به منظور اطلاع از روش های مهاجرت به چک و مهاجرت به نروژ می توانید از لینک های قرار داده شده در اینجا دیدن نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *