دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

آشنایی با جزیره ایستر از نواحی اسرارآمیز و تاریخی کشور شیلی

  • سمیه نیک فرجام
  • ۹ مرداد ۱۴۰۱
  • ۰

جزیره دیدنی و تاریخی ایستر یکی از نواحی زیبا در شیلی می باشد. این جزیره دارای زیباترین سواحل بوده و از همه مهم تر به دلیل وجود مجسمه های غول پیکر و بدون سر اهمیت زیادی برای گردشگران دارد.

جزیره ایستر یکی از نواحی دیدنی و مقاصد گردشگری در شیلی بوده که زیبایی های زیادی برای گردشگران دارد. این نواحی به دلیل جذابیت های فرهنگی و تاریخی خود نیز بسیار مورد توجه است. این نواحی در صنعت توریسم نیز بسیار با اهمیت بوده و در جذب توریست ها نقش مهمی دارند.

ایستر را بشناسید

شگفتی های جزیره ایستر

وجود برخی از سنت های بومی در این نواحی موجب شده تا افرادی زیادی به جذابیت های این جزیره اسرارآمیز پی ببرند. همانطور که می دانید، بیشتر گردشگران این جزیره را به واسطه مجسمه های معروف آن می شناسند. مجسمه های باستانی که هنوز اطلاعات دقیقی از آن ها در دست نبوده و ناشناخته هستند. مجسمه های موآی یکی از مهم ترین مجسمه های تاریخی در این جزیره می باشند. این جزیره یکی از مکان های عجیب و غریب دنیا است که تا حالا ندیده اید.

آشنایی با ایستر

شرایط آب و هوایی:

این مناطق به دلیل برخورداری از شرایط آب و هوایی خاص شاید کمتر مورد توجه گردشگران باشد اما با وجود جاذبه های تاریخی مهم خود می تواند مورد توجه قرار بگیرد. این جزیره آب و هوایی شرجی داشته و تقریبا نیمه گرمسیری است. محل قرارگیری این جزیره در نیم کره جنوبی بوده و خنک ترین فصل برای سفر به این نواحی زمستان می باشد.

جزیره تاریخی ایستر

در هیچ یک از سفرها به این نواحی بازدید از مجسمه ها از یاد نمی رود. در واقع این مجسمه ها در تمام دنیا شناخته شده بوده و به همین دلیل گردشگران زیادی را جذب می کنند. بازدید از سواحل زیبای این جزیره نیز یکی دیگر از تجربه های خاطره انگیز بوده که شما علاقه مندان می توانید از آن ها لذت ببرید. ساحل آناکنا که یکی از سواحل دیدنی و زیبا است در این نواحی قرار دارد.

  •  آرون گروپس

مجسمه های ایستر

درباره مجسمه های بی بدن چه می دانید؟

تمام شهرت جزیره ایستر به دلیل وجود مجسمه هایی است که بدون بوده و برای بازدیدکنندگان بسیار مورد توجه هستند. این مجسمه ها بسیار عجیب و مرموز بوده و مورد توجه باستان شناسان زیادی هستند. این مجسمه ها اغلب غول پیکر بوده و در میان مردمان بومی به این مجسمه ها “موآی” گفته می شود. رازهای شگفت انگیز و رمزآلودی که در این جزیره نهفته است، هر ساله گردشگران زیادی را به سوی خود می کشاند.

معرفی ایستر

منطقه ای که مشاهده می کنید، منطقه ای پر از سرهای بدون بوده و بومیان این منطقه را پانوی می گویند. نامگذاری این جزیره در سال ۱۷۲۲ بعد از کشف شدن یک کشتی انجام شده است. تحقیقات باستان شناسی در این نواحی نشان می دهد که قدمت این جزیره به هزاران سال پیش باز می گردد. اما وجود مجسمه های بدون بدن یک معمای حل نشده است که هنوز هم توجه خیلی ها را جلب کرده است.

دیدنی های جزیره:

این جزیره دیدنی و زیبا که از مهم ترین دیدنی های شیلی برای گردشگران است دارای جاذبه های طبیعی و تاریخی زیادی است. از دیگر جاذبه های شیلی می توان به دره ماه اشاره کرد که شما علاقه مندان در لینک بیشتر با آن آشنا می شوید. این جزیره رویایی دارای بزرگ ترین مجسمه ها بوده و به دلیل وجود توریست ها به شهر زیبا و پر امکانات تبدیل شده است.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *