دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

راه های مهاجرت به هلند و گرفتن تابعیت این کشور

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۷ تیر ۱۴۰۱
  • ۰

کشور هلند یکی از کشورهای مهاجرپذیر دنیا بوده که از نظر کاری و تحصیلی موقعیت خوبی دارد. تحصیل در این کشور هزینه های کمی دارد به همین دلیل مهاجرت به هلند متقاضیان زیادی دارد.

هلند از جمله کشورهای مهاجرپذیری است که در عرصه های مختلفی شغلی و تحصیلی مهاجران زیادی می پذیرد. این کشور مورد توجه ایرانیانی است که می خواهند، در این کشور اقامت داشته باشند. در ادامه این مقاله با شرایط مهاجرت به هلند آشنا می شوید.

مهاجرت به کشور هلند

نحوه مهاجرت به هلند

این کشور کوچک امروزه مقصد مهاجران زیادی است. دلیل این امر برخورداری از موقعیت های اقتصادی و تحصیلی مناسب در این کشور است. همچنین این کشور دارای شرایط راحت تری برای پذیرش می باشد. همانطور که می دانید، شما از طریق شیوه های مختلفی می توانید، اقدام به مهاجرت نمایید.

شرایط تحصیل در هلند

مهاجرت تحصیلی:

تحصیل در هلند چه شرایطی دارد؟ برای اقامت تحصیلی در این کشور باید ابتدا از طریق دانشگاه مورد نظر پذیرفته شوید. در این صورت دانشگاه برای شما دعوت نامه ارسال کرده و شما از طریق سفارتخانه امکان دریافت ویزا را خواهید داشت. این کشور از سیستم تحصیلی خوبی برخوردار بوده و هزینه های تحصیلی آن نسبتا کم می باشد.

برای تحصیل در دانشگاه های این کشور باید سن بالای ۱۸ سال داشته باشید و رزومه دیپلم خود را ارائه دهید. در مقطع کارشناسی نیز داشتن مدرک آیلتس ضروری می باشد. هزینه های تحصیل در این مقطع سالانه ۸ هزار یورو است. مدارس این کشور نیز هزینه های سالانه ۱۰ هزار یورو دریافت می کنند. داشتن آیلتس ۶ برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد نیز ضروری بوده و در مقطع دکتری نیز با رزومه خوب می توانید، ادامه تحصیل دهید.

اخذ ویزای هلند

  •  آرون گروپس

مهاجرت سرمایه گذاری:

این شیوه آسان بوده و در عین حال نیز به سرمایه خوبی دارد. شما با این شیوه به راحتی تابعیت خود را دریافت می کنید. در بخش سرمایه گذاری نیز شیوه های مختلفی همچون خرید ملک و مسکن وجود دارد. همچنین ثبت شرکت در این کشور با شرایط خوبی همراه است. افراد از طریق کارآفرینی نیز می توانند، امتیازات خوبی دریافت کنند.

مهاجرت از طریق ازدواج:

در این شیوه فرد از طریق ازدواج با فرد اتباع این کشور و اثبات آن به سفارتخانه می تواند، اقدام به مهاجرت نماید. مهاجرت از طریق تولد فرزند با شرایط سخت تری همراه بوده که توضیح می دهیم. این کشور از قانون خون برای پذیرش تبعیت می کند.

کار در هلند

مهاجرت از طریق کار:

این شیوه مهاجرتی نیز بسیار پرطرفدار بوده و متقاضیان زیادی دارد. نرخ بیکاری در این کشور بسیار پایین بوده و از این جهت امکان پیشرفت های زیادی در این کشور خواهید داشت. مهاجرت به هلند از طریق کار امتیازات زیادی دارد. شما برای اقامت از این طریق باید بعد از درخواست کار از سوی کارفرما پذیرفته شوید و در نتیجه ویزا دریافت می کنید.

آنچه باید درباره کشور هلند بدانید، این است که این کشور دارای شرایط تحصیلی و کاری مناسبی است و وضع زندگی عمومی در این کشور نیز در سطح خوبی قرار دارد. در نتیجه می تواند، مقصد مناسبی برای مهاجران باشد. در لینک مدارک مورد نیاز سفارت هلند نیز ذکر شده است.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *