دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

دکوراسیون اتاق سه نفره با اصول طراحی و دیزاین متفاوت

  • محدثه خاکشور
  • ۲۰ تیر ۱۴۰۱
  • ۰

دکوراسیون اتاق سه نفره را از آن حیث به طراحی و دکوراسیون اتاق خواب سه نفره کودک و اتاق خواب مشترک والدین و کودک اختصاص دادیم, چرا که سه نفره بودن در این بخش از منزل بیشتر معنی گرفته و نیازمند می گردد. برای مشاهده و آشنایی با ایده های جذاب و شیک از این دکوراسیون همراه ما باشید.

دکوراسیون به خودی خود برای هر بخش و مکانی که باشد از اهمیت بالایی برخوردار است که در برخی از فضاها مانند اتاق خواب، پذیرایی و آشپزخانه بیشتر حائز اهمیت می باشند. طراحی اتاق خواب کودک، طراحی اتاق خواب والدین و یا دکوراسیون اتاق خواب عروس هر کدام قوانین اصول متفاوتی را می طلبند که ابعاد و متراژ اتاق، نورگیری و …. در چگونگی دیزاین آن موثر خواهد بود در رابطه با دکوراسیون سه نفره همانطور که از نامش پیدا است؛ دیزاین فضای اتاق با استفاده از یکسری اصول و موارد مناسب با چنین فضایی است که در آن سه نفر حضور دارند. این اتاق می تواند اتاق خواب سه کودک در خانواده های دارای سه فرزندی باشد و یا اتاقی برای والدین و کودک را شامل شود که در ادامه مفصل تر به آن خواهیم پرداخت. ایده های زیبا و کاربردی از دکوراسیون اتاق سه نفره را در این مطلب مشاهده و مطالبی مفید در این زمینه مطالعه خواهید کرد.

نمونه هایی ایده آل و زیبا از طراحی اتاق خواب سه نفره برای سه قلوها و یا فاصله های سنی کم

ایده های زیبا و شیک دکوراسیون اتاق سه نفره

البته ممکن است بسیاری از اتاق های دیگر منزل همچون نشیمن، اتاق مطالعه و … نیز وجود داشته باشد که در آن ۳ نفر حضور داشته باشند، اما دکوراسیون سه نفره خاصی به کار نرود. مثلا در بخش نشیمن با توجه به کم بودن تعداد نفراتی که در آن زندگی می کنند, از مبلمان کمتری نسبت به خانواده های پرجمعیت استفاده می گردد, اما بخشی از خانه که سه نفره بودن در آن تغییرات جالب توجه و اساسی در طراحی و دیزاین فضا ایجاد می کند, اتاق خواب است که طراحان و والدین را بر آن می دارند تا به شکلی جدی تر به این موضوع بپردازند. و اما نکته ای که در مرکز و راس توجه ی این چیدمان جای می گیرد, چگونگی قرار گرفتن تختخواب می باشد.

ایده هایی خاص و جذاب از دکوراسیون اتاق سه نفره

طراحی و چیدمان اتاق سه نفره با استفاده از هنر و خلاقیت

ایده هایی شیک و هیجان انگیز از دکوراسیون اتاق سه نفره برای خانه های کمجا

چیدمان تختخواب در دیوار

می توانید از داخل دیوار به عنوان فضایی خواب فرزندان و قرار دادن تختخواب های این عزیزان استفاده کنید. مزیتی که این ایده دارد این است که محیطی مجزا و دارای حریم خصوصی برای فرزند شما ایجاد می شود. جالب اینکه به صورت مجزا برای هر کدام از آنها کمدی جهت نگهداری و جمع آوری لباس و سایر لوازم تعبیه شده است.

  •  آرون گروپس

– اگر خانواده ای هستید که صاحب سه کودک با فاصله ی سنی نزدیک به هم و یا کودکانی سه قلو هستید, می توانید از تختخواب های بالای دیوار رفته استفاده نمایید. از نظر ابعاد این تختخواب ها یک اندازه بوده و امنیت کودک شما با نرده و حفاظ های قرار گرفته در خارج تختخواب فراهم می گردد.

نمونه هایی زیبا و متفاوت از طراحی اتاق خواب سه نفره برای سه قلوها و یا فاصله های سنی کم

– بهره بردن از کنج اتاق خواب

این ایده یعنی بهره بردن از کنج اتاق خواب برای اتاق های دارای شکل مربع مناسب می باشد که با خلاقیت و هنرمندی می توانید از آن برای ایجاد سرویس خواب ۳ فرزند خود استفاده نمایید. با این کار محیط زیادتری در میان اتاق خواب به وجود می آید که آزادی بیشتری برای آمد و شد کودکانتان به وجود می آید. ایده ی کاربردی و جذاب دیگر تعبیه کشو و قفسه ها در قسمت زیر تخت خواب است که موجب می شود تا نظم و زیبایی دلخواه و بیشتری به اتاق بخشیده شود.

31 دکوراسیون اتاق سه نفره با طراحی های جذاب و زیبا

– استفاده از تخت خواب های ۳ قلو

تخت خواب های ۳ قلو کم جا از محبوبیت واقعا بالایی برخوردار می باشند, که برای اتاق های کودکان سه قلو و یا فرزندانی با فاصله ی سنی کم مناسب و عالی است. با این عمل محیط بیشتری در اتاق ایجاد شده و نظم و آزادی خوبی به وجود می آید.

ایده هایی شیک و بینظیر از دیزاین اتاق سه نفره

.31 ایده ی دکوراسیون اتاق خواب زیبا برای سه کودک و اتاق مشترک والدین و کودک

نمونه هایی جذاب و خاص از طراحی اتاق خواب سه نفره برای سه قلوها و یا فاصله های سنی کم

– چیدمان تختخواب ها به صورت ردیفی

اگر اتاق خواب فرزندان شما مستطیلی شکل و دراز می باشد, تخت خواب ها را در کنار یکدیگر به صورت ردیفی در آن ضلعی که طویل تر بوده قرار دهید و سمت دیگر ضلعی که طویل است را جهت رفت و آمد راحت کودکان و بازی آنان باز بگذارید. اگر می خواهید حریم خصوصی فضای کودکان را ایجاد نمایید می توانید میان تختخواب های آنها دیوار بکشید.

ایده های زیبا و خواستنی از دیزاین اتاق سه نفره

ایده های زیبایی از دکوراسیون اتاق سه نفره

.31 ایده ی دکوراسیون اتاق خواب زیبا برای سه کودک و اتاق مشترک والدین و کودک

ایده هایی شیک و هیجان انگیز از دکوراسیون اتاق سه نفره برای خانه های کمجا

– ایده ی استفاده از تختخواب های معلق

با استفاده از تختخواب هایی که آویزان هستند می توانید علاوه بر تعبیه فضایی آرامش بخش و مناسب برای خواب و استراحت کودکان, هیجان و خلاقیت آنان را نیز تحریک کنید.جهت بالا بردن حس امنیت بالا می توانید این تختخواب ها را غیر از متصل کردن به سقف با کمک بست و سایر وسایل به دیوارهای اتاق نصب نمایید. در کنار اشغال کردن فضای زیادی از اتاق اما سه کودک شما هیجان زیادی را برای خوابیدن بر روی این تختخواب ها احساس می کنند که لذت بخش است.

طراحی و چیدمان اتاق سه نفره برای خوش سلیقه ها

– ایده ی چیدمان «u» شکل

این ایده یعنی استفاده از چیدمان «u» شکلی برای دیزاین اتاق های سه نفره شما می تواند کاربردی و ایده آل باشد. اگر اتاق شما دارای فضایی کم و کوچک است می توانید به این روش از فضای موجود بیشترین بهره مندی را ببرید. نصب تصاویر در بالای اتاق خواب و همچنین ۲ چراغ آویز از سقف برای تکمیل کردن این دکوراسیون بسیار جالب و مفید محسوب می شوند.      طراحی های زیبا و جذاب اتاق سه نفره

.31 ایده ی دکوراسیون اتاق خواب زیبا برای سه کودک و اتاق مشترک والدین و کودک

طرح هایی کاربردی و زیبا از دکوراسیون اتاق سه نفره

طراحی و چیدمان اتاق سه نفره با ایده هایی جذاب و خلاقانه

ایده های جذابی از دکوراسیون اتاق سه نفره

اتاق مشترک پدر و مادر و کودک

 سه نفره اتاق خواب غیر از مواقعی همچون در خوابگاه ها و ….، در منزل به دو مورد سه قلوها و سه کودک هم رده سنی و نزدیک به هم و یا اتاق مشترک پدر و مادر و کودک اختصاص پیدا می کند که البته در هر یک از این موارد طراحی و اصول جداگانه ای طلبیده می شود که بر اساس فضای موجود و سلیقه ی فردی هر یک از این عزیزان و سن و جنسیت آنها صورت می گیرد. قطعا طراحی و دیزاین اتاق خواب سه کودک با دکوراسیون اتاق خواب مشترک کودک و والدین یکی نبوده و تفاوت های کاملا متفاوتی را شامل می شوند. در قسمت بالاتر به معرفی ایده های طراحی اتاق خواب سه نفره برای سه قلوها پرداختیم، در ادامه می خواهیم ایده های جذاب و زیبایی از اتاق خواب والدین و کودک بپردازیم.

از دلایلی که موجب می شود تا این عمل یعنی اتاق خواب مشترکا به پدر و مادر و کودک تعلق بگیرد, یکی کم بودن فضای اتاق، و دیگری می تواند وابسته بودن کودک به آن ها و یا پایین بودن سن کودک (نوزاد) باشد. جهت طراحی و دیزاین اتاق خواب مشترک جهت مورد استفاده قرار گرفتن پدر و مادر و فرزند سن فرزند خود، متراژ اتاق و احتیاجات وی و نیز فهرستی از لوازم اتاق خواب فراهم ساخته و در آن وسایل الزامی را تعیین نمایید. برای چیدمان و دیزاین اتاق ابتدا از این لوازم الزامی آغاز نموده و سپس اگر فضای زیادی موجود بود، از آیتم های شیک نیز بهره ببرید.

طرح هایی ایده آل و دوست داشتنی از دکوراسیون اتاق سه نفره

طراحی و چیدمان اتاق سه نفره به شکلی عالی

.31 ایده ی دکوراسیون اتاق خواب شیک برای سه کودک و اتاق مشترک والدین و کودک

طراحی و چیدمان اتاق سه نفره با ایده هایی زیبا و خاص

طراحی های ایده آل و دوست داشتنی اتاق سه نفره

طراحی و چیدمان اتاق سه نفره با استفاده از ایده هایی کاربردی

طرح هایی بینظیر و جدید از دکوراسیون اتاق سه نفره

ایده هایی زیبا و شیک از دکوراسیون اتاق سه نفره

طراحی و چیدمان اتاق سه نفره به بهترین شکل

طراحی های زیبا و منحصر به فرد اتاق سه نفره

از اینکه تا انتهای این مطلب دکوراسیون اتاق سه نفره همراه ما بودید از شما بی نهایت قدردان و متشکریم. امیدواریم مورد توجه تان واقع شده باشد و نیز در صورت تمایل برای آشنایی با ایده های نورپردازی اتاق کودک، دکوراسیون اتاق خواب والدین بر روی لینک کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *