دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

روش های مهاجرت به اسلواکی و دریافت ویزای این کشور اروپای مرکزی

  • سمیه نیک فرجام
  • ۹ تیر ۱۴۰۱
  • ۰

مهاجرت به کشور اسلواکی از طریق شیوه های مختلفی امکان پذیر است. این کشور در سال های اخیر مهاجران زیادی داشته و یکی از راحت ترین راه های مهاجرتی آن نیز از طریق سرمایه گذاری خواهد بود.

کشور اسلواکی یکی از کشورهای مهاجرپذیر دنیا است که در سال های اخیر بیشتر شناخته شده است. این کشور به شیوه های مختلفی مهاجر می پذیرد و در این بخش با شیوه های مهاجرت به اسلواکی آشنا می شوید.

راه های مهاجرت به اسلواکی

نحوه مهاجرت به اسلواکی

برای مهاجرت به این کشور ار شیوه های مختلفی کمک بگیرید. یکی از راحت ترین شیوه هایی که می توانید بر اساس آن اقدام به مهاجرت نمایید، از طریق کسب و کار بوده همچنین شیوه سرمایه گذاری در این کشور نیز مجرای مناسبی برای دریافت ویزا و اقامت خواهد بود.

اخذ ویزای اسلواکی

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری:

در صورتی که شما درخواست سرمایه گذاری خود را با شرح دقیق و اهداف به سفارت خانه ارائه دهید و از سوی سفارتخانه تایید شود، امکان دریافت ویزا و اقامت را خواهید داشت. توجه داشته باشید، برای این امر باید اقامت این کشور را داشته باشید. سرمایه گذاری در این کشور باید از شیوه های صحیح صورت بگیرد و با توجه به تورم در نظر گرفته می شود.

تحصیل در اسلواکی

یکی از شیوه ها در این زمینه ثبت شرکت می باشد. سرمایه ابتدایی برای انجام این کار ۲۰۰۰۰ یورو می باشد. برای ثبت شرکت در این کشور باید، با شرکت مربوطه همکاری کرده و کسب و کار خود را راه اندازی کنید. بعد از صدور اقامت باید فرد متقاضی خود را بیمه کرده و به پلیس ارائه دهد.

  •  آرون گروپس

مهاجرت از طریق کار:

در این شیوه مهاجرتی باید هیچ شهروندی تقاضای این کار را نداشته باشد. کارفرما به مدت ۳ ماه در کشور و ۳ ماه در شنگن تقاضای کار داده و در صورتی که هیچ شهروندی نباشد، شما می توانید اقدام به اخذ ویزای کاری از این طریق کنید. ویزای کاری این کشور در حوزه شنگن نیز قرار دارد. دریافت پیشنهادهای شغلی در این کشور کاری دشوار و سخت است.

نحوه کار در اسلواکی

مهاجرت از طریق تحصیل:

مهاجرت به اسلواکی از طریق تصحیل یکی دیگر از شیوه های پرطرفدار می باشد. بهترین نوع ویزا برای جوانان که از سوی آن می توانند، امکان کار در این شکور را داشته باشند. در صورت بورسیه شدن امکان دارید تا با هزینه های کمتری تحصیل کنید. برای تحصیل در این کشور باید، تسلط کافی به زبان انگلیسی داشته باشید.

مهاجرت از طریق تولد و ازدواج:

فرزندانی که در خاک این کشور متولد می شوند، حداقل باید یکی از والدین آن ها تابعیت این کشور را داشته باشد تا اقامت دریافت کنند. در صورتی که فرد در این کشور متولد شده و هیچ والدین تابع این کشور نداشته باشد، امکان اقامت را دریافت می کند. در صورت ازدواج با فرد تابع این کشور نیز می توانید، اقدام به مهاجرت کنید.

اقامت در اسلواکی

در سال های اخیر ویزای توریستی این کشور نیز طرفداران زیادی دارد. این شیوه نیز مدت دار بوده و بعد از پایان ویزای شما باطل می شود.

به منظور آشنایی با چگونگی دریافت ویزا و اقامت در دیگر کشورهای اروپای مرکزی همچون مهاجرت به لهستان و مهاجرت به اتریش می توانید به این لینک ها مراجعه نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *