دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

گاردنز بای دی بی سنگاپور پارک تفریحی با مناظر جالب و تماشایی

  • سمیه نیک فرجام
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
  • ۰

گاردنز بای دی بی یکی از پارک های دیدنی و پر جاذبه ای است که در مرکز سنگاپور واقع شده و جاذبه های تماشایی دارد. آب نمای موزیکال و دیگر جاذبه ها در این پارک جالب توجه گردشگران هستند.

در سفر به سنگاپور یکی از جاذبه های زیبایی که از آن تماشا خواهید کرد، گاردنز بای دی بی می باشد. این پارک با وسعت ۱۰۱ هکتار یکی از نواحی گسترده و وسیع در مرکز سنگاپور محسوب می شود. این پارک در سال ۲۰۰۵ افتتاح شده و یکی از زیبایی های بیش از حد و تماشایی را به خود اختصاص می دهد.

ارتفاعات گاردنز بای دی

معرفی گاردنز بای دی بی

این پارک زیبا با قرارگیری در کنار یک خلیج از زیبایی های بی شماری برای گردشگران برخوردار می باشد. اهمیت این پارک ها به دلیل برخورداری از مناظر مسحور کننده است. آب نما که یکی از ویژگی های این پارک بوده و به جد در طراحی آن تاثیر دارد، بسیار تماشایی است. امروزه این پارک دارای تنوع بالایی بوده و از ساختار بی نظیری برخوردار می باشد.

معرفی گاردنز بای دی

این پارک تفریحی دارای سه باغ ساحلی بوده و شامل باغ جنوبی، شرقی و مرکزی است. یکی از بزرگ ترین باغ هایی که در این مجموعه قرار دارد، باغ جنوبی بوده که ۵۴ هکتار مساحت آن می باشد. در صورتی که قصد سفر به این شهر زیبا و بازدید از ایت پارک را دارید، می توانید از بخش های مختلف آن دیدن کنید. این پارک امروزه از دیدنی های سنگاپور به شمار می آید و در معرفی زیباترین دیدنی های سنگاپور به آن اشاره شده است.

گاردنز بای دی

جاذبه های پارک:

رقص موزیکال یکی از بخش های خیره کننده در این پارک به شمار می آید. ساعت برگزاری رقص های موزیکال در این پارک عصرها می باشد. نمادی از درخت عظیم و باشکوه که در میان این پارک واقع شده است، از استیل بنا شده و همانند برج های عظیم به نمایش گذاشته شده است. در این نواحی می توانید، گونه های مختلفی از گیاهان را نیز مشاهده کنید.

  •  آرون گروپس

سازه های گاردنز بای دی

امکانات پارک:

گاردنز بای دی بی دارای امکانات مجزایی نیز می باشد. در این پارک امکاناتی همچون رستوران برای گردشگران در نظر گرفته شده است. شما برای صرف یک شام لوکس می توانید، سری به رستوران های این منطقه نیز بزنید. رستوران در نقطه ای بالا قرار دارد که چشم انداز ویژه ای را تداعی خواهد کرد. با وجود قایق ها می توانید از لذت قایق سواری نیز بهره مند شوید.

گاردنز بای دی بی را بشناسید

یکی از جذابیت های بازدید از این پارک تماشای ساختمان صدفی می باشد. برای دیدن این ساختمان زیبا و شیک باید، مسیری را قایق سواری کنید. آسانسورهای کوچکی که برای شما در نظر گرفته شده اند و با نمای زیبای خود جلب توجه زیادی می کنند.

گاردنز بای دی کجاست

شما زمان کافی برای بازدید از بخش های مختلف این پارک و دریاچه های اطراف را دارید، بنابراین باید به خوبی از تماشای آن ها لذت ببرید. با معرفی مکان های دیدنی سنگاپور شما می توانید، چشم اندازهای زیبایی از این نواحی را مشاهده کنید و یکی دیگر از جاذبه های زیبای این شهر را مشاهده کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *