دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی سرنا امینی واینر موفق اینستاگرام

  • محدثه خاکشور
  • ۱ تیر ۱۴۰۱
  • ۰

سرنا امینی اکنون یکی از پرطرفدارترین دخترهای فعالی اینستاگرامی محسوب می شود که در زمینه ی تولید ویدیو طنز فعالیت دارد. در این مطلب با بیوگرافی سرنا امینی واینر و کمدین موفق و جوان اینستاگرامی آشنا خواهید شد.

امروزه فضای مجازی اهمیت زیادی در زندگی روزمره افراد دارد که در حال حاضر غیر از حضور پررنگ جهت سرگرمی و ایجاد ارتباط به نوعی شغل و حرفه و نیز آموزش و … تبدیل شده است. از جمله ی آن می توان به فعالان اینستاگرامی در بخش های مختلف اشاره نمود. در این مطلب می خواهیم با یکی از واینرهای اینستاگرامی موفق و خلاق به نام سرنا امینی شما را آشنا سازیم. برای مطالعه بیوگرافی سرنا امینی در این مطلب همراه ما باشید.

زندگینامه سرنا امینی و مرور زندگی شخصی وی

بیوگرافی سرنا امینی واینر جوان و خلاق

از واینر و کمدین های موفق اینستاگرام مجتبی شفیعی، بابک نهرین، مهدی داب و سرنا امینی هستند. اما سرنا امینی کمدین و واینر جوان ایرانی است که نکته ی جالب فعالیت یک نفره او در تولید کلیپ های طنز می باشد؛ البته به تازگی همسر و پسرش نیز در این راه او را همراهی می کنند. در توصیف سورنا امینی می توان گفت که یکی از استعدادهای تازه دیده شده در اینستاگرام محسوب می شود که اغلب کلیپ های وی دارای بیشتر از ۴ میلیون بازدید است.

آشنایی با بیوگرافی سرنا امینی واینر و کمدین اینستاگرامی

زندگینامه سرنا امینی کمدین و واینر موفق و جوان ایرانی

آشنایی با بیوگرافی سرنا امینی واینر جذاب و محبوب

سرنا امینی آخرین فرزند خانواده خود می باشد که دارای ۱ برادر و ۱ خواهر بزرگ تر از خودش می باشد. خواهر وی سلین نام دارد که آرایشگر است. سورنا امینی در ۱۳۶۸/۱۰ / ۲۸ در مشهد به دنیا آمد، اما سکونت و زندگی او و والدینش در حال حاضر در تهران می باشد. شروع فعالیت سورنا به سال ۱۳۹۸ با تولید دابسمش و ویدیو طنز باز می گردد. در آن زمان تنها دارای ۲۴ دنبال کننده بود که به واسطه ی مشوق بودن و مورد حمایت قرار گرفتن از سوی خانواده و پشتکار و خلاقیت خود پس از چندین ماه مورد توجه قرار گرفت و دنبال کننده هایش افزایش یافته و رقم میلیونی به خود گرفت. نخستین دابسمش های سورنا از اثرهای فردین جهانشیری از هنرمندان تربت حیدریه بود.

آشنایی با بیوگرافی سرنا امینی واینر و کمدین اینستاگرامی

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

زندگینامه سرنا امینی کمدین و واینر محبوب و مشهور

از بدو آغاز تا شهرت

این چهره موفق اینستاگرامی لیسانسه رشته ی عکاسی دیجیتال است که بعد از به پایان رسیدن تحصیلات خویش مشغول به کار در پیج اینستاگرامی شد که ابتدای فعالیت او با قرار دادن عکس های شخصی وی همراه بود و سپس به یکباره در زمینه ی طنز فعالیت نموده و البته به زودی شناخته و محبوب گردید تا جایی که هم اکنون از پرهوادارترین دختر اینستاگرامی محسوب می شود. سپس در سن ۲۶ سالگی به تولید دابسمش آثار فردنی جهانشیری پرداخت. پس از آن به ساخت ویدیو کلیپ های طنز روی آورد که البته بسیار هم محبوب واقع شدند. شهرت وی در حال حاضر بالا بوده، تا جایی که در حوزه بازیگری پیشنهادهایی به وی شده است.

زندگینامه سرنا امینی و مرور زندگی شخصی وی

زندگینامه سرنا امینی و مرور زندگی شخصی وی

مربی ایروبیک پیش از شهرت

پیش از تولید کلیپ های طنز و به شهرت رسیدن به عنوان راینر و کمدین اینستاگرامی، خانم امینی مربی ایروبیک بود که در آن زمان آرزوی بازیگری و حسرت بازیگر نبودن مدام همراه او بود. ایشان در رابطه با این موضع و بیان احساس حود چنین گفته اند:

«هر وقت یک فیلم و سریالی نگاه می کردم، همیشه می گفتم ای وای نشد که منم بازیگر بشوم که با دیدن ویدیوهایی که تو ایسنتاگرام وایرال می شد گفتم چرا من نه؟!»

کمی قبل تر از تدریس رشته ورزشی ایروبیک، در دوران دبیرستان عکاس مهمانی و مجلس های گوناگون همچون جشن عروسی و … بوده است.

آشنایی با بیوگرافی سرنا امینی واینر مشهور و محبوب

زندگینامه سرنا امینی و تاریخ شروع و شهرت فعالیت وی

پیشنهاد بازیگری

به تازگی پیشنهادی برای بازی در فیلم «سلام بمبئی دو» به وی شده است که البته هنوز کاملا قطعی نیست. به گفته ی خود سرنا خانم پیشنهادی از سوی کارگردان این فیلم، یعنی آقای قربان محمد پور به وی شده و گفتگوهایی نیز در این زمینه شده است.

زندگینامه سرنا امینی و تاریخ شروع و شهرت فعالیت وی

زندگینامه سرنا امینی و همسر و فرزند وی

عکس منتشر شده در ماه دی ۱۳۹۹

سرنا امینی در دی سال ۱۳۹۹ عکسی منتشر کرد که در آن نوشته بود:

«چند ماه پیش با خودم می گفتم خدایا یعنی میشه تا روز تولدم صد هزار تا فالوور داشته باشم. و خدا امسال بهترین هدیه رو بهم داد. وجود شما واسم بهترین هدیه ست تولدم مبارکککک، عاشقتونم»

وی در بهمن ماه همین سال فقط در طی یک ماه به بالای دو میلیون دنبال کننده رسید.

آشنایی با زندگینامه سرنا امینی پرطرفدارترین دختر اینستاگرامی

زندگینامه سرنا امینی و همسر و فرزند وی

زندگی شخصی سرنا امینی

خانم سرنا امینی مدتی است که ازدواج کرده و صاحب یک پسر نیز است. در بعضی از کلیپ های پسر و همسرش نیز حضور می یابند. وی در مورد نحوه آشنایی خود با همسرش چنین بیان می کند:

«زمانی که در عکاسی کار می کردم به خانومی برامون اونجا کار طراحی عکس عروس و داماد را انجام می داد که البته همسایه شوهرم اینا بودنند و از طرف ایشون به صورت کاملا سنتی به خانواده شوهرم معرفی شدم و آنها به خواستگاری آمدند و بعد از دو سه جلسه با هم ازدواج کردیم».

زندگینامه سرنا امینی و مرور زندگی شخصی وی

هنرمندان محبوب سرنا

خانم امینی از خواننده مورد علاقه ی خود به علی عبدالمالکی اشاره می کند که فالو شدن از سوی این عزیز را یک اتفاق مهم می دانند. همچنین در میان هنرپیشگان ایرانی به بازی حامد بهداد، نوید محمدزاده، بهرام افشاری و پریناز ایزدیار و ترانه علیدوستی علاقه مند و در میان بازیگران بالیوودی به سلمان خان، شاهرخ خان و کاجول علاقه دارد.

آشنایی با زندگینامه سرنا امینی پرطرفدارترین دختر اینستاگرامی

در رابطه با خصوصیات اخلاقی سرنا می توان گفت وی فردی در عین حال جدی بودن، خیلی احساسی می باشد. برعکس باور مردم و چیزی که نشان می دهد، به تماشای فیلم های هندی علاقه مند است که گریه و غم را بسیار با خود همراه می کند.

آشنایی با بیوگرافی سرنا امینی واینر و کمدین موفق و جوان

زندگینامه سرنا امینی و همسر و فرزند وی

الگوی بازیگری

سرنا امینی به بازی جواد عزتی نیز علاقه زیادی دارد که وی را الگوی خود در زمینه ی بازیگری معرفی می کند. سرنا در رابطه با این مورد گفته است:

«دوست دارم شبیه جواد عزتی باشم هم توی طنز کارش محشر و هم در کار جدی بسیار خوب است و من دوست دارم مردم من را به عنوان یک بازیگر این طوری بشناسند.»

زندگینامه سرنا امینی کمدین و واینر موفق و جوان ایرانی

بیوگرافی سرنا امینی و گذری بر فالوورهای او

پیج های اینستاگرامی

خانم سرنا امینی دارای ۲ پیج اصلی و دومی می باشد. آدرس پیج اصلی او «serna amini» و پیج دومی او «sornapage2» است.

زندگینامه سرنا امینی از عکاسی عروسی تا مربی ایروبیک و شهرت در واینری      آشنایی با بیوگرافی سرنا امینی واینر و کمدین اینستاگرامی

زندگینامه سرنا امینی و همسر و فرزند وی

از اینکه تا انتهای این مطلب همراه آرگا با بیوگرافی سرنا امینی بودید از شما ممنون هستیم. امیدواریم توانسته باشد توجه شما را با خود همراه و مورد پسند واقع شده باشد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *