دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

بررسی انواع متفاوت لوستر ها

  • فرهاد هاشمی
  • ۱۵ خرداد ۱۴۰۱
  • ۰

اگر به ‌دنبال خرید انواع گوناگون از لوستر لوکس هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که تا انتهای این محتوا با ما همراه بمانید.

به دلیل وجود سبک‌ های متفاوت برای دکور در دنیای امروز، انواع متفاوتی از لوستر ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. تولید کنندگانی که این محصولات را به بازار عرضه می‌کنند از قالب ‌های گوناگون و ایده‌ های متنوعی بهره می‌برند تا بتوانند نیاز تمامی افراد با هر دکوراسیونی را برطرف ‌سازند. ما در ادامه این مقاله قصد داریم برای شما در رابطه با انواع گوناگون این محصولات صحبت کنیم و به شما بگوییم که هنگام خرید لوسر چه گزینه ‌هایی پیش روی شما می‌باشد. اگر کنجکاو هستید تا اطلاعات خود در این زمینه را بیشتر کنید و به ‌دنبال خرید انواع گوناگون لوستر لوکس هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که تا انتهای این محتوا با ما همراه بمانید.

بررسی انواع متفاوت لوستر ها

بررسی انواع متفاوت لوستر ها

 

لوستر ها در چه ‌انواعی طراحی و تولید می‌شوند؟

 

لوستر های شاخه‌ای یا سنتی 

 

مورد اول از دسته ‌بندی انواع این محصولات، لوستر های سنتی می‌باشند. این محصولات در واقع پرطرف‌دارترین موارد می‌باشند که تقریباً در همه خانه‌ های ایرانی مشاهده می‌شوند. اگر به‌ دنبال یک گزینه خاص هستید، این مدل برای شما مناسب نیست. این محصولات حالتی کلاسیک دارند و برای دکور های سنتی مناسب‌تر هستند. اگر تصمیم خاصی برای خرید انواع گوناگون این محصولات ندارید، لوستر سنتی برای شما مناسب‌ می‌باشد.

 

لوستر مینی‌مال 

 

مورد دیگر از انواع مختلف لوستر ها، محصولات مینی‌مال می‌باشند. اگر به سبک مینی‌مال علاقه خاصی دارید استفاده از این محصولات برای شما مناسب‌تر می‌باشد‌. برای تولید این نوع لوسر ها از اشکال و قالب‌ های گوناگونی بهره گرفته می‌شود تا سبک مینی‌مال به ‌خوبی روی آن ‌ها پیاده شود. این محصولات معمولاً تزئینات اضافی ندارند و بسیار خلوت و خاص طراحی و تولید می‌شوند. پس اگر به ‌دنبال یک لوستر خاص هستید، این گزینه برای شما مناسب و کاربردی میباشد و می‌تواند با فضای مینی‌مال خانه شما هماهنگی خوبی را ایجاد کند.

 

انواع کاسه‌ای

 

لوستر های کاسه‌ای گزینه دیگری هستند که می‌توانند زیبایی را برای خانه شما به ارمغان بیاورند. همان‌ طور که از نام این محصولات پیداست، لامپ در داخل یک محفظه کاسه‌ای مانند قرار دارد که با میله و یا رشته‌ های گوناگون به سقف وصل شده‌ است. کاسه در این محصولات، وظیفه پخش نور را برعهده دارد. به ‌گفته متخصصین، این نوع محصولات برای اتاق‌ خواب ها و آشپزخانه ‌ها گزینه مناسب‌تری هستند. اما این‌موضوع به این معنی نیست که شما نمی‌توانید از این محصولات در پذیرایی استفاده کنید. اگر به ‌دنبال نور ملایم و پراکنده هستید این گزینه برای شما مناسب می‌باشد.

بررسی انواع متفاوت لوستر ها

انواع کاسه ای لوسر ها

انواع مدرن

 

لوستر های مدرن  دسته دیگری از این محصولات می‌باشند که طرف‌داران زیادی دارند. اگر به کافه‌ ها سر بزنید، مطمئنا در بسیاری از آن ‌ها این سبک را مشاهده خواهید کرد. این محصولات سبک و فرم خاصی ندارند و می‌توانند در هر نوعی وارد بازار شوند. اگر به‌ دنبال لوسر های خاص هستید، انواع مدرن برای شما عالی می‌باشند.

 

لوستر های آبشاری 

 

لوستر های آبشاری گزینه ‌های بسیار لوکس و فوق‌العاده‌ای هستند که در محیط ‌های مدرن، زیبایی زیادی را با خود به‌ همراه خواهند داشت. این محصولات از کریستال‌ های یکدست ساخته شده‌اند که می‌توانند به‌ عنوان یک ابزار دکوراتیو بسیار زیبا مورد استفاده قرار بگیرند. این لوسر ها ظاهر بسیار جذابی دارند و هم در خانه‌ های مدرن و هم در خانه ‌های سنتی گزینه‌ای بسیار کاربردی و مناسب می‌باشند.

 

محصولات حبابی 

 

انواع حبابی لوستر ها نیز گزینه محبوبی میباشند. این لوستر ها به ‌صورت آویز طراحی می‌شوند و می‌توانند برای دکوراسیون مدرن گزینه‌ای بسیار مناسب و عالی باشند. این محصولات می‌توانند به‌ صورت حباب ‌های تکی و یا رشته‌ای که حباب‌ ها به آن‌ متصل هستند، طراحی و تولید شوند. این شما هستید که باید با توجه به سلیقه خودتان به سراغ خرید گزینه مناسب بروید و نوع دلخواه خودتان را خریداری کنید.

 

 

انواع چسبیده به سقف 

 

یکی از انواع پرطرف‌دار و جدید لوستر ها، انواع چسبیده به سقف این محصولات می‌باشد. این محصول طوری طراحی شده‌ است که فاصله بسیار کمی با سقف دارد و در واقع شاخه ‌های آن ‌در جهت‌ های متنوع روی سقف پراکنده می‌شوند. این محصولات زیبایی خیره‌کننده‌ای دارند و با استفاده از روش ‌های متفاوتی می‌توانند نور را پراکنده کنند.‌ اگر ارتفاع خانه‌ی شما کم می‌باشد و شما نمی‌توانید از انواع آویزان این محصولات استفاده کنید، این گزینه‌ ها برای شما عالی می‌باشند. همچنین اگر به سبک مینی‌مال نیز علاقمند هستید انواع چسبیده به سقف این محصولات می‌توانند زیبایی شگفت ‌انگیزی را برای خانه شما به ‌همراه داشته باشند.

بررسی انواع متفاوت لوستر ها

انواع چسبیده به سقف لوسر ها

 

از کجا می‌توانم انواع این محصولات متنوع را خریداری کنم؟

 

حال که برای شما در رابطه با انواع این محصولات صحبت کردیم، بهتر است که یک فروشنده معتبر را در این زمینه به شما معرفی کنیم. فرقی نمی‌کند که شما به ‌دنبال کدام نوع از لوستر ها هستید، در سایت لوستر سنتر ، میتوانید انواع گوناگون و متفاوتی از محصولات را مشاهده کنید و گزینه مورد پسند خود را خریداری کنید. اگر به‌ دنبال محصولی باکیفیت و پرطرف‌دار هستید، این سایت برای شما گزینه ای بسیار عالی می‌باشد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *