دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

عادات روزانه زیبایی چشم که هر خانمی باید بداند

  • شقایق ایران دوست
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
  • ۰

در این مطلب قرار است شما را با عادات روزانه زیبایی چشم آشنا کنیم و تمامی آنچه که نیاز است را در مورد این عادت ها برایتان خواهیم گفت. برای دریافت اطلاعات بیش تر تاپایان این مطلب همراه ما باشید.

عادات روزانه زیبایی چشم به شما کمک می کند تا بتوانید چشم های زیبا و خوش حالتی داشته باشید. البته علاوه بر این ها موارد دیگری هم هستند که بر روی زیبایی چشم ها تاثیر می گذارند و همیشه هم شما نمی توانید با کار هایی که انجام می دهید منجر به زیبایی آن ها شوید.

عادات روزانه زیبایی چشم

عادات روزانه زیبایی چشم

ژنتیک، جاذبه، استرس های روزانه و هزاران مورد دیگر می تواند بر روی زیبایی چشم های شما تاثیراتی به همراه داشته باشد. چروک های اطراف چشم و پف چشم ها می تواند چهره شما را کمی پیر تر نشان دهد. یک سری از عادات روزانه هستند که شما با رعایت کردن آن ها می توانید از بروز انواع مشکلات در اطراف چشم های خود پیشگیری کرده و در نهایت زیبایی خود را با داشتن چشم هایی زیبا دوچندان نمایید. این عادت ها را در ادامه برایتان بررسی می کنیم.

پاک کردن چشم ها

قبل از این که بخوابید بهتر است آرایش خود را پاک کنید و باید این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. در واقع زمانی که شما سایه چشم ها و ریمل خود را پاک می کنید باشید حواستان باشد تا اطراف چشم هایتان را تمیز کنید و در غیر این صورت ممکن است این مواد آرایشی پوست اطراف چشم های شما را از بین برده و منجر به ایجاد انواع چین و چروک ها در اطراف چشم هایتان گردد. بهتر است آرایش خود را به آرامی پاک کنید و سعی کنید برای این کار کمی زمان اختصاص دهید. بهتر است برای این که آرایش چشم های خود را پاک کنید از یک پاک کننده روغنی استفاده نمایید. این کار باعث می شود تا راحت تر مواد را از روی صورت خود بردارید و دیگر نیازی به استفاده از آب و شوینده ها ندارید.

کرم دور چشم و بهبود تیرگی های آن

استفاده از کرم دور چشم

برای این که بتوانید پوست اطراف چشم خود را از انواع مشکلات پوستی مانند چین و چروک ها و سیاهی ها نجات دهید می توانید از کرم های دور چشم استفاده کنید. این کرم ها برای پوست اطراف چشم بسیار مفید بوده و یکی از مهم ترین مولفه های زیبایی به شمار می رود و اگر بتوانید با مشورت گرفتن از یک متخصص پوست بهترین کرم دور چشم را برای پوست خود انتخاب کنید و با استفاده از آن به چشم های خود زیبایی ببخشید. جالب است بدانید که پوست اطراف چشم ها از نازک ترین و حساس ترین پوست پوست های بدن می باشد و اگر نتوانید از آن ها خوب مراقبت کنید ممکن است دچار مشکلات فراوانی شوید که از این مشکلات می توان به ایجاد چین و چروک های شدید در اطراف پوست اشاره کرد. برای این که بتوانید سلامت پوست اطراف چشم های خود را از دست ندهید بهتر است از این کرم ها استفاده  کنید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

کرم دور چشم مناسب

استفاده از همه کرم ها برای پوست مفید نمی باشد و برخی از آن ها می تواند مشکلات بسیار شدیدی برای پوست ایجاد کند. در واقع شما باید با نظر یک متخصص در این زمینه مشورت کنید و برای این که مشکلات  پوستی اطراف چشم خود را از بین ببرید باید بتوانید از کرم های مناسب استفاده کنید و همه کرم ها نمی توانند مشکلات متفاوتی را از روی پوست شما از بین ببرند. در ادامه شما را با انواع کرم هایی که برای مشکلات متفاوت به کار می رود آشنا می کنیم.

درمان چین و چروک های پنجه کلاغی

برای درمان این مشکل نیاز است تا از کرم هایی استفاده کنید که دارای رتینول باشد. در واقع رتینول یکی از قوی ترین آنتی اکسیدان هایی می باشد که به شما توصیه می شود تا بتوانید این نوع چین و چروک ها را در کم ترین زمان ممکن از بین ببرید و زیبایی را دوباره به چشم های خود باز گردانید.  در واقع این نوع کرم ها می توانند باعث ریزش پوست شده و میزان آسیب پذیری را در افراد کاهش می دهند.

داشتن چشم های زیبا ببا یک سری از عادت های سالم

تیرگی دور چشم

برای این که تیرگی های دور چشم خود را از بین ببرید می توانید از کرم هایی استفاده کنید که دارای مواد روشن کننده مانند ویتامین C، شیرین بیان، کوچیک اسید و نیاسینامید می باشند. این مواد می توانند با قسمت های تیره شده در اطراف چشم ها مبارزه کرده و اکسیداسیون موجود در سطح پوست را افزایش می دهد تا این تیرگی ها به مرور از بین برود و شما دارای چشمانی جذاب و گیرا باشید. تقویت پوست در این میان نیز به شما کمک می کند تا پوست روشن تر و شفاف تری داشته باشید. از مهم ترین ترکیباتی که در کرم های دور چشم از آن ها استفاده می شود می توان به ویتامین K  و ARNIKA  اشاره کرد. این دو مورد می تواند باعث روشن تر شدن پوست شما گردد.

از بین بردن پف چشم ها

یکی از عادات روزانه زیبایی چشم این است که از کرم های دور چشم دارای کافئین برای درمان پف چشم ها استفاده کنید و البته که این تنها راه موجود نمی باشد و به تنهایی نمی تواند کارساز باشد و شما باید استفاده از غذا های شور و مواد الکلی را نیز ترک کنید تا به این روند بهبودی سرعت بخشید. در واقع کافئین با افزایش خونرسانی به بافت ها می تواند باعث کاهش پف زیر چشم ها شود و به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی عمل می کند و می تواند از پوست اطراف چشم در برابر اشعه های مضر خورشید مراقبت می کند.

درمان سیاهی های دور چشم برای بهبود زیبایی

استفاده درست از کرم های دور چشم

زمانی که شما یک کرم دور چشم برای خود پیدا می کنید نیمی از راه را طی کرده اید و برای این که بتوانید نیمی دیگر از راه را طی کنید نیاز است تا روش استفاده درست از آن ها را نیز بدانید در غیر این صورت تاثیر آن ها را بسیار کاهش خواهید داد. استفاده از این کرم ها تنها به اندازه یک نخود در روز مجاز می باشد و زمانی که شما در حال استفاده از آن هستید نباید چشم های خود را بکشید و یا فشار بسیاری به آن ها وارد نمایید. کرمی که مورد استفاده قرار می دهید را باید به آرامی از سمت داخلی چشم به سمت بیرونی بکشید و این کار را تا زمان جذب شدنش باید انجام دهید. اگر استفاده از این کرم ها را به قبل از آرایش کردن اختصاص داده اید باید صبر کنید تا زمانی که خوب جذب شوند و بعد مواد آرایشی را استفاده نمایید.

استفاده از دستگاه تنظیم کننده

از دیگر عادات روزانه زیبایی چشم ها می توان به استفاده از دستگاه تنظیم صورت استفاده نمایید. در واقع زمانی که شما از کرم های روشن کننده پوست استفاده می کنید می توانید از این دستگاه برای تسکین آن نیز استفاده نمایید. در واقع این دستگاه منجر به سفت و محکم شدن پوست شما می شود و می تواند ظاهر پوست را در ۵ دقیقه به صورت کلی تغییر دهد.

تاثیر ابرو ها بر زیبایی چشم ها

برداشتن درست ابرو ها

اگر ابرو های ضخیم دارید باید بدانید که چشم های شما گیرایی بالایی دارند و جالب است بدانید که این روند یک مورد زودگذر نمی باشد و داشتن این نوع ابرو ها نشانه جوانی و سلامتی می باشد. در واقع به دلایلی بسیار زیادی ممکن است مو های بدن شما از جمله ابرو هایتان کم پشت شده و در نهایت زیبایی شما نیز تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. برداشتن درست و زیبا ابرو ها نیاز به به یک آرایشگر متخصص در این زمینه دارد و بهتر است ابرو های خود را دست هر فردی نسپرید زیرا ممکن است اشتباه در کار آن ها منجر به  تغییر قیافه شما و مسن تر شدن چهره شما شود.

مخفی نکردن

یکی از راه هایی که بسیاری از خانم ها در پیش می گیرند این است که تمامی چین و چروک های خود را با استفاده از انواع کرم ها پنهان می کنند. این کار می تواند بر میزان آن ها بیفزاید و بعد از یک مدت دیگر شما نمی توانید آن ها را با هیچ نوع کرم و کانسیلری مخفی نمایید. بهتر است به جای این مخفی کاری ها سعی کنید از کرم های متناسبی برای درمان مشکلات اطراف چشم استفاده کنید و سعی کنید از عادات روزانه زیبایی چشم استفاده کنید تا بتوانید دوباره زیبایی چشم های خود را به خود بازگردانید. در بسیاری از کرم ها از اشعه های ضد اشعه فرابنفش استفاده می شود که می تواند از چشم های شما در برابر پیری پیشگیری کند.

داشتن تغذیه درست

برای این که بتوانید مشکلات چشمی خود را از بین ببرید و برای این که بتوانید از شر چین و چروک های اطراف چشم خود رها شوید و زیبایی و جوانی را دوباره به چشم های خود باز گردانید نیاز است تا از یک رژیم غذایی خوب در این زمینه کمک بگیرید. داشتن رژیم مناسب به شما کمک می کند تا بتوانید پوست جوان تر و شاداب تری داشته باشید. در واقع داشتن یک رژیم غذایی مناسب و دارای انواع مواد مغذی به شما کمک می کند تا بتوانید از تیره شدن پوست اطراف چشم های خود پیشگیری نموده و به پوست خود خاصیت ارتجاعی بدهید و از پیری زودرس پیشگیری نمایید.

تغذیه مناسب برای داشتن چشم های زیبا

برای این که بتوانید ظاهری بسیار خوب و جوان داشته باشید باید به پوست اطراف چشم های خود اهمیت بدهید و اگر نتوانید این کار را بکنید هر چقدر هم آرایش کنید نمی توانید صورت خود را جوان نشان دهید. در ادامه می توانید سایر مقالاتی که در زمینه آرایش چشم طبیعی و رنگ کردن مژه نوشته شده است را مشاهده کرده و اطلاعات خود را در زمینه آرایش و زیبایی افزایش دهید و از پوست خود بهتر از قبل مراقبت نمایید تا بتوانید از آسیب هایی که به صورت روزانه به آن وارد می شود پیشگیری نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *