دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

شهر باستانی پینگ یائو چین با جاذبه های تاریخی و تماشایی

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
  • ۰

کشور چین یکی از کشورهای با تمدن و وسیع در دنیا می باشد. این کشور ویژگی های تاریخی و فرهنگی زیادی دارد. در این بخش با یکی از شهرهای باستانی این کشور با نام پینگ یائو آشنا می شوید. این شهر دارای قلعه های باستانی، دیوارهای قدیمی و … می باشد.

شهر باستانی پینگ یائو از جمله شهرهای تاریخی چین بوده و متعلق به دوران سلطنت خاندان چینگ می باشد. در این شهر هنوز دیوارهای باستانی قرار دارند. این شهر تا پکن ۷۱۵ کیلومتر فاصله دارد. دیوار بزرگ این شهر با باروج های مرتفع اولین چیزی است که جلب توجه می کند.

پینگ یائو چین

شهر باستانی پینگ یائو را بشناسید

این شهر قدیمی دارای ۴ خیابان اصلی و ۸ خیابان فرعی است که در این ۸ خیابان حدود ۷۲ کوچه وجود دارد. مهم ترین خیابان این شهر «نان دا جیه» نام دارد که در مرکز این شهر واقع شده است و در اکثر ساعات روز شلوغ و پرتردد می باشد. در این خیابان بزرگ حدود ۱۰۰ مغازه تجاری وجود دارد که مشغول به کسب و کار می باشند. این شهر امروزه از مکان های دیدنی چین به شمار می آید.

زیبایی شهر پینگ یائو

خانه خانواده وانگ:

یکی از مهم ترین دیدنی هایی که در نزدیکی این شهر واقع شده است، این ساختمان تاریخی می باشد که از اهمیت زیادی برخوردار است. فاصله این خانه تا شهر پینگ یائو حدود ۶۰ کیلومتر می باشد که می توانید برای بازدید از آن از تاکسی های موجود در شهر استفاده کنید و از تماشا خانه خانواده وانگ لذت ببرید. این خانواده بزرگ حدود ۶ قرن را مشغول کشاورزی در منطقه بوده اند و یکی از خانواده های سرشناس در کشور چین می باشند.

شهر باستانی پینگ یائو

این خانواده با گذشت زمان و بهتر شدن وضع مالی خود توانسته اند، این خانه بزرگ که حدود ۴۵۰۰ متر مربع می باشد را بسازند. اگر قصد سفر به کشور چین را دارید، پیشنهاد می کنیم، حتما از این جاذبه تاریخی بازدید نمایید. برای تماشا از این ساختمان بزرگ کافی است، تا با پرداخت هزینه ای اندک در ورودی آن از تمامی نقاط آن بازدید کنید. این خانه تاریخی در شهر باستانی پینگ یائو یکی از مهم ترین جاذبه های دیدنی است که برای مردم آن به عنوان یک نماد بزرگ شناخته می شود.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

بنای تاریخی پینگ یائو

قلعه جانگبی:

یکی دیگر از مکان های دیدنی در این شهر قلعه جانگبی می باشد که در نزدیکی خانه وانگ واقع شده است و حدود ۳۰ متر با این خانه فاصله دارد. این قلعه دارای تونل های زیرزمینی زیادی است که در گذشته از آن ها برای فرار و پنهان شدن در جنگ های داخلی چین استفاده شده است. این قلعه دارای ویژگی های زیادی در گذشته بوده است که می توانید با بازدید از آن حیرت زده شوید.

شهر قدیمی پینگ یائو

تونل های این ساختمان در سه طبقه حفاری شده اند و یکی مهم ترین تونل های زیرزمینی در تاریخ چین شناخته می شوند. اگر قصد سفر و بازدید از دیدنی های شهر باستانی پینگ یائو را دارید، این قلعه می تواند بهترین گزینه در طول سفر باشد. قلعه جانگبی همه روزه به جز روزهای تعطیل برای بازدید عموم باز می باشد که می توانید به راحتی از آن بازدید کنید.

خیابان پینگ یائو

از دیگر شهرهای مهم دیدنی و مهم در چین می توان به شهر پکن اشاره نمود. این شهر ویژگی های زیادی به خود اختصاص داده و می توانید در لینک با دیدنی های پینگ یائو آشنا شوید. اقامتگاه های چیائو، قلعه ها و بسیاری از جاذبه های دیگر در این شهر باستانی قرار داردند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *