دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جدیدترین مدل های جاکفشی جدید، مدرن و ایستاده برای ورودی منزل

  • فرهاد هاشمی
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
  • ۰

احتمالا نقش جاکفشی را در دکوراسیون منزل کم رنگ می دانید؛ ولی نخستین المانی که در بدو ورود به منزل با آن روبرو می شوید، جاکفشی است. با مطالعه این نوشتار با نکات مهمی برای خرید جدیدترین مدل های جاکفشی آشنا خواهید شد.

یکی از لوازم ضروری برای دکوراسیون منزل جاکفشی می باشد؛ چرا که اولین المانی که در ورود به منزل با آن روبرو می شوید، جاکفشی خواهد بود. با این نوشتار همراه باشید تا با آگاهی بیشتری به انتخاب جدیدترین مدل های جاکفشی اقدام کنید.

جدیدترین مدل های جاکفشی برای ورودی منزل

ممکن است تصور کنید جاکفشی نقشی در دکوراسیون منزل نداشته و به آن اهمیت ندهید. در حالی که یکی از لوازم ضروری برای چیدمان منزل جاکفشی می باشد. بنا به گفته طراحان و معماران دکوراسیون داخلی نخستین فاکتور و المانی که در ورودی منزل مقابل دید شما قرار می گیرد جاکفشی خواهد بود.

بنابراین برای انتخاب دکوراسیون درب ورودی منزل که قطعا جاکفشی و جالباسی مهمترین عناصر این محل هستند، باید اندکی سلیقه و صبر و حوصله به خرج داد و با مطالعه نکاتی که در این نوشتار جهت خرید جدیدترین مدل های جاکفشی ارائه می شود ،انتخابی هوشمندانه و موفق داشته باشید.

مدل های جاکفشی جدید

جاکفشی و جالباسی ورودی منزل

امروزه با گسترش آپارتمان نشینی و کوچک شدن فضای منازل، چیدمان درست و اصولی وسایل اهمیت زیادی دارد. برای داشتن دکوراسیونی زیبا در منزل باید از کمدها شروع کرد و به سراغ تجهیزات مدرن رفت تا فضای خانه بهتر مدیریت گردد. از جمله این تجهیزات مورد نیاز، کمدهای دیواری مدرن، جاکفشی و جالباسی های جدید، کمد ریلی و … هستند.

به طور کلی جاکفشی و جالباسی ورودی منزل جزو کاربردی ترین وسایل در آپارتمان محسوب می شوند و از آنجا که معمولا در ورودی منزل قرار می گیرند از نخستین لوازمی هستند که توجه مهمان ها را به خود جلب می کنند. بنابراین باید در هنگام خرید جاکفشی و جالباسی باید به زیبایی، کاربرد و نمای آن توجه خاصی داشته باشید.

جاکفشی و جالباسی در مدل های متنوعی ارائه می شود که می توانید بسته به دکوراسیون خانه خود مدرن یا کلاسیک را برگزینید. خوشبختانه مجموعه آریامون در این زمینه تلاش کرده تا محصولاتی خاص و منحصر به فرد را ارائه دهد که باب هر سلیقه ای باشد. می توانید با مراجعه به سایت آریامون مدل های متنوعی از جاکفشی و جالباسی های جدید، مدرن و ایستاده برای ورودی منزل را مشاهده کنید که برای فضاهای مختلف و با سبک های زیبایی طراحی شده اند.

همچنین از ویژگی های برند آریامون  در زمینه جاکفشی می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • تولید کننده مستقیم می باشد.
  • جدیدترین جاکفشی های خاص و ژورنالی رو تولید می کند.
  • فراهم آوردن امکان تغییر ابعاد، رنگ و نوع جنس روکش چوب در ساخت جاکفشی ها.
  • دارای نمایشگاه جاکفشی برای بازدید حضوری شما عزیزان هستند.

انواع جاکفشی

انواع جاکفشی از نکات مهم در انتخاب مدل و طرح تولید کننده و ساخت جاکفشی محسوب می شود. مدل های متنوعی از جاکفشی برای نظم بخشیدن به کفش ها، بوت ها و اقلام نگهداری این محصول شامل تمیز کننده، واکس و کفی ها که در این کمد کفش پر استفاده جای می گیرند، وجود دارد که در ادامه با آن ها آشنا می شوید.

مدل های جاکفشی جدید

۱. جاکفشی آینه دار

همانگونه که از نام این مدل پیداست برای تولید آن از آینه های قدی و چوب لباسی استفاده شده و در حقیقت می تواند محصول چند منظوره ای باشد که در فضایی کوچک همه آنچه برای خروج از منزل نیاز دارید را در اختیار شما می گذارد. این محصول می تواند با جالباسی یا رخت آویز، جاکلیدی، آینه بزرگ یا قدی همراه باشد که علاوه بر کاربرد جهت آراستن از نظر معماری داخلی سبب بزرگتر دیده شدن منزل نیز خواهد شد.

۲. جاکفشی ایستاده

این مدل جاکفشی فضای بزرگتری را ارائه می دهد که معمولا امکانات بیشتری را هم در اختیار می گذارد. از جمله این امکانات صندلی نشیمن برای پوشیدن کفش ها، کمد وسایل نگهداری کفش ها، آویز لباس، محفظه نگهدارنده کفش ها و در برخی مدل ها حتی آینه می باشند.

جاکفشی ایستاده بسیار جادار بوده از این رو تقاضا برای آن نیز زیاد است. امروزه با کوچکتر شدن فضای زندگی و آپارتمان نشینی، باید به طور بهینه ای از فضا استفاده کرد بنابراین مدل جاکفشی ایستاده خیلی مناسب خواهد بود.

۳. جاکفشی جدید و مدرن

معمولا جاکفشی های جدید و مدرن برای فضاهای کوچک و با سبک های متنوع طراحی و تولید می شوند. حضور این وسیله در آپارتمان های امروزی بسیار کاربردی و ضروری می باشد. چرا که جزو نخستین مولفه هایی است که در ورودی منزل با آن روبرو می شوید. بنابراین در هنگام خرید جاکفشی جدید باید به کاربرد و نمای آن دقت ویژه ای مبذول نمایید.

استفاده از جاکفشی جدید به منزل نظم می بخشد و از آنجا که در انواع و مدل های مختلفی تولید می شود می توانید با توجه به فضایی که در اختیار دارید به خرید آن اقدام کنید. البته این تنوع مدل های جاکفشی جدید انتخاب های گوناگونی را به همراه داشته و هر سلیقه ای محصول مدنظر خود را به راحتی پیدا می کند.

در طراحی این مدل جاکفشی ها از معماری مدرن کمک گرفته شده که سبب پرطرفدار و پرفروش شدن آن نیز شده است. این مدل با طرح های مفهومی و مینمالیستی ارائه می شود که به علت وجود جزئیات به طور معمول از جنس روکش چوب یا تمام چوب به شکل سفارشی تولید می شوند و برای دکوراسیون های فانتزی و جدید مناسب هستند.

این محصولات جدید با قیمت مناسب از سوی آریامون به عنوان مدرن ترین و جدیدترین تولید کننده دکوراسیون کشور تولید و ارائه می شوند. که با مراجعه به فروشگاه آریامون می توانید از آن ها بازدید نمایید. ضمنا مدل های داشبوردی و دارای درب کشویی یا چند کشو امروزه بسیار تقاضا می شود.

۴. جاکفشی دیواری

جاکفشی یا جالباسی دیواری برای خانه های آپارتمانی با فضای کوچک یا نیازمند جاکفشی جادار برای تعداد کفش های زیاد کاربرد بیشتری دارد و برای ورودی درب منزل با توجه به اشغال فضای کمی مناسب تر می باشد. با توجه به ارتفاع زیاد و داشتن طبقات فراوان تعداد کفش بیشتری را می توانید در آن جای دهید. این نمونه محصول روی دیوار نصب شده و باعث استفاده بهینه از فضای خانه می گردند. این جاکفشی ها آینه دار می باشند و به شکل چند تکه ای نصب می گردند.

۵. جاکفشی سه تکه و چند تکه

یک چالش اساسی که در بیشتر منازل دیده می شود تعداد زیاد کفش و انواع آن هاست که سبب شلوغی می گردد. می توان برای جداسازی و چیدمان بهتر از این مدل جاکفشی استفاده کرد.

نکات ضروری برای خرید جاکفشی و جالباسی جدید

در خرید جاکفشی و جالباسی جدید نیز مشابه همه وسایل دیگر ، توجه به بعضی نکات ضرورت دارد و کمک می کند محصول مناسب و باب سلیقه خود را خریداری نمایید. به طور مثال اگر پیش از خرید به فضایی که قرار است جاکفشی و جالباسی در آنجا جای بگیرند دقت نکنید مسلما با مشکل بزرگی مواجه می شوید؛ بنابراین با توجه به نکاتی که در ذیل ارائه می شود می توانید از بروز این مشکلات جلوگیری کنید.

  • ابعاد جاکفشی

اصلی ترین نکته هنگام خرید هر لوازمی ، اندازه گیری فضای قرارگیری آن است. از این رو پیش از خرید جاکفشی و جالباسی اول جای آن را مشخص کنید تا محصولی مناسب این فضا خریداری نمایید. خوشبختانه در مجموعه آریامون تنوع مدل های جاکفشی و جالباسی بسیار زیاد بوده و می توانید به راحتی محصول مناسب و مدنظر خود را با اندکی جستجو بیابید.

پس برای انتخاب بهترین طرح جاکفشی باید محل قرار گیری آن تعیین شود. عرض و عمق جاکفشی به گونه ای باشد که مانعی برای رفت و آمده نبوده و ابعاد آن به اندازه ای باشد که به راحتی در راهرو یا راه پله قرار بگیرد. به این ترتیب بعد از تعیین مکان قرارگیری جاکفشی، آن را اندازه گیری نمایید. دقت کنید محصولی که تهیه می کنید همه دیوار پشت سرش را اشغال نکند. اندازه بهینه اختصاص یک سوم فضا می باشد. عمق جاکفشی و جالباسی موجود در بازار به طور معمول ۳۳ سانتی متر می باشد.

  • تعداد کفش و لباس ها

نکته بعدی که باید به آن دقت کنید تعداد کفش و لباس های خانواده می باشد. جاکفشی و جالباسی که خریداری می کنید باید برای جادادن همه کفش ها فضای کافی داشته باشد. معمولا بین هر دو جفت کفش نیز باید ۵ سانتی متر فضا لحاظ شود. ولی اگر تعداد کفش ها زیاد بود از مدل های عمودی استفاده کنید که می توان محصول را پشت در اتاق خواب یا درون کمد آویزان نمود و همه کفش های اضافی درون آن جای می گیرد.

  • هارمونی

جهت انتخاب رنگ و جنس مورد استفاده باید به نزدیکترین چیدمان اطراف جاکفشی دقت نمایید تا با دیگر وسایل موجود در دکوراسیون منزل هارمونی مناسب داشته و به اصطلاح ست شود. این نکته هنگامی حالت جبری به خود می گیرد که مکان جای گیری نهایی آن درون منزل و نزدیک درب ورودی باشد. به طور مثال انواع جاکفشی مدرن را برای خانه های مدرن در نظر گرفته و برای دکوراسیون عروس یا سفید رنگ از جاکفشی سفید استفاده نمایید. رنگ قهوه ای جزو انتخاب های قدیمی و همیشگی می باشد.

  • جنس محصول

به طور معمول برای صرفه جویی در هزینه های چیدمان، جهت ساخت جاکفشی از متریال نئوپان، لترون یا در کیفیت های بالاتر از ام دی اف ملامینه استفاده می گردد. بنابراین برای خرید جاکفشی جدید و ارزان باید به سراغ این جنس بروید. با این حال در صورتی که زیبایی و کیفیت را به قیمت پایین ترجیح می دهید سراغ انواع مختلف جاکفشی چوبی بروید. در مدل های چوبی روکش طبیعی انواع چوب شامل چوب طبیعی بلوط و چوب طبیعی گردو استفاده می شود که ظاهر شیک و جذابی را به همراه دارد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *