دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آموزش تکنیک استروبینگ چهره و آشنایی با اصول آن

  • شقایق ایران دوست
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱
  • ۰

تکنیک استروبینگ چهره در آرایش به شما کمک می کند تا بتوانید چهره خود را سریع و بدون وقت اضافی آرایش کرده و در کم ترین زمان ممکن می توانید روز خود را آغاز کنید.

آرایش صورت یکی از سخت ترین کار هایی می باشد که هر فردی می تواند آن را انجام دهد. در واقع برای این که بتوانید با آرایش صورت خود را تغییر دهید تکنیک های بسیار زیادی وجود دارد که قصد داریم تکنیک استروبینگ چهره را برایتان بررسی کنیم تا بتوانید به راحتی این کار را انجام دهید.

تکنیک استروبینگ چهره

تکنیک استروبینگ چهره و همه چیز در رابطه با آن

این تکنیک یک هایلایت بسیار خوب می باشد و شما می توانید از این تکنیک بسیار ملایم تر از کانتورینگ می باشد و شما می توانید به راحتی از این روش در خانه استفاده کنید. در واقع استفاده از این تکنیک باعث می شود تا نقاط برجسته صورت شما مانند پیشانی، بالای گونه ها  و وسط لب پایینی بهتر دیده شود و تغییر بسیار زیادی در آرایشتان رخ خواهد داد. این روش بسیار ساده تر از کانتورینگ می باشد و شما می توانید سریع تر آرایش کنید و اگر وقت کافی ندارید بهتر است این روش را یاد داشته باشید تا بتوانید چهره خود را به صورت طبیعی آرایش کنید. در صورتی که در کانتورینگ از یک هایلایت تیره تر استفاده می شود و قسمت هایی از پوست را برجسته تر می کنید تا بیش تر دیده شود. از مهم ترین مزیت هایی که این روش با خود به همراه دارد این است که آرایش شما بسیار طبیعی به نظر می رسد و سریع تر می توانید به کار ها خود برسید.

نحوه انجام این تکنیک

برای این که این تکنیک ساده را روی صورت خود پیاده کنید باید یک سری مراحلی را طی کنید که در ادامه همه آن ها را برای شما عزیزان بررسی می کنیم.

تکنیک استروبینگ چهره

زیر سازی

همانطور که می دانید زیر سازی در آرایش از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد و اگر نتوانید این کار را به درستی انجام دهید قطعا آرایش شما دوامی ندارد و بعد از چند ساعت دیگر زیبایی چند ساعت قبل را نخواهید داشت. برای این که پوست خود را زیر سازی کنید نیاز است تا یک سری اقداماتی را انجام  دهید. ماساژ دادن پوست با استفاده از یک مرطوب کننده برای قرار گیری مواد آرایشی به روی پوست اولین کاری می باشد که حتی افرادی که دارای پوست های چرب هستند نیز باید آن را انجام دهند. افرادی که دارای پوست های چرب دارند می توانند از کرم های مرطوب کننده بدون چربی استفاده کنند.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

هایلایتر

کمک گرفتن از هایلایتر بعد از مرطوب کننده می باشد و شما می توانید بر روی منطقه هایی از پوست که نور بیش تر به آن ها برخورد دارد از هایلایتر استفاده کنید. هایلایتر به این بخش از صورت شما این امکان را می دهد که در صورت وجود نور روشن تر و درخشان تر دیده شود. اگر فکر می کنید که استفاده از هایلایتر باعث می شود که ما درخشان به نظر برسید و پوست شما چرب تر دیده شود می توانید تنها هایلایت پیشانی را حذف کنید.

زیر سازی آرایش

محو کردن

در تکنیک استروبینگ چهره باید از محو کردن نیز استفاده کنید و سعی کنید مرز های هایلایت هایی که کشیده اید را از روی پوست خود از بین ببرید. این مرحله بسیار مهم می باشد و می تواند فرق بین آرایش طبیعی و مصنوعی باشد بنابراین بهتر است این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. یادتان باشد که در حین محو کردن آرایش خود نباید فشار بسیار زیادی به صورت خود وارد کنید و اگر فشار اضافی به صورت وارد شود می تواند منجر به پاک شدن آرایش شما شود. برای محو کردن هایلایت ها کافی است تنها براش را به آرامی بر روی پوست خود بکشید.

استفاده از رژگونه

آخرین مرحله از این نوع آریاش استفاده از یک رژگونه می باشد. در واقع در این نوع آرایش بهتر است از رژگونه های مات استفاده کنید زیرا رژگونه های براق می تواند این آرایش را بیش تر به چشم بیاورد و آرایش شما زننده تر خواهد شد.

استروبینگ چه نوع آرایشی می باشد؟

این نوع آرایش جایگزین آرایش های بسیار قدیمی شده است و شما می توانید بدون استفاده از هیچ ماده تیره رنگی آرایش خود را تکمیل کرده و یک آرایش لایت زیبا در روز داشته باشید. در ادامه شما می توانید با کلیک بر روی لینک های داده شده مطالبی را در رابطه با آرایش صورت مانند آرایش چشم قهوه ای و آموزش فیکس کردن آرایش را مشاهده کنید و اطلاعات خود را در این زمینه ها افزایش دهید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *