دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

پارک جنگلی سراوان با مناظر دیدنی و تفریحی شگفت انگیز

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۴ فروردین ۱۴۰۱
  • ۰

پارک جنگلی سراوان یکی از پارک های دیدنی و پر جاذبه در استان گیلان می باشد. این پارک تنوع گیاهی بالایی دارد. اهمیت این پارک به دلیل وجود درختان کهن، دریاچه، قایق و تفریحات پینت بالا می باشد. شما در این بخش با جاذبه های این پارک بیشتر آشنا می شوید.

پارک جنگلی سراوان یکی از جاذبه های مهیج و دیدنی در استان گیلان می باشد. این پارک بسیار قدیمی و وسیع است. امروزه گردشگران زیادی از نقاط مختلفی برای بازدید از این نواحی سفر می کنند. پوشش های درختی و جنگلی در این نواحی اهمیت زیادی دارند. گونه های گیاهی مختلفی که در این نواحی می توانید مشاهده کنید، بسیار مهم هستند. شما در این نواحی تفریحات زیادی خواهید داشت.

پارک جنگلی سراوان

زیبایی های پارک جنگلی سراوان

یکی از مهم ترین و قدیمی ترین منطق جنگلی در استان گیلان این پارک جنگلی می باشد که از اهمیت ویژه ای برخوردار است و سالانه مسافران زیادی به آن سفر می کنند، تا از دیدن این جنگل لذت ببرند. اگر قصد سفر به شهر رشت را دارید، این جنگل بی نظیر یکی از بهترین گزینه ها در طول سفر است که می تواند یک روز تفریحی عالی را برای هر مسافری بسازد. وسعت این پارک حدود ۱۴۸۷ هکتار می باشد که از تنوع گونه های گیاهی مختلف برخوردار است.

دریاچه جنگلی سراوان

بازدید از پارک سراوان:

بازدید از این پارک برای مسافران رایگان است و با پرداخت ورودی پارکینگ می توانند، در تمامی طول روز و یا شب به آن سفر کنند. بهترین زمان سفر به این پارک زیبا اواسط بهار الی اواخر تابستان می باشد، که از چشم انداز فوق العاده ای برخوردار است. اگر قصد بازدید از این جاذبه طبیعی زیبا را دارید باید به اتوبان کرج-قزوین سفر کنید و بعد از آن به ورودی اتوبان قزوین رشت بروید.

طبیعت پارک سراوان

این جاذبه دارای آلاچیق هایی برای اسکان مسافران است که اگر در خلوتی این پارک به آنجا بروید، شاید بتوانید در آن ها اسکان داشته باشید. همچنین در این پارک جنگلی انواع تفریحات از جمله پینت بال، موتور چهارچرخ، قایق سواری و … وجود دارد که می تواند شما را سرگرم خود نماید. این پارک دارای یک سرسبزی بسیار بی نظیر می باشد که می تواند هر مسافری را مجذوب خود نماید. همچنین در این پارک جنگلی مساجد برای استراحت و عبادت نیز وجود دارد.

  •  آرون گروپس

پارک دیدنی سراوان

تفریح در پارک سراوان:

پارک جنگلی سراوان از پارک های مهم و بی نظیر دنیا هستند. از مهم ترین جاذبه های تفریحی در این منطقه جنگلی می توان به قایق سواری و … اشاره کرد. همانطور که می دانید دریاچه سراوان نیز در میان جاذبه های استان گیلان اهمیت بالایی دارد. ورزش های پینت بال، موتورسواری، پیاده روی و … از مهم ترین تفریحاتی هستند که شما در این نواحی از آن لذت می برید. ثبت تصاویر هنری زیبا از طبیعت نیز می تواند تجربه خاص دیگر برای شما گردشگران باشد.

جنگل های سراوان

آبگیر کوچکی که در ابتدای ورودی این پارک قرار دارد، یکی از جذابیت های این پارک برای گردشگران می باشد. قایق قو نیز که در میانه این پارک و در دریاچه واقع شده است، برای گردشگران جذابیت زیادی دارد. این پارک از زیباترین مکان های دیدنی استان گیلان بوده و هر ساله علاقمندان زیادی را از نقاط مختلف دنیا به خود جذب می کند. شما علاقمندان در لینک می توانید با جاذبه های بیشتری از این استان آشنا شوید. در سفر به این نواحی باید لباس های مناسب و کفش های مناسب داشته باشید، تا به خوبی پیاده روی کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *