دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

چاپ تصویر دلخواه روی تیشرت و لیوان بهترین هدیه قیمت مناسب این روزها

  • فرهاد هاشمی
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب قصد داریم شما را با چاپ تیشرت در مدل هلی مختلف،چاپ روی ماگ حرارتی وچاپ تیشرت عکسچاپ در طرح دلخواه آشنا کنیم.قبل از خرید کادو در بازار پیشنهاد می شود از جدیدترین کادوهای سورپرایز کننده با قیمت مناسب دیدن نمایید.

چاپ تیشرت

چاپ روی تیشرت بهترین هدیه

تیشرت ها یکی از مواردی هستند که در همه رده های سنی طرفداران بیشماری را به خود جلب کرده اند. یکی از دلایل بسیار موثری که تیشرت را در بین همه رده های سنی محبوب کرد قابلیت چاپ عکس می باشد.این قابلیت این امکان را میدهد که هر فرد تصویر دلخواه خود را بر روی تیشرت چاپ کند و علاقه خود را به یک موضوع نشان دهد. چاپ روی تیشرت عکسچاپ کاملا سفارشی انجام می شود و منظور از سفارشی این است که کار انتخاب عکس به عهده مشتری است.

چاپ روی تیشرت اسپان سفید

چاپ روی تیشرت بهترین هدیه

تیشرت اسپان سفید یکی از مدل های بسیار خوب تیشرت است که امروزه استفاده های رسمی، روزمره، ورزشی دارد. این مدل تیشرت از جنس پنبه و پلی استر تولید می شود و برای چاپ رنگ پذیری و کیفیت بسیار خوبی دارد. موردی که باعث شده است این مدل تیشرت محبوبیت خوبی کسب کند تنوع طرح بالا و جنس و رنگ پذیری  می باشد و این امکان وجود دارد که بر روی ای مدل تیشرت طرح دلخواه مشتریان چاپ  شود .

برای چاپ تیشرت عکسچاپ نیز می توانید به صورت اینترنتی به سایت عکسچاپ مراجعه نمایید. یکی از قسمت هایی که در مورد پسند بودن آن بسیار تاثیرگذار است یقه می باشد. یقه تیشرت می تواند به حالت های: گرد،بیضی،هفتی،یقه دار باشد. انتخاب هر کدام از این مدل ها بیشتر بستگی به سلیقه شما دارد اما معمولا برای مکان های رسمی از تیشرت یقه دار و برای ورزش از تیشرت های با یقه هفتی استفاده می کنند.

چاپ تبلیغاتی روی لیوان حرارتی

چاپ روی لیوان بهترین هدیه

چاپ روی ماگ حرارتی امروزه محبوبیت بسیار بالایی پیدا کرده است و ازجمله از این محصول جذاب برای سورپرایز کردن عزیزان و حتی به عنوان هدیه تبلیغاتی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. چاپ لوگو و برند تجاری بر روی  بدنه ماگ حرارتی یکی از بهترین شیوه های تبلیغات است و به سبب ماندگاری بالای طرح چاپ شده در هر جا که مورد استفاده قرار گیرد معرف یک کسب و کار نیز می باشد. . نکته قابل توجه اینکه چاپ ماگ فقط محدود به جنس سرامیک نیست بلکه می توان از ماگ با جنس استیل نیز برای چاپ طرح مورد نظر استفاده کرد.

نگهداری از ماگ حرارتی

ساختار بسیار خوب جنس سرامیک و کیفیت بسیار خوب چاپ سابلیمیشن باعث شده که ماندگاری طرح چاپ شده بسیار بالا باشد ولی برای افزایش این ماندگاری لازم است که ازاین لیوان نگهداری اصولی شود . در بعضی از مواقع افراد با اجسام زبر مانند سیم ظرفشویی اقدام به شستشو لیوان می کنند و این باعث می شود که به ساختار طرح چاپ شده آسیب وارد شود و توصیه ما برای شستشو این است که این کاررا بدون  استفاده از محلول های شوینده قوی و اجسام زبر انجام دهید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *