دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل بالیاژ نسکافه ای و فرمول ترکیب آن

  • محدثه خاکشور
  • ۳ فروردین ۱۴۰۱
  • ۰

نسکافه ای یکی از رنگ های محبوب و پرکاربرد به حساب می آید؛ که تنوع بالایی دارند. اگر خواهان انجام این رنگ مو هستید؛ بهتر است با فرمول های آن نیز آشنا باشید. در این مطلب با مدل بالیاژ نسکافه ای و فرمول های آن آشنا خواهیم نمود.

بالیاژ مو روش و یکی از سبک های رنگ مو می باشد کهبا استفاده از دست به صورت آزاد و بدون استفاده از فویل انجام می شود. به این صورت که رنگ را بر روی قسمتی از موها بزنید و با شیبی آرام از تیره به روشن، به طرف ته مو می رود. انجام این شیوه به این صورت است که با رفت و بازگشت فرچه رنگ مو جهت به وجود آوردن هایلایت بر روی موصورت می گیرد. با استفاده از این تکنیک رنگ کردن می توانید موهای خود را پرپشت نموده و دارای بعد نمایید. در این مطلب شما را با چند نمونه زیبا و کاربردی از مدل بالیاژ نسکافه ای و فرمول ترکیب آن آشنا خواهیم نمود.

آشنایی با مدل بالیاژ نسکافه ای

مدل بالیاژ نسکافه ای شیک و شیک پسند

رنگ موی نسکافه ای یکی از رنگ موهای پرطرفدار و پرکاربرد در میان زنان اعم از هر سنی می باشد. همانطور که در رابطه با تکنیک بالیاژ گفتیم که به موها بعد می بخشد، رنگ نسکافه ای نیز به علت داشتن تناژ چند بعدی که می تواند این ویژگی خود را به موها انتقال داده و در نتیجه چشم ها را درشت تر و پوست را شفاف تر نماید. اگر شخصیت های مطرحی همچون جنیفر لوپز، جی جی حدید و غیره را دنبال کنید، نمونه های زیبایی از موی نسکافه ای با تناژهای گوناگون را خواهید دید. در ادامه با فرمول هایی شیک و کاربردی از مدل بالیاژ نسکافه ای آشنا خواهید شد.

نمونه هایی زیبا از بالیاژ نسکافه ای

بالیاژ نسکافه ای به خاطر گرم بودن طبعش برای پوستهای بی رنگ انتخاب خوبی بوده و جذابیت و زیبایی خاصی را به صورت شما می بخشد. اغلب رنگ نسکافه ای را برای موهای خود می پسندند، اما به دلیل اینکه پس از مدتی ریشه مو رشد نموده و موجب به ریختن ظاهر آنها می شودع از آن دست می کشند(البته این موضوع برای بسیاری از رنگ ها صدق می کند که با روش بالیاژ حل شدنی است)، بالیاژ رنگ نسکافه ای برای این عزیزاان مناسب می باشد چرا که بالیاز روش رنگ مویی می باشد که هیچ احتیاجی به نگهداری و تجدید و ترمیم ندارد.

مدل بالیاژ نسکافه ای و آشنایی با فرمول ترکیب آن

مواد لازم جهت بالیاز مو نسکافه ای

  1. رنگ موی Blonder Frelights  از برند wella Professionals
  2. رنگ موی داائم EQ از برند Redken
  3. باند بیلدر از OLAPLEX

فرمول های ترکیب رنگ ها

فرمول اول:

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز
  • رنگ نیمه دائم شماره۷NB  و شماره ۷G
  • واریاسیون EQ
  • اولاپلکس شماره ۱

فرمول دوم:

  • Blonder Freelights
  • اکسیدان شماره ۲
  • اولاپلکس شماره ۱

فرمول سوم:

  • رنگ موی نیمه دائم شماره ی ۹P  و ۹NW
  • واریاسیون EQ
  • اولاپلکس شماره ۱

مراحل بالیاژ مو

ابتدا با استفاده از فرمول ترکیبی اول، موها را لولایت نمایید.

سپس با استفاده از فرمول ترکیبی دوم روی سطح مو را رنگ نمایید.

در آخر هم با استفاده از فرمول ترکیبی سوم براقیت و درخشش لازم را به موها ببخشید.

 

مدل هایی شیک و جذاب از بالیاژ نسکافه ای

زیبا و جذاب سازی چهره با بالیاژ نسکافه ای

آشنایی با نمونه های شیک بالیاژ نسکافه ای

مدلهایی لاکچری از بالیاژ نسکافه ای

آشنایی با مدل بالیاژ مو زیبای نسکافه ای

در این مطلب شما همراهان عزیز آرگایی را با فرمول هایی کاربردی و زیبا از مدل بالیاژ نسکافه ای آشنا ساختیم که امیدواریم مورد توجه تان قرار گرفته باشد. با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال, خانم های خوش سلیقه علاقه ی زیادی به ایجاد تغییرات در چهره و موی خود هستند. بالیاژ ایده ی فوق العاده ای محسوب می شود. همچنین برای آشنایی بیشتر با معرفی رنگ مو کره ای و فرمول ترکیب آن، فرمول های ترکیب رنگ موی ماهگونی، معرفی رنگ موی فندقی و فرمول های ترکیب آن می توانید بر روی لینک کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *