دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

۴۰ مدل پریز مخفی جدید مناسب منزل و محیط کار

  • عاطفه میرزایی
  • ۴ تیر ۱۴۰۱
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، گلچینی جذاب و جدید از انواع مدل پریز مخفی با طرح های متنوع و خاص برای شما دوستان عزیز تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

این روزها با توجه به اینکه بیشتر لوازم مهم و موردنیاز در محیط کار یا زندگی، لوازم برقی هستند وجود ابزار و امکانات لازم برای بکار بردن از این وسایل بسیار مهم و ضروری می باشد. یکی از امکانات لازم برای هر محیطی، پریز برق می باشد و به دلیل طرح های متفاوت محصولات برقی، وجود پریز های زیاد برای هر یک از این وسایل لازم است. پریز مخفی یکی ار ایده های فوق العاده زیبا ای است که علاوه بر دسترسی راحت و سریع به پریز برق، طراحی زیبا و مناسبی هم دارد. این نوع پریزهای برق که با نام پریز توکار نیز شناخته می شوند، قابلیت نصب درون کانتر آشپزخانه، میز کار یا هر نوع فضای مورد نظر دیگر را خواهد داشت. اکنون در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، مجموعه ای زیبا از انواع مدل پریز مخفی جدید را ارائه نموده ایم.

انواع خاص مدل پریز مخفی

مجموعه جدید از انواع مدل پریز مخفی

دنیای امروزی تغییر سبک زندگی باعث شده تا انرژی برق به یکی از نیاز های ضروری انسان تبدیل می شود. بخش زیادی از روند زندگی همه ما به برق وابسته است و تصویر زندگی کردن بدون برق کاملا محال است. به همین خاطر نیاز برق سبب شده تا کارشناسان و طراحان صنعتی، به فکر ایجاد تولید محصولاتی بیافتند که علاوه بر ایجاد دسترسی سریع به برق سطح ایمنی را هم در نظر داشته باشند و خطر احتمالی این انرژی را به حداقل برسانند.

پریز های مخفی همان محصول بی نظیری می باشد که با داشتن ویژگی ها و قابلیت های بی نظیرش از همان ابتدا به بازار مورد استقبال خوبی قرار گرفت.

پریز مخفی با طرح گرد

انواع پریز توکار جدید

مدل پریز مخفی جدید و خاص

  •  آرون گروپس

بهرین پریز توکار زیبا و خاص

این مدل پریز ها برای هر مکان و با فضایی که نیاز به روشن کردن چندین وسیله برقی وجود دارد، می توان استفاده کرد و کاملا به نیاز شما بستگی دارد که در چه مکان هایی استفاده کنید. ولی بدانید که از این وسیله در آشپزخانه و به دلیل وجود لوازم برقی بسیار و دسترسی به خروجی های لازم کارایی زیادی دارد. مثلا در دکوراسیون امروزی یک کانتر آشپزخانه قرار دارد و دسترسی به دیوار برای استفاده از پریز برق ممکن نیست، می توان با یک پریز مخفی از این قسمت آشپزخانه هم  برای روشن نمودن لوازم برقی استفاده کرد.

اداره جات هم با داشتن انواع سیستم و تجهیزات برقی یکی دیگر از مکان های است که نیاز به پریز توکار داشته و بکار بردن این این پریز به نظم و جمع شدن سیم های برق کمک زیادی می کند. همچنین از دیگر مکان ها برای پریز توکار می توان به باشگاه های ورزشی، ورزشگاه ها، فروشگاه ها و هر محیطی با لوازم برقی زیاد، از پریز توکار استفاده کرد.

طراحی این نوع وسیله بسیار متناسب با نیاز های زندگی امروزی و استفاده لوازم مختلف برقی و الکتریکی است. به عنوان مثال برخی از مدل های پریز مخفی دارای خروجی های مختلفی از جمله پورت usb هستند که می تواند برای شارژ گوشی موبایل و دیگر وسایلی که دارای این خروجی هستند، کمک کند.

پریزهای توکار جدید و جذاب

مدل پریز مخفی زیبا و باحال

انواع مدل پریز مخفی زیبا

مدل پریز مخفی در آشپزخانه

پریز مخفی جدید

نمونه پریز های جالب و خاص توکار

نمونه پریز های جدید و جذاب مخفی

انواع زیبا پریز مخفی

نمونه پریز های جذاب و باحال پریز مخفی

انواع مختلف پریز مخفی

تنوع و زیبایی پریزهای مخفی

توجه داشته باشید که این پریزها دارای تنوع رنگ و اندازه می باشند و به همین خاطر می توانید در زمان انتخاب این وسیله به هماهنگی رنگ آن با کابینت و فضای دکوراسیون بسیار حساسیت به خرج دهید.

جنس پریز های توکار، معمولا از آلومینیوم هست که مقاومت بالایی در برابر رطوبت و زنگ زدگی از خود نشان می دهد البته برخی دیگر از این پریزها پلاستیکی هستند که احتمال خطر جرقه و حوادث برقی را کمتر می کند و مانند یک عایق عمل می کنند.

نوع خارج شدن این پریزها از سطح مورد نظر چندین طرح دارد، مثلا برخی از مدل ها، با فشار دادن آنها، از داخل سطح خارج شده و برخی دیگر به صورت دستی به بیرون، کشیده می شوند.

گالری پریز های جذاب مخفی

مدل پریز مخفی زیبا و جالب

نمونه های متنوع و باحال پریز مخفی

ویژگی های پریز مخفی

نمونه های شیک و باحال پریز مخفی

مدل های جذاب و خاص پریز مخفی

مدل پریز مخفی جالب

مدل های دیدنی و خاص پریز توکار

نمونه های دیدنی پریز مخفی

سری جدید مدل پریز مخفی

نمونه پریز های دیدنی و باحال مخفی

انواع طرح های پریز مخفی

انواع متنوع مدل پریز مخفی

مدل پریز مخفی باحال و جذاب

انواع مختلف مدل پریز مخفی

انواع باحال پریز مخفی جذاب

نمونه پریز باحال و جذاب توکار

انواع دیدنی مدل پریز مخفی

نمونه های جذاب و دیدنی پریز توکار

نمونه های جدید پریز مخفی

نمونه پریز توکار در اتاق خواب

انواع خاص مدل پریز مخفی جدید

نمونه های دیدنی و باحال پریز مخفی

پریز های توکار جدید

انواع جدید مدل پریز مخفی

در این مطلب از دنیای مد مجله آرگا، گلچینی خاص و شیک از مدل پریزهای مخفی با طرح های متنوع را مشاهده نمودید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما عزیزان همخوانی داشته باشد و همچنین از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاسگزاریم. برای تماشای انواع میز ناهار خوری مخفی و مدل نور مخفی سقف می توانید به سراغ این لینک ها بروید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *