دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل شومیز آستین پفی با طرح های شیک و مجلسی

  • ندا خوشرو
  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب توجه شما عزیزان را به انواع مدل شومیز آستین پفی با طرح و رنگ های متنوع جلب خواهیم کرد که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید شومیزی با تن پوش مناسب را برای پوشیدن انتخاب کنید.

مدل شومیز آستین پفی از انواع طرح های خاص و زیبا می باشد و اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که تمایل دارید در پوشش تان از لباس ها با آستین خاص استفاده نمایید این طرح شومیز می تواند برایتان انتخابی مناسب باشد.

مدل شومیز آستین پفی با طرح و رنگ زیبا

آستین های پف دار مدتی بود که به فراموشی سپرده شده بودند ولی در سال های اخیر پوشیدن لباس ها با آستین پف دار در بین خانم ها رواج پیدا کرده است و اغلب خانم ها تمایل دارند برای ایجاد تنوع در فرم بالاتنه خود از این طرح شومیز استفاده نمایند.

شومیز آستین پف دار

طرح های شومیز زنانه و دخترانه

برای دوخت شومیز آستین پف دار از پارچه ها با جنس مختلف نظیر گیپور ، لمه ، ساتن و … استفاده می شود که هر یک از این جنس های شومیز دارای زیبایی و جذابیت خاص خودشان می باشند.

شومیز ها با آستین پف دار برای خانم هایی که دارای بالاتنه ای لاغر و متناسب هستند انتخابی مناسب به شمار می روند و اگر شما دارای بالا تنه ای درشت و چاق هستید بهتر است از پوشیدن این طرح شومیزها خودداری نمایید زیرا آستین پف دار باعث می شود تا فرم بالاتنه درشت تر به نظر برسد.

برای دوخت شومیز آستین پفی از پارچه ساده یا طرح دار استفاده می شود که شومیز ساده برای خانم ها با فرم اندام مختلف مناسب می باشند. شومیزهای طرح دار و گلدار نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و برای خانم ها با فرم اندام لاغر و متناسب انتخابی ایده آل به شمار می روند همچنین اگر شما دارای فرم اندام چاق و درشتی هستید بهتر است از پوشیدن شومیز طرح دار و گلدار با طرح های درشت خودداری نمایید زیرا این مدل شومیز ها باعث می شوند تا فرم اندام شما چاق و درشت تر به نظر برسد.

شومیز با آستین پف دار طرح های شومیز پف دار شومیز مشکی مدل های شومیز آستین پف دار شومیز طرح دار و آستین پف دار شومیز ساده با آستین پف دار مدل شومیز مشکی و آستین پف دار مدل شومیز راه راه و آستین پف دار شومیز سفید و آستین پف دار مدل شومیز آستین پف دار زرد

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

انتخاب رنگی مناسب برای شومیز دخترانه و زنانه از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما رنگ شومیز را با توجه به رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری تان انتخاب نمایید. خانم ها با رنگ پوست تیره بهتر است در پوشش خود از شومیز رنگ روشن استفاده نمایند و اگر پوست شما خیلی روشن می باشد بهتر است شومیزهای رنگ تیره و شاد را برای پوشیدن انتخاب نمایید تا بین رنگ پوست و لباس تان تضاد ایجاد شود.

شومیز را می توانید در پوشش تان با شلوار ، ساپورت یا دامن ست نمایید. ست شلوار و شومیز مجلسی در بین خانم ها پرطرفدارتر می باشد همچنین بهتر است برای داشتن استایلی جذاب تر از جواهرات ساده یا نگین دار استفاده نمایید که در این صورت جذابیت و زیبایی ظاهرتان تکمیل می شود.

رنگ شومیز آستین پف دار را بهتر است با رنگ سایر لباس ها و اکسسوری هایتان ست نمایید تا خوش تیپ و جذاب تر از همیشه به نظر برسید. شومیزها با آستین پف در انواع طرح های دکمه دار و بدون دکمه نیز دوخته می شوند که انتخاب هر یک از این مدل ها سلیقه ای می باشد.

مدل های شومیز آستین پف دار مشکی طرح های شومیز سفید و آستین پف دار شومیز سفید و مجلسی آستین پف دار شومیز قرمز آستین پف دار شومیز آبی آستین پف دار مدل های شومیز آستین پف دار زنانه و دخترانه شومیز ساده آستین پف دار شومیز آستین پف دار سرمه ای شومیز آستین پف دار طرح دار مدل شومیز آستین پفی ساده و آبی مدل شومیز آستین پفی قهوه ایمدل شومیز آستین پفی دخترانهطرح های شومیز آستین پفی مدل شومیز آستین پفی صورتی

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع طرح های شومیز آستین پف دار آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *