دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

ابدومینوپلاستی با دکتر بهزاد خوروش

  • فرهاد هاشمی
  • ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
  • ۰

در این مقاله هدف ما توضیح پروسه ابدومینوپلاستی است. می خواهیم بدانیم این پروسه با چه هدفی انجام می شوند ، چه کسانی می توانند تحت این پروسه قرار بگیرند و اصلا شرط لازم برای نتیجه گیری از این روند چیست. همچنین در ادامه شما را با بهترین جراح پلاستیک تهران ، دکتر بهزاد خوروش آشنا می کنیم.

چرا تصمیم گرفتیم بین این همه عمل های زیبایی ، به سراغ ابدومینوپلاستی برویم ؟ اگر یک نگاهی به جوامع مختلف بندازید ، می بینید که رقابت بر سر زیبایی بسیار بسیار زیاد است ؛ علی الخصوص میان بانوان! البته آقایان نیز در این رقابت مشارکت دارند. همه به دنبال این هستند که اندامی بدون عیب و نقص داشته باشند. البته به اندازه کافی نیز صبور نیستند تا با ورزش و رژیم استایل شان را تغییر دهند. به همین خاطر است که پروسه هایی مثل جراحی زیبایی شکم این اواخر بسیار محبوب شده و به سرعت زیباجویان را به خواسته شان می رسانند. از این بابت لازم دانستیم آگاهی افراد نسبت به این جراحی را افزایش دهیم تا هنگام تصمیم گیری اشتباه نکنند.

ابدومینوپلاستی با دکتر بهزاد خوروش

ابدومینوپلاستی چیست و چه هدفی را دنبال می کند ؟

ابدومینوپلاستی یا جراحی زیبایی شکم یا تامی تاک ، عملی است که تغییرات لازم را در نواحی ابدومینال اعمال می کند. زمانی که زنان به دلیل بارداری ، نوسانات وزنی یا حتی بالا رفتن سن ، در قسمت شکم خود شاهد افتادگی پوست و عضلات هستند ، عمل تامی تاک به کمک شان آمده و این مشکلات را برطرف می سازد. اگر بخواهیم ساده تر بگوییم ، کسانی که می خواهند شکم بزرگ و برآمده خود را از بین ببرند ، می توانند ابدومینوپلاستی انجام دهند. در عمل زیبایی شکم پوست های اضافی حذف شده ، عضلات و ماهیچه های ابدومینال سفت می شوند و در نتیجه آن ، شکم فرد صاف می گردد. به طور کلی جلوزدگی شکم می تواند تا حد زیادی فرم اندام ها را تحت تاثیر دهد و باعث نازیبا به نظر رسیدن آن شود ؛ به ویژه زمانی که فرد لباس تنگ و چسبان می پوشد.  اما بعد از تامی تاک خبری از این موارد نیست و ناحیه ابدومینال کاملاً تخت شده و فرد می تواند هر لباسی که دوست دارد را به تن کند.

مورد دیگری که متقاضیان جراحی زیبایی شکم باید در نظر داشته باشند ، واقع بین بودن نسبت به توانایی پروسه و نتایجی که از آن قابل انتظار است. نباید توقع داشته باشید بعد از ابدومینوپلاستی کاهش وزن داشته باشید چون که اصلا این مورد از اهداف عمل مذکور نیست. شما با انجام این جراحی می توانید نقص ظاهری اندام تان آن هم در ناحیه شکمی را مورد هدف قرار دهید. گفتنی است که خود ابدومینوپلاستی انواع مختلفی دارد و جراح بر اساس بدن تان و  آنچه شما از عمل می خواهید ، بهترین تکنیک را برایتان بر می گزیند.

خیلی از مراجعه کنندگان با هدف پایین آوردن وزن خود ، اعمل زیبایی شکم را انجام می دهند و بعد از آن وقتی که با کاهش وزن روبرو نمی شوند ، از جراح و جراحی شاکی می گردند. پس برای انجام پروسه های زیبایی در گام اول باید ببینید که چه می خواهید تا به بهترین نتیجه برسید.

از کجا بفهمیم داوطلب خوبی برای تامی تاک هستیم ؟

در یک دیدگاه کلی ، پروسه تامی تاک هم برای مردان و هم برای زنان انجام پذیر است. متقاضیانی که می خواهند عمل زیبایی شکم را انجام دهند باید سطح سلامتی شان مطلوب باشد و به بیماری های خاص مبتلا نباشند. به علاوه بایستی وزن ایده آلی داشته باشند. اگر فرد بیش از حد چاق باشد ، معمولاً جراح پلاستیک از او می خواهد که در وهله اول به وزن مناسب رسیده و بعد تحت جراحی قرار گیرد. مورد بعدی که شما را کاندیدای مناسبی جلوه می دهد عدم کشیدن سیگار و دخانیات است. چرا که این عمل می تواند به طور شدید فرد را بعد از جراحی درگیر عارضه کند.

یک سری افراد ممکن است در گذشته به خاطر وزن خیلی زیادی که داشتند ، جراحی چاقی انجام داده باشند. در این شرایط به سبب کاهش وزن زیاد و ناگهانی ، این احتمال وجود دارد که ناحیه شکمی آن ها پوست اضافه تجمع یابد و عضلات شل و افتاده شوند. این افراد نیز می توانند عمل زیبایی شکم انجام دهند.

حالا شما اگر تمایل دارید تحت این جراحی قرار بگیرید ، مواردی را که در فوق متذکر شدیم در خود بررسی کنید و ببنید که چند مورد شامل حالتان می شود. اگر هم هیچ یک از موارد را دارا نبودید باید اول خودتان به شرایط یک کاندیدای ایده آل برسانید و بعد برای عمل تامی تاک اقدام کنید.

آیا می توان در کنار ابدومینوپلاستی ، جراحی زیبایی دیگری انجام داد ؟

در برخی موارد ، نواقص اندام فرد به یک مورد ختم نمی شوند و برای اینکه به نتیجه دلخواه برسد باید چندین عمل جراحی انجام دهد. یکی از روندهای ترکیبی که فوق تخصص جراحی پلاستیک در صورت کاندیدا بودن فرد به او پیشنهاد می کند ابدومینوپلاستی با عمل پروتز سینه است. پروتز سینه ایده آل ترین راه برای کسانی است که دوست دارند پستان هایی بزرگ داشته باشند. طی این روند برآمدگی شکم برطرف می گردد و با قرار دادن پروتزها در پستان ها ، سینه ها برجسته و خوش فرم می شوند. بدین ترتیب جذابیت اندام فرد دو چندان می شود.

چگونه عمل موفقی داشته باشیم ؟

اصلی ترین شرط رسیدن به نتیجه دلخواه ، نحوه انتخاب جراح پلاستیک است. عمل های زیبایی بدن از حساسیت بالایی برخوردار بوده و لازم است پزشک بسیار ماهر و متبحر باشد. دکتر بهزاد خوروش ، بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در این حوزه سال های زیادی است که تجربه دارد و تمام عمل های خود را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

ایشان با انجام معاینه های دقیق تمام شرایط شما را بررسی می کند و از اینکه شما فرد مناسبی برای عمل هستید یا نه مطمئن می گردد. همچنین ایشان با بیماران خود صادقانه و دوستانه رفتار می کند و آن ها را از تمام جوانب عمل آگاه می سازد. اگر می خواهید نتیجه رضایت بخشی از ابدومینوپلاستی بگیرید باید به یک جراح پلاستیک خوب همچون دکتر خوروش مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *