دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

ماگ حرارتی و لیوان های جذاب گزینه ایده آل برای هدیه به یاد ماندنی

  • فرهاد هاشمی
  • ۶ بهمن ۱۴۰۰
  • ۰

قبل از انتخاب و خرید کادو در بازار از جذاب ترین موارد کادو ازجمله چاپ لیوان عکسچاپ ،ماگ حرارتی سفارشی و چاپ تصویر روی تیشرت با طرح دلخواه دیدن نمایید.

ماگ حرارتی سفارشی

لیوان حرارتی

ماگ حرارتی سفارشی یکی از کالاهایی است که علاوه بر کارایی بسیار خوب برای کادوی مناسبتی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. نکته ای که باعث جذابیت این کالا شده است نمایان شدن طرح روی آن در هنگام تماس با حرارت است و این باعث شده بعضی از افراد با درج درخواست ازدواج خود بر روی این ماگ فرد مورد نظر خود را غافلگیر کنند. یکی ازدلایلی که باعث شده است ما ماگ حرارتی را به عنوان کادو سورپرایز کننده معرفی کنیم ماندگاری بالای آن می باشد. هرچه از عمر این کالا می گذرد ارزش و زیبایی آن دوچندان می شود وبعد ها به یک گزینه که تداعی کننده خاطرات است مبدل میشود. امروز به سبب زیبایی و جذابیت ماگ حرارتی بیشتر در محل کار یا دکور منزل از آن به عنوان یک کادوی تزیینی استفاده می کنند.

چاپ لیوان عکسچاپ

چاپ روی لیوان

چاپ لیوان عکسچاپ با کیفیت بسیار خوبی بر روی لیوان هایی با جنس : سفالی، سرامیکی، استیل، چینی،و… انجام می شود و نکته مهم اینکه هر کدام از این جنس ها دارای ویژگی خاص خود هستند . بعنوان مثال  از موارد دلخواه مشتریان می توان به لیوان چینی طرح سفید اشاره کرد و این لیوان دارای رنگ پذیری بسیار خوب و جنس بسیار با دوامی می باشد.انتخاب یک مرکز چاپ برای درج تصویر روی لیوان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و ما در این جهت یکی از مجرب ترین شرکت ها یعنی شرکت عکسچاپ را به شما معرفی می کنیم. شما هم اکنون می توانید با مراجعه به سایت عکسچاپ علاوه بر لیوان  تصویر دلخواه خود را بر روی بشقاب،تیشرت، کاور گوشی،ماگ حرارتی، و… چاپ نمایید.

چاپ تصویر روی تیشرت

چاپ روی تی شرت

در انتخاب چاپ تصویر روی تیشرت محدودیتی وجود ندارد اما نکته ای که باید مد نظر داشته باشید این است که از عکس های با کیفیت جهت چاپ بر روی کالاهای چاپی استفاده کنید. پیشنهاد میکنیم که برای گرفتن عکس های جذاب و زیبا به آتلیه عکاسی مراجعه نمایید و اگر هم قصد دارید با دوربین موبایل خود عکاسی کنید حتما به چند مورد عکاسی  مانند نورپردازی و ژست توجه داشته باشید.

خوشبختانه این امکان وجود دارد که با چاپ  سابلیمیشن علاوه بر تیشرت ، بر روی دیگر موارد چاپی مانند:  لیوان حرارتی،چاپ لیوان عکسچاپ ، بشقاب، ماگ  و… طرح دلخواه را چاپ کرد.  نکته قابل توجه اینکه این روش چاپ سابلیمیشن که به عنوان تصعید رنگ نیز شناخته می شود  بسیار پرکاربرد  می باشد . در مورد نحوه چاپ نیز می توان گفت که از جوهر تصعید به صورت دیجیتالی بر روی کاغذ تصعید چاپ شده استفاده می کند ، سپس از طریق گرما و فشار به یک ماده مقصد منتقل می شود.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *